Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
godskolere das enorm kut die wou ik dus allebei zien, nou ja ik zit nog altijd stiekem te hopen op daan als vervanger, of dead man ray of zita swoon <33 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het dit jaar niet zo'n bijzonder programma, de meeste bands die ik wil zien heb ik al gezien. en ik heb geen geld. en daarbij heb ik ook alweer genoeg festival gehad dit jaar met furyfest (een overkill) |
![]() |
|
Ik vertrek morgen pas.
De Belgische hardcoreband Cast-down is toegevoegd. hehe eindelijk. http://www.cast-down.com/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik alleen vrijdag en zaterdag geweest omdat ik volgende week examens heb. Ik ging normaal niet gaan maar ik had gratis tickets. Dus. Heb vanalles gezien: Vrijdag: Mauro&The Grooms The Dirtbombs (daarna die grappige bassiste nog over de weide zien wandelen) Elbow Bloc Party dEUS Kings Of Leon Zaterdag: Mint Ghinzu Flatcat (stukje) Flogging Molly Franz Ferdinand (vond ze beter op Werchter) Soulwax The Bronx DKT/MC5 The White Stripes Ondanks dat vooraf de affiche mij niet zo kon boeien vond ik het wederom cool. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn verslag: Wat was ik blij dat het weer zeer ok was deze 3 dagen. Ben pas op donderdag morgen vertrokken, hadden het beste campeerplekje van de afgelopen 3 jaren Pukkelpop. Dus dat viel allemaal mee gelukkig. Ik had ook het idee dat het wat minder druk was overal. Nergens geen gedrang, wachtrijen en dergelijke. Sfeer was zeer goed. Dit jaar hebben we maar weinig bands compleet gezien. dus vn veel bands 5 nummers ofzo en dan op naar de andere band. Vond het wel jammer dat de Warped tour dit jaar een week langer duurde zodat veel bands niet op Pukkelpop stonden, het voordeel was dat je zo meer bands leert kennen. Het begon op donderdag al goed omdat Nora cancelde. Helaas!! Peaches vond ik toch zeer vet. Had haar nog nooit gezien , maar die show was wel cool. Hoe je met minimale middelen toch het maximale eruit kunt halen. Compleet met dildo's en sm pakjes. Hierna kwam Hopesfall, 1 van de weinige hardcore/metal bands. Vond de stem niet echt leuk en qua muziek viel het ook wat tegen. Er zijn al teveel bands van dit soort, is eigenlijk wel jammer want qua muziek zitten die bands allemaal zeer goed in elkaar. Colour of fire viel wat tegen. Kruising tussen At the drive-in en The Vines. Mja je kunt wel voor elke harde band die wilde muziek maakt de vergelijking met At the drive-in maken. Ging meer de kant op van The Vines. Papa Roach was ok niet meer dan dat. Paar liedjes van de nieuwe cd die niet echt boeiend waren. Velvet Revolver is eigenlijk na 3 liedjes al niet meer leuk . Elk liedje klinkt het zelfde. Wel leuk om Slash en Scott Weilland te zien in 1 band. Hierna kwam Ash wat tot nu toe het hoogtepunt was. Dit was de 3de of 4de keer dat ik ze zag. Opzich wel de minste van de 3 want het geluid viel wat tegen( zoals op heel Pukkelpop). Veel nieuwe liedjes. The Offspring was leuk. Redelijk wat oude nummers( wat ik ook hoopte). Alleen vond ik Noodles een beetje lui met zn gitaar. Slaat maar af en toe zn gitaar aan, ik hoorde vooral de baslijnen. Dandy Warhols was ok. Heb er nooit zoveel aangevonden. En toen kwam het: FAVEZ - Heb ze nu al een aantal keren gezien, maar dit was toch 1 van de betere optredens. Er waren niet veel mensen meer om 1 uur snachts maar de band gaf zich toch volledig. Geluid was zeer goed( gitaren goed hoorbaar). Speelden een paar leuke nieuwe liedjes en voor de rest was het toch vooral het oudere werk. En als je een liedje opdraagt aan Elliott Smith kan het voor mij niet meer stuk. Vrijdag: De Beatsteaks heb ik wel eens beter gezien. Maakte weinig indruk op me. Hoogtepunt was Panic. Bij de Blood Hound Gang was het geluid zeer slecht. Vond het opzich wel een grappige show, maar nadat ik hoorde dat ze op Lowlands precies hetzelfde deden hoeft het voor mij niet meer. Auf Der Maur was het 2de hoogtepunt van Pukkelpop. Geluid was niet altijd even goed ,maar toch. Het rockte er aardig op los. Heb weleens gehoord dat deze band live maar rommelig en onzuiver was. Niet veel van gemerkt. Goede show. Elbow was ok. Niet echt mn ding. Toen we gingen kijken speelden ze toevallig het leukste liedje Hierna kwam Face Tomorrow. Als Nederlander had ik natuurlijk al 1000x moeten zien. Dit is pas de 2de of 3de keer denk ik. Zeer strakke show en een goed geluid. En wat een stem heeft die zanger. Zeer vet. Bloc Party had ik meer van verwacht eerlijk gezegd. Ken de 2 singles van MTV2. maar vond het niet echt veel aan. Blonde Redhead heb ik 1 of 2 nummers van gezien. Zal er is wat vaker naar luisteren. Klonk wel leuk. Hierna een stuk van Dillinger Escape Plan gezien. Ging er heftig op los. Had wat meer nieuwe nummers verwacht maar helaas. dEUS was leuk voor even. Had erg veel pijn aan rug en benen en ben dus snel weer gegaan. Even de speciale dingen van zaterdag opnoemen: Oceansize was echt zeer geweldig. Ook 1 van de hoogtepunten. Kende de laatste cd al, maar live was het nog 10x beter. Speelden met 3 gitaren die ook allemaal zeer goed te horen waren. Franz Ferdinand schijnt een goede live-reputatie te hebben. Was nu ook het geval. Zeer strakke set. Graham Coxon speelde totaal anders dan verwacht. Veel snelle rock songs van laatste cd dacht ik. Erg vet. Soulwax viel me tegen. Geluid was zeer matig. Kwam ook vooral omdat de geluidsinstallatie van de mainstage vreemd is opgesteld. Mike Patton and Rahzel is niet mijn ding. Had er veel meer van verwacht, maar Mike vervormd zn prachtige stem vooral. Helaas. Gravenhurst was een nieuwe ontdekking. Heeft wat weg van Simon and Garfunkel, Nick Cave en dat soort mensen. White Stripes en Hundred Reasons niet meer gezien. Mn Top tien: 1. FAVEZ 2. OCEANSIZE 3. AUF DER MAUR 4. ASH 5. GRAHAM COXON 6. FACE TOMORROW 7. GRAVENHURST 8. PEACHES 9. DILLINGER ESCAPE PLAN 10. FRANZ FERDINAND
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bloc Party antigone | 323 | 13-11-2006 09:39 | |
Muziek |
[TOURNIEUWS] dEUS komt ons vermaken op de planken ofzo Verwijderd | 60 | 03-03-2006 00:11 | |
Muziek |
nieuw soulwax nummer machina82 | 91 | 18-09-2004 17:59 | |
Lifestyle |
Lifestylers naar Lowlands Verwijderd | 500 | 24-08-2004 14:45 | |
Muziek |
Thursday naar europa IEMOW-KOR | 384 | 25-05-2004 15:52 | |
Muziek |
Eeuwige spijt Roxy | 123 | 23-02-2004 13:54 |