Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2006, 07:21
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
stom trailereinde, maar volgens mij wordt de film
Oud 23-11-2006, 11:21
Me-ke
Me-ke is offline
zelfde trailer.. maar met nog wat gekletst er tussen door van de cast, en dus iets meer beelden..

http://www.youtube.com/watch?v=M4mDPuHuABw&NR
aangezien alles wat we tot nu toe hebben trailers zijn.. awwwww
Oud 23-11-2006, 11:42
Verwijderd
Ik vind het er mooi uitzien.

En het is een leuk boek, hopelijk komt dat ook goed tot zijn recht. Met Dumbledore's Army enzo.
Oud 29-11-2006, 17:24
Stan_man
Stan_man is offline
Officiele site is ook online met daar de trailer op goede kwaliteit

http://www.harrypotterorderofthephoenix.com/
Oud 03-12-2006, 23:24
Severus
Severus is offline
Even wat anders......

Rickmaniacs opgelet! Op 21 december gaat de film "Snow Cake" in Nederland eindelijk in première! Naast sterren als Sigourney Weaver en Carrie-Anne Moss speelt in deze film ook onze geliefde Alan Rickman.

Ik heb wat op Internet rond zitten kijken, en ik heb een paar heel mooie high-resolution foto's gevonden van Alan in zijn rol als Alex Hughes. *kwijl*

*kwijlt emmertje vol*

Voor meer foto's van de film, zie hier.

De officiële site van de film is ook niet zo mis - daar kun je ook wallpapers downloaden voor je desktop. Best de moeite waard dus.

O ja, op 7 december komt hier ook nog "Perfume: The Story of a Murderer" uit, dus december belooft een heuse Rickman-maand te worden.
Oud 11-12-2006, 07:04
Toyd
Toyd is offline
Citaat:
Severus schreef op 04-12-2006 @ 00:24 :
Even wat anders......

Rickmaniacs opgelet! Op 21 december gaat de film "Snow Cake" in Nederland eindelijk in première! Naast sterren als Sigourney Weaver en Carrie-Anne Moss speelt in deze film ook onze geliefde Alan Rickman.

[afbeelding]

Ik heb wat op Internet rond zitten kijken, en ik heb een paar heel mooie high-resolution foto's gevonden van Alan in zijn rol als Alex Hughes. *kwijl*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*kwijlt emmertje vol*

Voor meer foto's van de film, zie hier.

De officiële site van de film is ook niet zo mis - daar kun je ook wallpapers downloaden voor je desktop. Best de moeite waard dus.

O ja, op 7 december komt hier ook nog "Perfume: The Story of a Murderer" uit, dus december belooft een heuse Rickman-maand te worden.
hey gaat dit over harry potter ?
ik denk ut niet hoor...
Oud 11-12-2006, 07:40
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Toyd schreef op 11-12-2006 @ 08:04 :
ik denk ut niet hoor...
Het gaat om een belangrijk figuur uit de HP-cast. Dus indirect gaat het wel over HP!
Oud 11-12-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-12-2006 @ 02:54 :Even wat anders......

*KNIP*

Goh ik zie dit nu pas
Oud 11-12-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Toyd schreef op 11-12-2006 @ 10:34 :
ik denk ut niet hoor...
Uh, tuurlijk wel..
Oud 11-12-2006, 12:24
Melpomene
Melpomene is offline
Hoewel ik Alan Rickman goed vind in de rol van Sneep, word ik lichtjes onpasselijk van mensen die op hem geilen. Ik wil niet zeuren maar de beste man is hoogbejaard
Oud 11-12-2006, 13:35
Brigitte
Brigitte is offline
Ik vind de trailer echt heel gaaf, ziet er veelbelovend uit.
Net boek twee weer gelezen omdat ik nu zwaar verslaafd ben aan Harry Potte op de playstation2. Niet dat ik erg ver kom zonder m'n vriendje, damn dat spel is moeilijk.
Oud 11-12-2006, 15:37
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Toyd schreef op 11-12-2006 @ 08:04 :
ik denk ut niet hoor...
dit topic word vooral door severus gebruikt om over die gast die sneep speelt te kwijlen
Oud 11-12-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 11-12-2006 @ 19:07 :
dit topic word vooral door severus gebruikt om over die gast die sneep speelt te kwijlen
Ja tuurlijk wie houdt er dan ook niet van Alan Rickman?
Oud 11-12-2006, 17:37
mepsteen
mepsteen is offline
oke oke, dit topic word voornamelijk gebruikt door severus en cassiopeia om over alan rickman te kwijlen
Oud 11-12-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 11-12-2006 @ 21:07 :
oke oke, dit topic word voornamelijk gebruikt door severus en cassiopeia om over alan rickman te kwijlen
kijk, dat is al beter
Oud 11-12-2006, 22:21
axgimpa
axgimpa is offline
Waarom komen er telkens gasten in dit topic die verder helemaal niks over Harry Potter willen vertellen/lezen, zeuren over wat wij van het boek en de acteurs uit de film vinden?

Echt mepsteen, who the hell cares? Als jij het zo irritant vindt dat een aantal mensen Alan Rickman zover bewondert dat hun speekselklieren meer op gang komen, is dat jouw probleem.

Zo. Ik ga naar Perfume met mijn vriend.

Toen ik een maand of 2 geleden las dat het boek werd verfilmd, realiseerde ik me dat ik vorig jaar in Spanje getuige was van een van de opnames. Geen (voor mij) bekende acteurs gezien, helaas. Destijds wist ik ook niet dat het om een Alan Rickman film ging - wel dat het de verfilming van Das Parfum was (dat had mijn moeder namelijk gevraagd aan iemand die een steeg aan het afzetten was - ik had er verder ook niet veel aandacht aan besteed, dacht dat het een TV-film zou worden omdat die knakker niet wist welke acteurs meespeelden).
Oud 12-12-2006, 01:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 11-12-2006 @ 18:37 :
Je ziet het wel heel erg zwart/wit. Over de jaren heen hebben we met zijn allen veel en genoeg over de boeken en de films gepraat in de "Harry Potter"-topics, en als er over acteurs/actrices wordt gekwijld, dan is Rickman heus niet de enige (Emma Watson of Jason Isaacs, anyone?). Bovendien is er in de afwachting van boek 7 en de nieuwe film uiteraard niet al te veel te vertellen (zeker omdat veel mensen spoilers willen vermijden) --> dan is het al geweldig als we überhaupt iets over een van de acteurs of actrices kunnen vertellen, anders zakt dit topic helemáál naar beneden.

Citaat:
axgimpa schreef op 11-12-2006 @ 23:21 :
Waarom komen er telkens gasten in dit topic die verder helemaal niks over Harry Potter willen vertellen/lezen, zeuren over wat wij van het boek en de acteurs uit de film vinden?
Dat vond ik nou ook. Iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening en mag die ook uiten (dat respecteer ik ook), maar toch is het minder leuk als je zo'n niet-vrolijk commentaar krijgt van mensen die hier normaliter nooit (of bijna nooit) komen.

Citaat:
axgimpa schreef op 11-12-2006 @ 23:21 :
Zo. Ik ga naar Perfume met mijn vriend.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik heb 'm nog niet gezien, maar dat staat wel in de planning. Ik kijk veel liever "Snow Cake", eigenlijk - ik sta te trappelen tot die film eindelijk uitkomt.
Oud 12-12-2006, 12:02
Melpomene
Melpomene is offline
Niet persoonlijk bedoeld hoor, ik vind hem gewoon te oud (het had je opa kunnen zijn) om ook maar aantrekkelijk te zijn maar oke dat is subjectief

Ik wou dat boek 7 eens uitkwam, de films interesseren me eigelijk niet zo. 1&2 kwamen nog wel goed uit de verf, maar daarna ging het alleen nog maar bergafwaarts. In deel drie, moest ik toch wel even slikken van een paar personage's, Lupin is gewoon een engerd en met die peetvader van Harry is het al niet veel beter gesteld, plus dat de film gewoon veel te snel ging en er juist de leuke dingen weggelaten waren. Niet veel soeps dus
Oud 12-12-2006, 16:01
yavanna
yavanna is offline
Op de plaatjes in dit topic van die film lijkt hij net op m'n buurman XD (dat is niet positief )

Er is veel te weinig nieuws
Oud 12-12-2006, 18:41
Toyd
Toyd is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 11-12-2006 @ 17:16 :
Ja tuurlijk wie houdt er dan ook niet van Alan Rickman?
ik niet
Oud 13-12-2006, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Toyd schreef op 12-12-2006 @ 22:11 :
ik niet
Hahha, Goh..
Oud 20-12-2006, 23:24
Severus
Severus is offline
w00t, "Snow Cake" gaat vandaag in première! Met een hellevaart ga ik vanavond naar de voorstelling van 22:00 uur, in bioscoop Lux te Nijmegen. Ik heb er zin in!

*heeft nog nooit een echte Rickman-film in de bioscoop gezien* Ja, "Harry Potter" telt niet, want daar heeft hij niet zo'n prominente rol in....
Oud 21-12-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 21-12-2006 @ 02:54 :
w00t, "Snow Cake" gaat vandaag in première! Met een hellevaart ga ik vanavond naar de voorstelling van 22:00 uur, in bioscoop Lux te Nijmegen. Ik heb er zin in!

*heeft nog nooit een echte Rickman-film in de bioscoop gezien* Ja, "Harry Potter" telt niet, want daar heeft hij niet zo'n prominente rol in....
Ooow wow , heel veel plezier en laat ons weten hoe de film was...
Oud 21-12-2006, 15:18
Marcade
Marcade is offline
Harry Potter and the Deadly Hallows
Oud 21-12-2006, 18:41
Retinite
Retinite is offline
Volgens het nieuws op de radia: Harry Potter en de Dodelijke Heilige(n?)

Lijkt mij niet hetzelfde als hallows :\
Oud 21-12-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 21-12-2006 @ 16:18 :
Harry Potter and the Deadly Hallows
Deathly Hallows
Oud 22-12-2006, 15:46
Sherco
Sherco is offline
Harry Potter and the Deathly Hallows is de titel van het zevende boek. Deathly betekent "doods". Het is niet hetzelfde als "dodelijk", dat is namelijk gespeld als "deadly" in het Engels. Een Hallow is een heilige of een gewijde. Ik denk dat de naam "Gewijde" meer van toepassing is, aangezien mensen pas als "heilig" gezien worden na een heiligverklaring van de paus. Een "gewijde" is dus een meer waarschijnlijke vertaling. Het gaat dus om "Doodse Gewijden". Mensen die dood zijn (of als dood zijn) en ergens zijn ingewijd.
Mijn eigen gedachte gaat dan uit naar de overleden mensen uit de Orde van de Feniks, zoals Harry's ouders en Perkamentus. Maar tegelijkertijd weten we ook dat Rowling niet altijd zo voorspelbaar is en dat het evengoed om een totaal nieuwe groep mensen kan gaan die niets te maken hebben met mensen die overleden zijn.

Bron: www.dreuzels.com
Oud 23-12-2006, 12:06
Lilium
Lilium is offline
De titel van het laatste boek klinkt spannend. Ik kan bijna niet wachten tot het laatste deel uitkomt! En ik ben zeer benieuwd wat de Nederlandse vertaler met de titel gaat doen; het lijkt me lastig om een goede vertaling te maken.
Oud 23-12-2006, 12:28
Brigitte
Brigitte is offline
Ik vind het een ingewikkelde titel maar dat geeft niet want zo weet je niet wat er mee wordt bedoeld.
Ik had dat bij de vorige boeken ook, maar dat kwam ook omdat ik bij deel 5 order als bevel had vertaald en dat bleek dus niet te kloppen.
Oud 25-12-2006, 01:33
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 21-12-2006 @ 11:45 :
Ooow wow , heel veel plezier en laat ons weten hoe de film was...
In één woord: ge-wel-dig! Eigenlijk de beste Rickman-film die ik tot nu toe gezien heb! Het is een hele rustige film, dus daar moet je niet naartoe gaan voor actie of spannende verwikkelingen (afgezien van één schrikmoment Tenminste, ík schrok wel ). Niet iedereen zal de film daarom met open armen ontvangen, daar ben ik me van bewust. De film is ook wel gekarakteriseerd als: "Rain Man", maar dan een met een vrouw." en dat klopt wel aardig. Maar toch is het weer niet helemaal wat je denkt, want de vorm van autisme dat in deze film wordt neergezet, is heel anders dan de vorm die Dustin Hoffman's personage had in "Rain Man." Daarom: kijken als je er meer over wilt weten.

Het is het niet echt te doen om de plot in deze film, maar juist de eenvoud straalt ook kracht uit. Het gaat meer om het menselijke van de personages, zeg maar. Het acteerwerk van Alan en Sigourney Weaver (volgens mij zijn die twee overigens een soort van vrienden, net zoals Alan dat is met Emma Thompson - die werken vrij vaak samen!) was het beste. Alan was lekker sarcastisch en humeurig (zo zie ik hem graag ) en Sigourney was soms heel erg grappig - maar bovenal toch een beetje zielig.

De soundtrack van deze film is geweldig, met muziek van o.a. The Stereophonics. De officiële soundtrack listing is nog niet bekend, maar via Imdb.com heb ik toch al een paar liedjes kunnen vinden.

Voor Rickmaniacs: oh, het zit echt wel goed met de Alan-factor in deze film. Voor het eerst zien we eens veel meer van Alan in een film dan we normaliter gewend zijn. En dan heb ik nog niet eens het volgende genoemd: zat close-ups, een scène waarin Alan zachtjes zingt, huilende Alan (aww, knuffel! ) en dan hebben we ook nog een paar vrij intieme scènes. Oh, en bepaalde grappige scènes ook, maar daar ga ik niks over verklappen.

Ik vind dat ik er verder eigenlijk niets meer over moet zeggen: Cassiopeia, gewoon gaan! (Dit geldt ook voor de andere Rickmaniacs die hier komen, bekend of onbekend. ) Ik weet zeker dat je de film wel aardig zult vinden, of dat je in ieder geval volop verwend wordt met Rickmany goodness!

Citaat:
Lilium schreef op 23-12-2006 @ 13:06 :
De titel van het laatste boek klinkt spannend. Ik kan bijna niet wachten tot het laatste deel uitkomt! En ik ben zeer benieuwd wat de Nederlandse vertaler met de titel gaat doen; het lijkt me lastig om een goede vertaling te maken.
Hier hetzelfde: de titel klinkt mysterieus en wakkert mijn nieuwsgierigheid aan. Ik vind het de beste titel uit de hele reeks.

Wat betreft de Nederlandse vertaling: ik lees nooit de Nederlandse boeken (hell no! ), maar een letterlijke vertaling lijkt in dit geval vrijwel uitgesloten. Misschien dat ze er een soort woord voor gaan verzinnen (dat tóch erg lijkt op een bestaand woord, of op het woord dat het zou zijn geweest als het letterlijk was vertaald), dus dat het dan bijvoorbeeld wordt: "Harry Potter en de Heildoden" (of: "Harry Potter en de Dodenheilen"). Zoiets dus misschien.

Hmm, maar het zal toch nog wel even duren voordat het boek uitkomt (is er al een release-datum bekend?). Waarschijnlijk ergens in de zomer, tegelijkertijd met de release van "Order of the Phoenix" in de bioscoop. Dat is commercieel gezien de beste tijd om het boek uit te brengen: dan loopt het de spuigaten uit met de winst die het oplevert.
Oud 25-12-2006, 11:42
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-12-2006 @ 02:33 :
Hmm, maar het zal toch nog wel even duren voordat het boek uitkomt (is er al een release-datum bekend?). Waarschijnlijk ergens in de zomer, tegelijkertijd met de release van "Order of the Phoenix" in de bioscoop. Dat is commercieel gezien de beste tijd om het boek uit te brengen: dan loopt het de spuigaten uit met de winst die het oplevert.
Er is nog geen release-datum bekend. Het lijkt me wel wat vlug hoor, in de zomer van 2007 al! JK Rowling brengt haar boeken altijd uit in het weekend in de kerst- of zomervakantie omdat ze niet wil dat de schoolprestaties van haar lezers onder haar boeken lijden. Ik denk dat we nog wat meer geduld moeten hebben voordat ze haar laatste boek uitbrengt; een beetje de spanning opwekken met de film en wat meer spoilers enz. Maar het zou natuurlijk gaaf zijn als het laatste boek al gelijk met de film uit zou komen.
Oud 25-12-2006, 13:53
mjk
mjk is offline
Een datum voor de release is natuurlijk 7 juli 2007. Al zal dat wellicht nog te vroeg zijn, maar wel de ultieme datum. Het getal 7 is toch vaak aanwezig. 7 boeken, 7 horcruxes, 7 weaslykinderen etc.)
Oud 26-12-2006, 10:54
Verwijderd
van wikipedia:

Harry Potter and the Deathly Hallows is het zevende en laatste boek uit de Harry Potter-boekenreeks. Het is nog niet verschenen. Het wordt volgens de auteur J. K. Rowling het boek waarin alle overgebleven geheimen en vragen die tijdens de zes voorgaande delen zijn gerezen of gesteld beantwoord zullen worden. De Engelse titel werd bekend gemaakt op 21 december 2006.

Hoe de Nederlandse vertaler Wiebe Buddingh' de titel gaat vertalen is nog niet bekend. De voorlopige Nederlandse werktitel is volgens de Nederlandse uitgever De Harmonie "Harry Potter en het Fatale Heiligdom"[1].

Het boek zal waarschijnlijk in 2007 of 2008 verschijnen, afgaand op de tijd tussen de laatste paar boeken. De auteur is in januari 2006 begonnen met het schrijven ervan, nadat ze eerst een jaar vrijaf heeft genomen na de geboorte van haar jongste dochtertje Mackenzie. De plot is al helemaal geschreven en uitgewerkt en het laatste hoofdstuk ligt al sinds het eerste boek in Rowlings kluis.

Rowling heeft aangegeven dat in Harry Potter and the Deathly Hallows twee belangrijke personages zullen sterven. De Amerikaanse schrijvers Stephen King en John Irving hebben haar gevraagd om de hoofdpersoon Harry Potter in elk geval toch te laten overleven. Ze willen voorkomen dat Harry "van de Reichenbachwaterval afvalt". (Sherlock Holmes viel in de boeken van schrijver Arthur Conan Doyle van de genoemde waterval. Zeer veel lezers kwamen echter in opstand, waarna Conan Doyle een extra boek schreef waarin bleek dat Holmes de val had overleefd). Rowling heeft geantwoord dat ze goed kon begrijpen waarom een schrijver zijn hoofdpersoon laat sterven: "je voorkomt ermee dat een andere schrijver er met je geesteskind vandoor gaat". Ze heeft de beide Amerikaanse schrijvers dan ook geen toezeggingen gedaan.

Wat te verwachten
Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst kan bepaalde details van de plot en/of de afloop van het verhaal bevatten.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 29-12-2006 om 15:58.
Oud 27-12-2006, 11:03
Severus
Severus is offline
Hmm, het lijkt me beter als het laatste gedeelte van de tekst in een spoiler wordt gedaan. Ondanks de leeswaarschuwing (ergens verstopt in de tekst) kunnen mensen, die niet gespoilerd willen worden, evengoed ongewild gespoilerd worden.
Oud 28-12-2006, 12:33
Kingdom hearts2
Kingdom hearts2 is offline
Ik hoop in ieder geval dat deel 7 snel uitkomt!
Oud 28-12-2006, 12:35
Kingdom hearts2
Kingdom hearts2 is offline
Wat vinden jullie leuker Film / boek personnlijk vindt ik het boek leukergreets
Oud 28-12-2006, 16:51
Brigitte
Brigitte is offline
Nou deel 7 komt bepaald niet snel uit dus ik zou nog even geduld hebben.

Maar bij gebrek aan nieuw materiaal heb ik vandaag de special edition van de tweede film zitten kijken want die heb ik net gekregen op dvd. Nu deel vier nog want die heb ik ook nog steeds niet. En strax boek vijf maar weer eens lezen.
Heerlijk vakantie
Oud 28-12-2006, 18:07
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
mjk schreef op 25-12-2006 @ 14:53 :
Een datum voor de release is natuurlijk 7 juli 2007. Al zal dat wellicht nog te vroeg zijn, maar wel de ultieme datum. Het getal 7 is toch vaak aanwezig. 7 boeken, 7 horcruxes, 7 weaslykinderen etc.)
Dat wordt inderdaad veel gezegd, maar dat is 4 dagen voor de release van film 5, en het lijkt me niet dat ze zo dom zijn om hun marketing campagnes slecht op elkaar af te stemmen.
31 juli is een andere datum die veel genoemd wordt, vanwege de verjaardagen van HP en JKR, maar ook dat is dicht bij de filmrelease. Schattingen van hoe lang het nog duurt met schrijven, editen, vertalen, drukken en verspreiden zeggen dat het nog minimaal 8 maanden duurt.
In dat geval zou 31 oktober een goeie releasedatum voor het boek zijn; geen geknoei met de film release, en het is Halloween. En wat is de titel van het boek; jawel, The Deathly Hallows... Grote kans dus dat we nog tot eind oktober moeten wachten...
Oud 28-12-2006, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 28-12-2006 @ 19:07 :
Dat wordt inderdaad veel gezegd, maar dat is 4 dagen voor de release van film 5, en het lijkt me niet dat ze zo dom zijn om hun marketing campagnes slecht op elkaar af te stemmen.
31 juli is een andere datum die veel genoemd wordt, vanwege de verjaardagen van HP en JKR, maar ook dat is dicht bij de filmrelease. Schattingen van hoe lang het nog duurt met schrijven, editen, vertalen, drukken en verspreiden zeggen dat het nog minimaal 8 maanden duurt.
In dat geval zou 31 oktober een goeie releasedatum voor het boek zijn; geen geknoei met de film release, en het is Halloween. En wat is de titel van het boek; jawel, The Deathly Hallows... Grote kans dus dat we nog tot eind oktober moeten wachten...
Ik denk ook niet dat ze zo dicht op elkaar uitgegeven worden.

Overigens maakt het vertalen niet uit voor de tijdigheid van de release, aangezien de vertalingen pas maanden na de Engelse release komen.
Oud 28-12-2006, 19:26
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
hppa schreef op 28-12-2006 @ 19:58 :
Overigens maakt het vertalen niet uit voor de tijdigheid van de release, aangezien de vertalingen pas maanden na de Engelse release komen.
Owh, ah, ik lees alleen de Engelse. Ik dacht altijd dat ze gewoon tegelijk uitkwamen, maar blijkbaar niet dan
Oud 29-12-2006, 11:58
lakrits
lakrits is offline
quote (pag.1):
{als Hermione en Ron maar blijven leven hehe. Harry vind ik de minst leuke van het trio eerlijk gezegd.}

hoe bedoel je, het minst leuke in de boeken of de films? In de films vind ik Ron het leukst
Oud 29-12-2006, 12:05
lakrits
lakrits is offline
DIE SNAPE, DIE!!!

Snape is een *sshole en moet dood, en ik hoop dat harry het doet ook nog.

Ben je gek?! Laat Voldemort hem maar doden! Laat Sneep maar een of ander plan verprutsen en dan zwaar door Voldemort gestraft wordt!!! Maar ik denk niet dat Sneep doodgaat, ik denk wel dat een of meerdere van de hoofdpersonen gedood wordt, eigenlijk denk ik Ron. Rowling doet wel zo geheimzinnig en zegt dat alles kan gebeuren, maar ik denk niet dat ze het over haar hart kan krijgen om Harry te laten sterven. Of misschien wordt Ron vermoordt en doodt Harry Voldemort, maar daarna ziet hij zijn leven niet meer zitten zonder zijn beste maat, geliefde peetvader en wijze schoolhoofd en pleegt hij zelfmoord.
LEVENDIGE FANTASIE, HE!
Oud 29-12-2006, 12:08
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
lakrits schreef op 29-12-2006 @ 13:05 :
DIE SNAPE, DIE!!!

Snape is een *sshole en moet dood, en ik hoop dat harry het doet ook nog.

Ben je gek?! Laat Voldemort hem maar doden! Laat Sneep maar een of ander plan verprutsen en dan zwaar door Voldemort gestraft wordt!!! Maar ik denk niet dat Sneep doodgaat, ik denk wel dat een of meerdere van de hoofdpersonen gedood wordt, eigenlijk denk ik Ron. Rowling doet wel zo geheimzinnig en zegt dat alles kan gebeuren, maar ik denk niet dat ze het over haar hart kan krijgen om Harry te laten sterven. Of misschien wordt Ron vermoordt en doodt Harry Voldemort, maar daarna ziet hij zijn leven niet meer zitten zonder zijn beste maat, geliefde peetvader en wijze schoolhoofd en pleegt hij zelfmoord.
LEVENDIGE FANTASIE, HE!

valt mee.

op een ander forum hadden ze het ook ff over harry potter, hier kwam een gast mee:

I think it's all too obvious. Lilly Potter will turn out to have lead a life of dispair since that fateful day all those years ago, and has spent the past 16 years working the streets of Harlem as a Crack Whore. Harry, having heard about this, will immediately set of on his broomstick to rescue her, where he will become embroiled in various gang territory feuds which he will overcome with a series of Enid Blyton-esque japes and escapades. Until he's shot seven times through the head. In the mean time, Voldemort will persue them both to the United states and will, through a series of Bizzare coincidences, be ellected in as George W Bush's replacement, but will have to stand down shortly after due to his comparitively left-wing political views and policies.
Oud 29-12-2006, 12:15
lakrits
lakrits is offline
Citaat:
Faerie schreef op 14-06-2006 @ 18:52 :
Ja ik vond dat ook irritant! Terwijl hij super veel geeft om
Harry. Ik vond het ook belachelijk in boek 5 toen Harry op een gegeven moment al die instrumenten in Dumbledore's kantoor kapot gooide, dat vond ik zo overdreven, en ook wel zielig voor Dumbledore.
Ik vond het ook wel overdreven toen hij zo uit zijn vel sprong, omdat Dumbledore niet meer naar hem keek en ook toen hij zei dat hij zo teleurgesteld was dat Dumbledore langs was geweest bij het hoofdkwartier en niet eens even gedag was komen zeggen. alsof die man niks anders te doen heeft, bovendien was het alleen maar voor Harry's bestwil. Maar dat Harry zo uitflipte in het kantoor na de dood van Sirius vond ik wel begrijpelijk en Dumbledore gelukkig ook. Ik vond hem toen niet echt zielig, hij bleef juist heel kalm en begreep Harry en zei zelfs dat hij waarschijnlijk toch teveel spullen had. Hij is toch zo wijs!
Oud 29-12-2006, 12:24
lakrits
lakrits is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 29-12-2006 @ 13:08 :
valt mee.

op een ander forum hadden ze het ook ff over harry potter, hier kwam een gast mee:

I think it's all too obvious. Lilly Potter will turn out to have lead a life of dispair since that fateful day all those years ago, and has spent the past 16 years working the streets of Harlem as a Crack Whore. Harry, having heard about this, will immediately set of on his broomstick to rescue her, where he will become embroiled in various gang territory feuds which he will overcome with a series of Enid Blyton-esque japes and escapades. Until he's shot seven times through the head. In the mean time, Voldemort will persue them both to the United states and will, through a series of Bizzare coincidences, be ellected in as George W Bush's replacement, but will have to stand down shortly after due to his comparitively left-wing political views and policies.
dan valt die van mij inderdaad mee, deze is toch wel een tikje vergezochter
Oud 29-12-2006, 15:38
Verwijderd
Ik wil perkamentus zien dood gaan.. maar dat is pas in deel 6.
Oud 29-12-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 27-12-2006 @ 12:03 :
Hmm, het lijkt me beter als het laatste gedeelte van de tekst in een spoiler wordt gedaan. Ondanks de leeswaarschuwing (ergens verstopt in de tekst) kunnen mensen, die niet gespoilerd willen worden, evengoed ongewild gespoilerd worden.
heb je misschien wel gelijk in

ik pm effe een fb'tje, want ik kan het zelf niet meer aanpassen
Oud 03-01-2007, 10:48
Verwijderd
Haa, eindelijk alle boeken gelezen
Ik vind Luna perfect gecast, precies zoals ik me had voorgesteld maar Umbridge had wat mij betreft een heel stuk breder en lelijker gemogen.
Oud 03-01-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 03-01-2007 @ 11:48 :
Haa, eindelijk alle boeken gelezen
gefeliciteerd
Oud 03-01-2007, 19:12
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
na die grote spoiler te hebben gelezen kan ik echt niet meer wachten

Regels voor berichten