Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 30-04-2006 @ 16:15 :
Mega-spoiler over Joey en Eddie.
Spoiler
ik wist dat ik het niet had moeten lezen...

todd was grappig

audrey stom
waarom moet het altijd zo gigantisch uit de hand lopen als ze allemaal samen zijn? Het kan toch ook wel eens leuk zijn..

en ik dacht dat pacey en zn broer zo'n slechte relatie hadden met elkaar, maar nu valt het wel mee toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2006, 15:30
Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind Todd trouwens helemaal geweldig! <3 Dat accent, zijn blik, zijn humor, zijn sex-appeal, wat een kerel!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 15:40
innogen
innogen is offline
Ik vond deze aflevering maar zozo. Het over-geacteerde drama, de over-the-top gebeurtenissen met Audrey en die auto, de OVERDUIDELIJK NEPPE sneeuw, de gebroken harten/verbroken relaties, pfffff.

Jenn's haar/makeup zat wel leuk, en Todd was wel grappig.
Oud 30-04-2006, 15:41
Verwijderd
jaa, die sneeuw was echt nep! Ik zei het nog tegen mn zusje.

Jen zag er wel mooi uit idd
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 21:14
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb het eerste half uur gemist, wat was er allemaal gebeurd?
Oud 01-05-2006, 15:16
Verwijderd
Ik heb de eerste twintig minuten gemist, terwijl ik het toch best ruim ingeprogrammeerd had. Wat is er toen allemaal gebeurd?

Het was inderdaad wel allemaal een beetje over de top...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:21
innogen
innogen is offline
lol ik heb zelf ook het eerste kwartiertje/20 min gemist.
Ik kwam net binnen toen Eddie daar stond bij Joey met de kerstboom. Dat was wel even een schok om ze weer in Capeside te zien.
Oud 01-05-2006, 16:10
Verwijderd
Ik kwam binnen toen Joey en Eddy voor de deur van Dawsons huis stonden. Snapte er eerst niks van, dacht dat het om die filmset ging
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:16
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 01-05-2006 @ 17:10 :
Ik kwam binnen toen Joey en Eddy voor de deur van Dawsons huis stonden. Snapte er eerst niks van, dacht dat het om die filmset ging
Dan heb ik ook alleen de eerste 20 min. gemist, want dat was ook het eerste wat ik zag en ik snapte er al niks van.
Oud 02-05-2006, 09:48
Verwijderd
Volgens mij is er daarvoor ook niet veel boeiends gebeurt.. audrey had dr vliegtuig gemist en was daarom met joey mee naar capeside gegaan.
Pacey had dure kadootjes gekocht voor zn familie.

Joey zou eerst alleen naar capeside gaan (eddie wilde niet mee, zou naar zn eigen familie gaan) maar ineens stond ie toch met de kerstboom voor de deur (omdat joey graag eens een echte wilde )
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pf bah, ik mis ook altijd het begin (en nu wel een heel groot deel van het begin helaas..)

Ik heb volgens mij maar een kwartier gezien.. en ik snapte er idd niks van!

Wat mij ook opviel:
- de sneeuw was idd heel nep!
- het was weer volop dramatiek in Capeside, zucht..
- Doug is stom
- en Pacey ook

met andere woorden: ik heb weleens betere kwartiertjes gezien
Oud 03-05-2006, 08:49
innogen
innogen is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 02-05-2006 @ 18:10 :
Pf bah, ik mis ook altijd het begin (en nu wel een heel groot deel van het begin helaas..)

Ik heb volgens mij maar een kwartier gezien.. en ik snapte er idd niks van!

Wat mij ook opviel:
- de sneeuw was idd heel nep!
- het was weer volop dramatiek in Capeside, zucht..
- Doug is stom
- en Pacey ook

met andere woorden: ik heb weleens betere kwartiertjes gezien
dito.
Oud 03-05-2006, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2006 @ 10:48 :
Volgens mij is er daarvoor ook niet veel boeiends gebeurt.. audrey had dr vliegtuig gemist en was daarom met joey mee naar capeside gegaan.
Pacey had dure kadootjes gekocht voor zn familie.

Joey zou eerst alleen naar capeside gaan (eddie wilde niet mee, zou naar zn eigen familie gaan) maar ineens stond ie toch met de kerstboom voor de deur (omdat joey graag eens een echte wilde )
ah dat kerstboomgedeelte had ik wel graag willen zien...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 03-05-2006 @ 10:47 :
ah dat kerstboomgedeelte had ik wel graag willen zien...
jaa, dat was echt superleuk en lief
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 14:50
Verwijderd
argh! de ene keer begint het een half uur te vroeg, en nu weer veel te laat..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:05
Flowtje
Flowtje is offline
Ik herinner me elke keer pas om 4 uur dat Dawson's Creek komt, waardoor ik elke keer de eerste helft mis. Wat was er allemaal gebeurd?
Oud 07-05-2006, 16:31
Verwijderd
nu niet veel, het begon pas om 15.50
ben het begin alweer vergeten zelfs

ik wil wel eddie terug!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 14:42
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-05-2006 @ 17:31 :
ik wil wel eddie terug!
dito

Jenn is leuk!
CJ nog steeds een kwal.
Jack en whatshisname zijn lief.
Dawson een toffe director in spe,
en Audrey gewoon een dom wicht.

Tot zover mijn aanvulling op dit topic
Oud 10-05-2006, 12:33
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik volg deze serie nog niet zo lang..( kan ook niet) maar ik vind het wel heel leuk, ik vraag me alleen steeds af wat er nou tussen dawson en joey gebeurd is... zou iemand me dat kunnen vertellen?
alvast bedankt!
Oud 10-05-2006, 12:48
Verwijderd
In de 5 seizoenen ervoor is er ontzettend veel gebeurd tussen die twee geloof ik

Maar wat precies en op welke volgorde weet ik echt niet meer.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:39
Muchacha
Muchacha is offline
In het eerste seizoen zijn ze even samen geweest, maar dat liep dan mis, ik weet al niet meer waarom... Daarna is Dawson met Jen geweest, maar hij was te serieus voor haar en zij had schrik om zich te binden omdat ze dat nog nooit eerder had gedaan met haar wild verleden.
In het tweede seizoen is Joey even met Jack maar die blijkt dan homo te zijn. Ook zijn zij en Dawson terug een koppel geworden maar dat is weer fout gelopen nadat Joey's vader terug met criminele dingen bezig was en Dawson haar aanraadde hem aan te geven bij de politie. Dit deed ze, waarop ze boos was op Dawson
In het derde seizoen heeft Joey iets gekregen met Pacey, is lang geheim geblijven en op het einde hebben ze samen de zomer doorgebracht op Pacey's boot. Dawson en Pacey hebben hierdoor ruzie gehad.
In het vierde seizoen gaat het uit tussen Joey en Pacey en krijgt Dawson iets met Pacey zijn zus, Gretchen...
In het vijfde seizoen is Joey met niemand denk ik? Ow ja, haar prof van de unief. Dawson krijgt denk ik in dit seizoen weer iets met Jen. En hij wordt eindelijk ontmaagd
In het laatste seizoen blijven de spanningen oplopen tussen Dawson en Joey en krijgen ze hun befaamde one-night-stand.
In de finale aflevering zie je met wie Joey uiteindelijk eindigt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 14:09
Verwijderd
Ik dacht altijd dat Dawson en Joey al eens eerder seks hadden gehad, maar die keer in dit seizoen was dus echt voor het eerst?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 14:26
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-05-2006 @ 15:09 :
Ik dacht altijd dat Dawson en Joey al eens eerder seks hadden gehad, maar die keer in dit seizoen was dus echt voor het eerst?
Ja volgens mij wel. Joey bood zichzelf toch wel ooit eerst aan, maar toen wilde Dawson niet ofzo? Ik weet het niet precies meer, tis al zo lang geleden.
Oud 10-05-2006, 14:44
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 10-05-2006 @ 15:26 :
Ja volgens mij wel. Joey bood zichzelf toch wel ooit eerst aan, maar toen wilde Dawson niet ofzo? Ik weet het niet precies meer, tis al zo lang geleden.
hmm ja, dat krijg je met een tussenstop van een paar jaar
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 15:15
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-05-2006 @ 15:09 :
Ja, idd. Joey heeft zich eens aangeboden aan Dawson, ik denk in seizoen 2 of 3 maar dat was niet het juiste moment voor over-analyserende Dawson
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 16:16
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
okey.. bedankt allemaal!!
Oud 14-05-2006, 16:46
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Door het vreemde en telkens veranderende tijdstip mis ik nogal eens afleveringen. Iemand een site waar je ze kan downloaden?
Pm maar, aangezien het hier posten niet op prijs gesteld wordt
Oud 14-05-2006, 16:52
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-05-2006 @ 17:46 :
Door het vreemde en telkens veranderende tijdstip mis ik nogal eens afleveringen. Iemand een site waar je ze kan downloaden?
Pm maar, aangezien het hier posten niet op prijs gesteld wordt
Ik heb hetzelfde probleem, dus als iemand meer weet wil ik ook graag een pm.
Oud 14-05-2006, 20:40
innogen
innogen is offline
%^*#$!

Ik kwam er te laat achter dat het al bezig was Viel net midden in het stukje van Pacey en die baas? Ik snapte er al niets van . Kan iemand, die het wel gezien heeft, even een samenvatting geven oid want ik heb dus alleen het laatste kwartiertje gezien .

Audrey was zielig, ik hoop niet dat ze doodgaat ofzo
Oud 14-05-2006, 21:33
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
L_angel schreef op 14-05-2006 @ 21:40 :
%^*#$!

Ik kwam er te laat achter dat het al bezig was Viel net midden in het stukje van Pacey en die baas? Ik snapte er al niets van . Kan iemand, die het wel gezien heeft, even een samenvatting geven oid want ik heb dus alleen het laatste kwartiertje gezien .

Audrey was zielig, ik hoop niet dat ze doodgaat ofzo
Wat was er gebeurd dan? Iemand een samenvatting?
Oud 18-05-2006, 19:15
Verwijderd
Ik wil Eddie nog steeds <333
Hij is echt zoooo sexy en hot.. volgens mij heb ik echt een enorme voorkeur voor van die die 'troubled' jongens in series..

Stomme Audrey, waarom moest ze het nu weer voor zichzelf verpesten?

Afleveringen zonder Dawson zijn echt veel leuker en veel minder zeurderig. Maar er is wel steeds weinig Jack en Jen.

Even heel kort:
Pacey mocht mee naar een belangrijk feest met Rich, als enige, omdat Rich zn beste verkoper mocht meenemen. Daar kreeg hij door een of andere opperbaas een promotie aangeboden, maar een onbekende sexy vrouw (ben erg benieuwd wie ze precies is) zei dat hij maar eens na moest denken over waarom het hem allemaal zo makkelijk aan kwam waaien.

Audrey was weer terug en ging helemaal spijt betuigen over haar gedrag tegen de hele groep, was wel mooi om te zien En ze vergaven haar uiteraard. Ze wilde terug in de band maar daar hielden ze net audities voor een andere zangeres. Daar ging ze ook sorry zeggen, en ze kreeg nog een kans. Maar voor het optreden ging ze zich nog helemaal bezatten en pillen slikken, en toen verpestte ze het hele (belangrijke) optreden.

En Joey kwam een manuscript van Eddie tegen en dat vond ze heel goed. Ze ging hem opsporen en uiteindelijk was Harley hem gaan opzoeken en had ze hem mee terug gebracht naar die bar (met het smoesje dat joey zwanger was ). Hele hoop gedoe tussen eddie en joey, en hetson had uiteindelijk eddie's manuscript gelezen en vond het goed en hij kon hem wel een of andere elite-schrijversclub binnenloodsen. Joey ging Eddie dat vertellen, en toen waren er mooie I love you-stukjes maar uiteindelijk was het toch allemaal te laat en ging joey weg

Dus ik weet niet of we nog wat van eddie zullen zien
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 19:49
Verwijderd
Leuke afleverig, al vind ik die Pacey-verhaallijn niet zo boeiend. En Eddie, zucht... Hij is zo schattig en zo fout

Laatst gewijzigd op 18-05-2006 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 19:51
Verwijderd
Ow, en het einde vergeten:
joey kwam terug op haar kamer nadat ze bij eddie was geweest, en daar lag audrey te slapen. Toen zag joey op de grond een kapotte fles sterke drank liggen, en ze probeerde Audrey wakker te maken, maar die reageerde niet. En Joey pakte de telefoon om te gaan bellen, en zo eindigde het..

en dat pacey-gedoe is idd niet zo interessant.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 19:51
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 18-05-2006 @ 20:15 :
Ik wil Eddie nog steeds <333
Hij is echt zoooo sexy en hot.. volgens mij heb ik echt een enorme voorkeur voor van die die 'troubled' jongens in series..

Stomme Audrey, waarom moest ze het nu weer voor zichzelf verpesten?

Afleveringen zonder Dawson zijn echt veel leuker en veel minder zeurderig. Maar er is wel steeds weinig Jack en Jen.

Even heel kort:
Pacey mocht mee naar een belangrijk feest met Rich, als enige, omdat Rich zn beste verkoper mocht meenemen. Daar kreeg hij door een of andere opperbaas een promotie aangeboden, maar een onbekende sexy vrouw (ben erg benieuwd wie ze precies is) zei dat hij maar eens na moest denken over waarom het hem allemaal zo makkelijk aan kwam waaien.

Audrey was weer terug en ging helemaal spijt betuigen over haar gedrag tegen de hele groep, was wel mooi om te zien En ze vergaven haar uiteraard. Ze wilde terug in de band maar daar hielden ze net audities voor een andere zangeres. Daar ging ze ook sorry zeggen, en ze kreeg nog een kans. Maar voor het optreden ging ze zich nog helemaal bezatten en pillen slikken, en toen verpestte ze het hele (belangrijke) optreden.

En Joey kwam een manuscript van Eddie tegen en dat vond ze heel goed. Ze ging hem opsporen en uiteindelijk was Harley hem gaan opzoeken en had ze hem mee terug gebracht naar die bar (met het smoesje dat joey zwanger was ). Hele hoop gedoe tussen eddie en joey, en hetson had uiteindelijk eddie's manuscript gelezen en vond het goed en hij kon hem wel een of andere elite-schrijversclub binnenloodsen. Joey ging Eddie dat vertellen, en toen waren er mooie I love you-stukjes maar uiteindelijk was het toch allemaal te laat en ging joey weg

Dus ik weet niet of we nog wat van eddie zullen zien
Bedankt.

Nu baal ik er wel van dat ik het gemist heb. Was er niks over Jack of Jen?
Oud 18-05-2006, 19:54
Verwijderd
Noop. Het enige waarbij ze in beeld waren was het audrey-spijt gedoe, en toen hadden ze amper tekst. Was nog geen minuut.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:39
Verwijderd
Aargh ik word soms echt gek van Net5! Mijn tvgids, internet, net5.nl en tvgids.nl gaven allemaal verschillende tijden aan Gelukkig had ik mijn video ruim genoeg ingeprogrammeerd...

Best een leuke aflevering, vooral Eddie.

En Jen & CJ <3
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 21:28
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 21-05-2006 @ 18:39 :
Aargh ik word soms echt gek van Net5! Mijn tvgids, internet, net5.nl en tvgids.nl gaven allemaal verschillende tijden aan
Het was nu volgens mij teletekst die het goed had, gelukkig had ik goed gegokt
Oud 21-05-2006, 22:36
Verwijderd
Ik begrijp nauwelijks wie die Eddie is (heb het voor het eerst sinds een hele tijd weer eens gezien), maar hij gaat er nu dus weer uit?

Hoeveel afleveringen komen er nog ongeveer, weet iemand dat?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:52
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 21-05-2006 @ 18:39 :
Aargh ik word soms echt gek van Net5! Mijn tvgids, internet, net5.nl en tvgids.nl gaven allemaal verschillende tijden aan Gelukkig had ik mijn video ruim genoeg ingeprogrammeerd...

Best een leuke aflevering, vooral Eddie.

En Jen & CJ <3
Ik was eicht blij dat het pas veel later begon. Pas om 16.15 herinnerde ik me pas dat DC op tv zou komen, dus het kwam wel heel mooi uit dat het pas 10 min later dan dat zou beginnen.

Ik vind Audrey echt irritant! Maar Eddie.. <3 Jammer dat hij weg is.
Oud 22-05-2006, 09:35
TopDrop
TopDrop is offline
Dawson's Creek <3

kep een tijd geleden alleen de eerste 4 seizoenen gezien, en te zien aan alle 'nieuwe' namen die jullie noemen zal net5 nu dus wel seizoen 5 of 6 uitzenden.. en daar kan ik lekker niet over meepraten
Oud 22-05-2006, 12:59
Verwijderd
Klopt, Net5 is nu bezig met seizoen 6 (het laatste seizoen).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 13:08
Verwijderd
Audrey is maar irritant

Met CJ heb ik niks, en die stukken met Dawson vond ik ook niet zo speciaal.

Maar Eddie & Joey waren leuk!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 13:02
innogen
innogen is offline
Kerr Smith speelde een junkie/overvaller in The Closer gister

Is dit het laatste seizoen?

Bob

CJ blijf ik maar een sukkel vinden, en Jenn ook omdat ze hem nog steeds leuk vindt

Joey en Eddie waren dan wel weer leuk.

Maar over het algemeen vond ik dit niet zo'n leuke aflevering.
Oud 28-05-2006, 15:49
Verwijderd
audrey bij die therapie sessie

pacey en joey waren lief samen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 16:08
innogen
innogen is offline
Lief ok, maar ik vind het echt TE voorspelbaar worden. Wat is er gebeurdt met die hevige passie tussen Pacey en Emma? Ik had juist verwacht dat hij met haar zou trouwen? Dat was dan weer leuk geweest.
CJ blijf ik maar stom vinden, hoewel hij lief was met Jenn onder die jassen.
Joey was stom dronken, en dan niet stomdronken, maar gewoon haar manier van dronken zijn vond ik belachelijk. Katie Holmes heeft wel eens beter geacteerd haha.
Uhm oja hoe zit het nu tussen Jack en die andere, zijn ze gewoon vrienden of ook lovers? Ik zie ze nooit klef met elkaar doen of wat dan ook? Misschien moeten ze daar meer voor betaald worden ofzo
Oud 28-05-2006, 16:16
Verwijderd
bleh, net hele reactie getypt, loopt pc vast

nja, het kwam er op neer dat pacey wel droevig keek dus misschien vraagt ie haar nog wel, je gelijk hebt over cj en joey, en die jongen van jack maar een softie is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 15:38
Verwijderd
Ik vond Pacey en Joey lief samen Benieuwd hoe het volgende aflevering is, heb namelijk al gelezen op teletekst wat er gaat gebeuren.

Audrey vond ik een beetje irritant dit keer, weet ook niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 30-05-2006 @ 16:38 :
Ik vond Pacey en Joey lief samen Benieuwd hoe het volgende aflevering is, heb namelijk al gelezen op teletekst wat er gaat gebeuren.

ik ook, lijkt me erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 09:51
Verwijderd
De allerlaatste aflevering is erg leuk!
Ik heb aaaaalle afleveringen gezien
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 11:52
wendyrunderkamp
wendyrunderkamp is offline
Ik vind het ook een leuke serie. Heb alle boxen, maar omdat ik graag de complete boxset wil hebben verkoop ik de boxen. Ik heb ze alle 6 en ze zijn nog steeds in perfecte staat. Dus als er iemand interesse heeft, antwoord maar, of stuur me een persoonlijk bericht. Dan kunnen we een mooi prijsje afspreken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten