Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
net was een stukje over iemand die bij sea shepherd werkte bij klasgenoten... harde gasten zijn dat
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ot: Ik heb vandaag iets anders gedaan dan zuipen, namelijk Nathan Barley kijken en die serie is bruut, want het gaat over trendy debielen en het is satire dus dat is goed. En ik heb met make-up zitten kloten, met als resultaat dat ik er nu uitzie als een gothic. hihi.
Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 23:57. |
![]() |
||
Citaat:
foto!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ik probeer al enkele uren te STUDEREN maar dat schiet niet echt op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik werd wakker en toen bedacht ik me dat we drie kwartier later op school af hadden gesproken dan gewoonlijk dus toen ging ik toch nog maar even slapen en toen kwam ik uiteindelijk te laat op school. En Lies heeft een goede invloed op me want tegenwoordig plan ik mijn huiswerk een week vooruit en maak ik het nog ook! Ik had mijn huiswerk dus braaf gemaakt maar de rest van de groep niet, dus eigenlijk hadden we niets te doen en toen ging iedereen maar naar huis. Toen ben ik maar achter een piano gekropen en vervolgens naar huis gegaan. In de bus zat ik naast een klasgenote die geen wenbrouwen had en ze voor het gemak maar zelf had getekend, dat zal wel in zijn tegenwoordig. ![]() Nu ga ik het park in om - inderdaad - van het mooie weer te genieten. Ik zoek nog medeplichtigen dus Sigur, mocht je dit lezen: naar het park!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
ontipoc: ik ben gisteren via internet in aanraking gekomen metr the Bohemian Grove, een soort vakantiekamp voor de amerikaanse bedrijfs- en overheids elite waar ze allemaal rituelen uitvoeren zoals het eren van een 20 meter hoge uil en nep human sacrifices uitvoeren. erg vermakelijk om te zien hoe een of andere rare amerikaan daar weet binnen te dringen en de boel weet te filmen. zie zijn docu's hier: http://video.google.nl/videoplay?doc...bohemian+grove en de follow up hier: http://video.google.nl/videoplay?doc...bohemian+grove die dude is echt een conspiracy nut maar wel droog. echt heerlijk om te zien hoe bevooroordeeld hij is, hij loopt de hele tijd mensen af te zeiken die in het occlute geloven maar zelf is hij een christenhond en ziet alles wat niet christelijk is als een bedrijging voor amerika. vandaag heb ik me lopen verdiepen in Skull & Bones en de Free Masons. Lang leve de rare amerikanen en hun angst voor alles wat niet christelijk is, al blijft skull & bones wel een ziek stel facisten dat van Hitler's zilverwaren eet.
Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 14:58. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |