Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 14:26
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
655321 schreef op 15-03-2005 @ 14:08 :
Je bent een stoere ridder mark.
gheh, juh.. daarom kan ik nu al niet wachten tot ik weer zo'n bextra mag slikken.
Oud 15-03-2005, 15:25
Haligh
Haligh is offline
naar r'daal geweest, en me kapot ge-ergerd dat een afgeprijs Volcom blouchje alleen maar in s was en dat te debiel wijd was (wie verzint die afmetingen? )

uiteindelijk geslaagd bij de h&m.
Oud 15-03-2005, 15:39
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
-School
-Verhage
-Deelgemeente
-Huis
Oud 15-03-2005, 15:40
Gadje
Gadje is offline
naar school geweest en ben al lekker de hele dag aan mn warhol scriptie aan t werken
en het wil maar niet af
Oud 15-03-2005, 15:48
Laïs
Laïs is offline
Thuisgezeten & geleefd op Dafalgans,keelpastilles en gorgelwater en mijn half potje yoghurt eruit gekotst.
Ji-haa.
Oud 15-03-2005, 15:48
ZerO
ZerO is offline
Ik ben naar school geweest en ik had studieloopbaan begeleding blabla en we gingen gezellig een spelletje doen met kaarten en daarop stonden eigenschappen en mijn groepsgenoten vonden mij agressief, onrustig verward en overtuigend
Verder veel koffie gedronken, in de trein gezeten en ik moet straks werken godver en spaghetti resten opwarmen en opeten
Oud 15-03-2005, 15:50
*oma*
*oma* is offline
Nog maar een dagje thuis gebleven en mezelf ervan overtuigd dat ik nog steeds ziek ben van de zure matjes. Naar de AH geweest om mezelf te verwennen met lekker eten en lame ass filmpjes in flash gemaakt.
Oud 15-03-2005, 15:50
suikerprinses
suikerprinses is offline
naar school, waar ik veel te laat bij duits kwam omdat ik niet wist in welk lokaal we zaten en ik heb een 2,5 terug gekregen voor nederlands. thuis heb ik geluncht&daarna onder de zonnebank gegaan en de hele middag liggen slapen.
Oud 15-03-2005, 16:33
vixen
vixen is offline
Constanstine is echt een coole film . En ik heb geen geld dus ik ga ik sloeberen zodat ik bij iedereen kan blijven eten deze week.
Oud 15-03-2005, 16:41
Back Door Man
Back Door Man is offline
ha, ik heb de hele dag aan mijn eindscriptie gewerkt, omdat ik hoorde dat ik die vandaag moest bespreken met mij docent.

En ik had een fucking 8.5 !
Oud 15-03-2005, 16:48
Verwijderd
ik heb weer noest gewerkt en mn boek bijna uit gelezen. daarna weer ff met geld lopen smijten, wat kan het toch heerlijk zijn om kankerrijk te zijn hehehe, en vanavond chillen ofzo
Oud 15-03-2005, 17:23
Maija
Maija is offline
-Naar school geweest, tot veel te laat.. Daar heb ik een verslaving opgebouwd namenlijk appelstukjes
-Een beetje mijn natuurkunde geleerd,
-Mijn vriend naar de trein gezet omdat hij nu 1 dag naar Nijmege is, omdat een vriend van hem, gaat trouwen (ja op je 19e trouwen ) En hij gevraagd is voor getuige, en nu even een dagje gaat om even dingen te helpen regellen.
(tsja sociaal)

Maar gelukkig komt ie morgen al terug.., (toch mis ik hem ),
Oud 15-03-2005, 17:42
Roos
Roos is offline
Gewinkeld, college gevolgd, thee + taart gedaan, gegeten en zometeen wat psychiatrische interviews afnemen bij Rotterdammers thuis (verdient wel goed )
Dan lekker uitgaan, en om 2 uur naar de faculteit om kaartjes te bemachtigen voor een reis naar Istanbul, hoe kansloos, maar die reis wordt echt geweldig
Morgen om 10 uur sochtends hopelijk naar bed en morgen doe ik nixxxx
Oud 15-03-2005, 17:55
Maharani
Maharani is offline
ik had van half 9 tot half 7 les. ik ben kapot moe.
Oud 15-03-2005, 17:56
Luna
Luna is offline
gestresst want ik heb morgen frans examen
Oud 15-03-2005, 19:12
grandmommy
grandmommy is offline
ehh naar school geweest, 18 studiepunten laten paraferen hoef er volgend jaar drie minder. en een pw wiskunde gemaakt waarvan ik niet wist dat we het kregen dus verneukt. en macaroni gegeten, bahhh
Oud 15-03-2005, 19:13
Maharani
Maharani is offline
krijg je studiepunten op de middelbare school
Oud 15-03-2005, 19:15
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Zaara schreef op 15-03-2005 @ 20:13 :
krijg je studiepunten op de middelbare school

ja, volgend jaar rond deze tijd moet ik er 40 hebben en anders geen examen. ze zijn overigens vreselijk makkelijk te behalen, dus het slaat als een lul op een drumstel.
Oud 15-03-2005, 19:17
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 15-03-2005 @ 20:15 :
ja, volgend jaar rond deze tijd moet ik er 40 hebben en anders geen examen. ze zijn overigens vreselijk makkelijk te behalen, dus het slaat als een lul op een drumstel.
oh dat hoor ik voor het eerst
Oud 15-03-2005, 19:18
grandmommy
grandmommy is offline
ja het is waarschijnlijk ook niet op elke school zo, maar blijkbaar vonden ze het leuk ons erop voor te bereiden ofzo.
Oud 15-03-2005, 19:21
nps
nps is offline
naar school om kwart over acht daarna in tussenuren, daarna even boeltje opgtrommeld en naar museumpark gegaan en daarna aan project gewerkt
Oud 15-03-2005, 19:24
monolo
monolo is offline
ik was naar een allergoloog vandaag en die zei dat ik waarschijnlijk een stofallergie heb, dit kwamen we te weten doordat ze 15 naalden in mijn rug ragden hihi
daarna heb ik school geskipt en ben ik in de stad gaan rondbanjeren op zoek naar een boek voor mijn boiiii. niet geslaagd maar ik kreeg later op de dag een pm van henkmul! met nuttige tips dus morgen ga ik weer kieken.
Oud 15-03-2005, 23:20
Maharani
Maharani is offline
ik ben m'n pinpas kwijt en nu voel ik me zo kaal en naakt en kwetsbaar
Oud 15-03-2005, 23:22
Verwijderd
school,en toen heb ik even met iemand buiten in het park gezeten in de z0n,daarna benik naar de stad gegaan omdat ik iets wvaneen cd ofzo MOEST kopen,en vervolgens heb ik getraind en nu ben ik een nerd
Oud 15-03-2005, 23:43
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Zaara schreef op 16-03-2005 @ 00:20 :
ik ben m'n pinpas kwijt en nu voel ik me zo kaal en naakt en kwetsbaar
Waar woon je ?
Oud 16-03-2005, 06:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
op naar schoool
Oud 16-03-2005, 07:46
Verwijderd
ik was om 7 uur op omdat ik nog heel veel moest typen e nu heb ik het net af en nu kan ik naar school
Oud 16-03-2005, 08:11
Verwijderd
Ik ben vanochtend om half 8 opgestaan toen heb wat gegeten en daarna ben ik een uurtje gaan sporten. Toen ik daarmee klaar was heb ik me gedoucht en aangekleed, en over een klein uurtje ga ik naar college
Oud 16-03-2005, 08:14
Roos
Roos is offline
Ik heb nog niet geslapen vannacht, heb kaarten gefixt voor een reisje naar Istanbul en nu kan ik niet meer slapen dus ik heb maar een pizza in de oven gedaan met extra mozzarella ook nog
Oud 16-03-2005, 09:37
grandmommy
grandmommy is offline
uitgeslapen, hoef pas om twaalf uur naar school, zit nu een verslagje te typen. saai.
Oud 16-03-2005, 10:32
sorry
sorry is offline
ik heb ook uitgeslapen en ben dehele dag vrij. zometeen ga ik naar de stad.
Oud 16-03-2005, 10:41
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
sorry schreef op 16-03-2005 @ 11:32 :
ik heb ook uitgeslapen en ben dehele dag vrij. zometeen ga ik naar de stad.
misschien kom je mij wel tegen, heb geen trek in school vandaag
Oud 16-03-2005, 10:43
sorry
sorry is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 16-03-2005 @ 11:41 :
misschien kom je mij wel tegen, heb geen trek in school vandaag
hoelaat ga jij dan naar de stad?
Oud 16-03-2005, 11:11
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
monolo schreef op 15-03-2005 @ 20:24 :
ik was naar een allergoloog vandaag en die zei dat ik waarschijnlijk een stofallergie heb, dit kwamen we te weten doordat ze 15 naalden in mijn rug ragden hihi
Die shit heb ik een aantal jaar geleden ook gehad..
Ik had een speciale pleister op mijn rug die 3 dagen er niet af mocht en ik mocht me 3 dagen niet douchen ..
En daarvoor kreeg ik 15 krasjes op mijn arm, ik leek wel een fucking heroine junkie ...
En laatst ben ik maar zelf tot de conclusie gekomen dat ik in de winter allergisch ben voor wiet (en gelukkig niet voor hasj )..

Maja ik ben al weer 2 dagen niet naar school gegaan, btje "verkouden"..
Zo maar weer skateboarden, het is lekker weer..
Oud 16-03-2005, 11:28
ZerO
ZerO is offline
Ja ik ben net wakker en de zon schijnt en ik moet naar buiten, alleen mijn fiets is naar de fietsenmaker en ik heb geen zin om te lopen want ik ben lui
Oud 16-03-2005, 11:31
Verwijderd
Uitgeslapen en huiswerk gemaakt. Bah.
Oud 16-03-2005, 11:32
infamous
infamous is offline
Citaat:
Bruce schreef op 16-03-2005 @ 12:11 :
Die shit heb ik een aantal jaar geleden ook gehad..
Ik had een speciale pleister op mijn rug die 3 dagen er niet af mocht en ik mocht me 3 dagen niet douchen ..
En daarvoor kreeg ik 15 krasjes op mijn arm, ik leek wel een fucking heroine junkie ...
En laatst ben ik maar zelf tot de conclusie gekomen dat ik in de winter allergisch ben voor wiet (en gelukkig niet voor hasj )..

Maja ik ben al weer 2 dagen niet naar school gegaan, btje "verkouden"..
Zo maar weer skateboarden, het is lekker weer..
hmmm goed idee
maar eerst naar pieter

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 11:39.
Oud 16-03-2005, 11:32
Verwijderd
Ik heb gisteren met 2 maten enorm veel geblowd en heel veel south park en futurama zitten kijken en toen bleef er een maffen omdat ie te stoned was om naar huis te rijden. nu vet chill gemafd en zometeen jammer genoeg weer werken
Oud 16-03-2005, 11:36
Verwijderd
Ik heb me verslapen voor school, zo moet ik werken en daarna naar een verjaardag. Okay dagje wel.
Oud 16-03-2005, 11:53
cha0s
cha0s is offline
ik heb net eiersalade gegeten, omdat dat gewoon makkelijk wegglijdt.. verder loop ik om de 15 minuten met ijs tegen m'n smoel aan. (lang leve zwellingen. )
Oud 16-03-2005, 11:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend meegelopen aan de vu wat best leuk was, daarna naar huis gewandeld en bijgekletst met m'n moeder en daarna ging ik aan de computer zitten en zometeen ga ik een collegeblok halen en leren voor m'n tentamen en daarna naar m'n zus d'r huis om lasagna voor haar te maken en daarna gaan we samen naar andere zus want die was jarig.
Oud 16-03-2005, 11:59
Paris
Paris is offline
Ik heb een uur gewacht op een les natuurkunde, terwijl dat mijn laatste uur was en niemand zijn boeken mee had en we niks gingen doen en we na 30 minuten alweer weg mochten.
Oud 16-03-2005, 12:04
infamous
infamous is offline
wakker geworden net, nu snel gitaren, dan naar school en daarna denk ik of skaten of thuis sjillen
Oud 16-03-2005, 12:20
woezel
woezel is offline
school, gelukkig ist woensdag en duurde het maar tot 12
Oud 16-03-2005, 12:50
Jules
Jules is offline
Wakker geworden bij vriendje, die moest snel naar college maar ik ging nog ontbijten met een kaas-tomaat&kruiden tosti <3 daarna fietste ik naar een vriendinnetje om boodschappen te doen bij de Dirk voor het eten vanavond. Onderweg verloor ik de inhoud van mijn dynamo dus ik vind dat de fietsenmaker mijn fiets heeft gesaboteerd want ik ben er pas nog geweest voor mijn achterlicht

Na de boodschappen gingen we naar college, dat was suf maar we hebben veel tattoos getekend. Daarna belde vriendinnetje2 dat ze nog in Den Bosch zat en dat ze nog veel moest doen dus we gaan vanmiddag pas zwemmen.

Vanavond om 20u bij vriendinnetje van de boodschappen + 7 andere vriendinnetjes nasi eten en satc kijken.
Oud 16-03-2005, 12:52
suikerprinses
suikerprinses is offline
naar school geweest&in het tussenuur op een bankje gehangen in de zon. en de jochies uit mn klas gingen praten over een plasbom ofzo. het was in ieder geval goor. tijdens aardrijkskunde heb ik met mn hoofd in het raam gehangen en toen viel ik bijna in slaap. straks werken en ik willll niet.
Oud 16-03-2005, 12:57
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 16-03-2005 @ 00:43 :
Waar woon je ?
Hoezo, mag ik je pinpas hebben?
Oud 16-03-2005, 14:48
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Uitgeslapen , 1 uurtje naar de les die uiteindelijk 5 min duurde, toen 2 andere lessen geskipt om op n terrasje te zitten en zometeen met mn wekelijkse eetclubje chilleh.
Oud 16-03-2005, 15:20
Drez
Drez is offline
Veel te laat wakker geworden, naar college geweest, uurtje in de kantine gezeten, buiten gelopen en blijjjj geworden van het weer. En straks weer studeercursus voor de laatste keer.
Oud 16-03-2005, 15:22
100%hallal
100%hallal is offline
Lekker even op school gezeten en in de zon gezeten En daarna lekker geshout naar Lindaaaa (ze HAPT zo leuk) En vanaaf ga ik sterren kijken in het Haarlemmerbos ofzo. En z00nen natuurlijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten