Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2006, 22:22
Hagel
Hagel is offline
Uitgeslapen, een enorme vlieg vermoord met haarlak, een boek gekocht bij iemand, naar ouders gegaan, daar gegeten, naar huis gegaan en nu zit ik te msn'en
Oud 10-09-2006, 22:25
Verwijderd
net was een stukje over iemand die bij sea shepherd werkte bij klasgenoten... harde gasten zijn dat
Oud 10-09-2006, 22:34
Otis
Otis is offline
Ik ging bij Jimmy Who, mijn beste forumkornuit , langs en aldaar aten we een pizza en chicken wings en hash en om het compleet te maken keken we een deel loose change en family guy. TOPAVONDJE !
Oud 10-09-2006, 23:16
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Vanwege de trouwdag van mijn ouders, was er de hele dag visite en daar heb ik bijgezeten.
's Avonds heb ik huiswerk Academische Vaardigheden gemaakt en heb darts gekeken. Nu zit ik nog even op internet.
Oud 10-09-2006, 23:34
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
geneukt
Oud 10-09-2006, 23:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En niks anders? wow. Kan je nog wel lopen?
Oud 10-09-2006, 23:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
niet geneukt, maar wel een shitload aan achterstallig schoolshite weggewerkt, dat het minstens zo ontladend heeft moeten voelen

+ kater weggewerkt en tv gekeken.
Oud 10-09-2006, 23:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-09-2006 @ 00:36 :
Ik vraag me nu wel dringend af hoe jij neukt.
Oud 10-09-2006, 23:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
ohja; docu over metal en nu bumfights op sbs...mooie zondagavond vulling...
Oud 10-09-2006, 23:40
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-09-2006 @ 00:36 :
ja hoor, lukt nog wel
Oud 10-09-2006, 23:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2006 @ 00:37 :
Ik vraag me nu wel dringend af hoe jij neukt.
Ik neuk niet, maar het lijkt mij dat als je de hele dag vrijwel nonstop neukt je dan best wel aardig schraal bent.

ot:
Ik heb vandaag iets anders gedaan dan zuipen, namelijk Nathan Barley kijken en die serie is bruut, want het gaat over trendy debielen en het is satire dus dat is goed.
En ik heb met make-up zitten kloten, met als resultaat dat ik er nu uitzie als een gothic. hihi.

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 23:57.
Oud 10-09-2006, 23:55
Otis
Otis is offline
oja zo'n heerlijk after-rape gevoel
Oud 11-09-2006, 00:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-09-2006 @ 00:55 :

ot:
Ik heb vandaag iets anders gedaan dan zuipen, namelijk Nathan Barley kijken en die serie is bruut, want het gaat over trendy debielen en het is satire dus dat is goed.
En ik heb met make-up zitten kloten, met als resultaat dat ik er nu uitzie als een gothic. hihi.

foto!
Oud 11-09-2006, 00:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-09-2006 @ 00:55 :
foto!
Oud 11-09-2006, 00:06
Carn
Carn is offline
maar eens opgestaan
wat gedouched
wat gegeten
wat gemsnd
wat gelezen
wat gedrumt
wat gegeten
wat huiswerk gemaakt
wat prison break gekeken
wat loze topics beantwoord zoals deze
Oud 11-09-2006, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2006 @ 01:05 :
foto!
zie fototopic.
Oud 11-09-2006, 00:19
teenager
teenager is offline
chocola gegeten en achter de computer gehangen en gemonteerd
Oud 11-09-2006, 00:21
Otis
Otis is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2006 @ 01:06 :
foto!
zie fototopic !
Oud 11-09-2006, 01:30
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-09-2006 @ 00:55 :
ja man, lekker
Oud 11-09-2006, 03:45
Broeder
Broeder is offline
Nou ik was uit goa'en op het STRAND en dat was wel puik en koud en avontuurlijk door de duinen. Over zes uur mijn eerste lesdag sinds bijna anderhalf jaar, oei!!11!
Oud 11-09-2006, 05:52
Verwijderd
Ik kon niet slapen dus ik heb 'n flutdetective uitgelezen, m'n haar bijgeknipt, een kartonnen buis beschilderd die ik voortaan ga gebruiken om tekeningen voor CKV3 ongevouwen thuis te kunnen krijgen en nu ga ik maar 'ns ontbijt fixen.

Over 2,5 uur - wiskunde.
Oud 11-09-2006, 07:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja gotver ik was te laat op school en tien bleek ook nog dat ik geen les had dus nu moet ik over een uur weer.
Oud 11-09-2006, 09:06
dark princess
dark princess is offline
ik had gisteravond verjaardagsfeest, dus blijven slapen in groningen bij dat meisje ^^...toen hebben we ons verslapen, zag tot mijn grote schrik dat het al (nouja, al ) 6.49 uur was en het de bedoeling was dat de bus me over 5 minuten naar het station zou brengen... en ik heb hem gehaald!!! (na heel snel aankleden)

In de trein heb ik me gefatsoeneerd (wat een woord) en mn ontbijtje genuttigd, zelfs op tijd op school gekomen en een saai college gevolgd, die ik net zo goed had kunnen missen. Nu heb ik twee tussen uren en dus vul ik die met forummen tegen het in slaap vallen, dat lukt tot nu toe aardig met muziek op.

Wat heb ik eigenlijk al veel gedaan op deze vroege morgen, ik had liever nog in het bedje in Groningen willen liggen
Oud 11-09-2006, 11:37
grandmommy
grandmommy is offline
ik werd wakker en ik dacht: ik ben ziek. en toen was ik ook nog echt ziek ook dus nu ben ik ziek.
Oud 11-09-2006, 11:45
Verwijderd
ik werd wakker en ging toen meteen heel vlijtig aan mijn transcription werken. En straks ga ik van het mooie weer genieten
Oud 11-09-2006, 11:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben vandaag vrij, maar ik moet naar de tandarts. en straks moet ik een opgenomen gesprek op een cd branden en transcriberen en nog even twee boeken lezen. en vanavond haal ik mijn gezusters op van schiphol
Oud 11-09-2006, 11:52
__
__ is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-09-2006 @ 12:37 :
ik werd wakker en ik dacht: ik ben ziek. en toen was ik ook nog echt ziek ook dus nu ben ik ziek.
ja ik dus ook een beetje opeens ik voel me vet brak en verkouden en mn linkeroog zit helemaal dichtgeknepen ofzo en hij is rood dus nu draag ik maar mn bril ipv lenzen.

en ik probeer al enkele uren te STUDEREN maar dat schiet niet echt op.
Oud 11-09-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 11-09-2006 @ 12:52 :
en ik probeer al enkele uren te STUDEREN maar dat schiet niet echt op.
argh neen, hier ook niet, en ik moet echt nog teringveel doen

Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 11:58.
Oud 11-09-2006, 13:01
Electriq
Electriq is offline
Ik had zaterdag per ongeluk een sleutel van mn werk meegenomen dus die heb ik maar even ingeleverd, daarna naar school voor een keuzemodule conflicthantering. Fijn dat ik nu eindelijk leer hoe ik op de juiste manier ruzie moet maken
Nu ben ik vrij en ik ga zo lekker huiselijk afwassen want het is naturlijk kutweer. Straks wat drinken in de stad en vanavond mn 1e yoga-les.
Oud 11-09-2006, 13:06
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ff naar school geweest, boodschappen gedaan
Oud 11-09-2006, 13:24
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-09-2006 @ 12:37 :
Bllll, ben je thuis gebleven?

Ik werd wakker en toen bedacht ik me dat we drie kwartier later op school af hadden gesproken dan gewoonlijk dus toen ging ik toch nog maar even slapen en toen kwam ik uiteindelijk te laat op school. En Lies heeft een goede invloed op me want tegenwoordig plan ik mijn huiswerk een week vooruit en maak ik het nog ook! Ik had mijn huiswerk dus braaf gemaakt maar de rest van de groep niet, dus eigenlijk hadden we niets te doen en toen ging iedereen maar naar huis. Toen ben ik maar achter een piano gekropen en vervolgens naar huis gegaan. In de bus zat ik naast een klasgenote die geen wenbrouwen had en ze voor het gemak maar zelf had getekend, dat zal wel in zijn tegenwoordig.

Nu ga ik het park in om - inderdaad - van het mooie weer te genieten. Ik zoek nog medeplichtigen dus Sigur, mocht je dit lezen: naar het park!
Oud 11-09-2006, 13:25
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 11-09-2006 @ 14:24 :

Nu ga ik het park in om - inderdaad - van het mooie weer te genieten. Ik zoek nog medeplichtigen dus Sigur, mocht je dit lezen: naar het park!
dolle boel , ik kom er aan!
Oud 11-09-2006, 13:27
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 11-09-2006 @ 14:25 :
dolle boel , ik kom er aan!
Machtig mooi, ik zet het ook maar op een lopen dan!
Oud 11-09-2006, 13:31
grandmommy
grandmommy is offline
stelletje lijers, jullie een beetje de hippie uit lopen hangen in het park, en ik hier maar mezelf in al mijn brakheid vermaken met het kijken van loose change.
Oud 11-09-2006, 13:34
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-09-2006 @ 14:31 :
stelletje lijers, jullie een beetje de hippie uit lopen hangen in het park, en ik hier maar mezelf in al mijn brakheid vermaken met het kijken van loose change.
Hey, ik weet niet wat loose change is maar dat maakt me nog geen hippie!
Oud 11-09-2006, 13:36
grandmommy
grandmommy is offline
loose change is DE 9/11 conspiracy-film, want het is tenslotte 9/11 he. en ik vind in het park hangen best een hippiebezigheid
Oud 11-09-2006, 13:36
suvórov
suvórov is offline
Loose Change is echt een prutsdocu.
Oud 11-09-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 11-09-2006 @ 14:27 :
Machtig mooi, ik zet het ook maar op een lopen dan!
ik dien eerst even wat eten te kopen voor straks maar dan, kom ik er meteen aan.
Oud 11-09-2006, 13:39
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
suvórov schreef op 11-09-2006 @ 14:36 :
Loose Change is echt een prutsdocu.
dat is voor mij geen reden om hem niet te kijken, bovendien twijfel ik niet alleen aan die complottheorie, maar ook aan jouw geloofwaardigheid.
Oud 11-09-2006, 13:42
suvórov
suvórov is offline
Oh?
Oud 11-09-2006, 13:45
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-09-2006 @ 14:36 :
En ik vind in het park hangen best een hippiebezigheid
Dat ligt eraan of je met de wind mee of tegen de wind in hangt!

Citaat:
Sigúr schreef op 11-09-2006 @ 14:38 :
ik dien eerst even wat eten te kopen voor straks maar dan, kom ik er meteen aan.
Nou, vooruit dan maar weer... Ik loop ook nog wel even langs de albert heijn want ik heb honger en dorst. Zie u aldaar!
Oud 11-09-2006, 14:00
zeehond23
zeehond23 is offline
ik was op school en zag dat het goed was
Oud 11-09-2006, 14:55
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 11-09-2006 @ 14:36 :
loose change is DE 9/11 conspiracy-film, want het is tenslotte 9/11 he. en ik vind in het park hangen best een hippiebezigheid
als je een goeie 9/11 docu wil zien kijk dan the Truth and Lies about 9/11 of kijk Confronting the Evidence. loose Change is wel geinig maar zit erg slecht onderbouwd in elkaar op een aantal punten. Ik had hem vorige week voor het eerst gezien en was wel onder de indruk maar in vergelijking met de films die ik daarna nog gekeken heb is het alleen maar stellingen onder uithalen en slecht onderbouwde argumenten er voor in de plaats brengen. iets wat Rupert in the Truth and Lies niet doet, die heeft het niet over bommen in het wtc en afstands bbestuurde vliegtuigen maar meer over de politieke kant van het verhaal.

ontipoc:
ik ben gisteren via internet in aanraking gekomen metr the Bohemian Grove, een soort vakantiekamp voor de amerikaanse bedrijfs- en overheids elite waar ze allemaal rituelen uitvoeren zoals het eren van een 20 meter hoge uil en nep human sacrifices uitvoeren. erg vermakelijk om te zien hoe een of andere rare amerikaan daar weet binnen te dringen en de boel weet te filmen. zie zijn docu's hier:
http://video.google.nl/videoplay?doc...bohemian+grove
en de follow up hier:
http://video.google.nl/videoplay?doc...bohemian+grove
die dude is echt een conspiracy nut maar wel droog. echt heerlijk om te zien hoe bevooroordeeld hij is, hij loopt de hele tijd mensen af te zeiken die in het occlute geloven maar zelf is hij een christenhond en ziet alles wat niet christelijk is als een bedrijging voor amerika. vandaag heb ik me lopen verdiepen in Skull & Bones en de Free Masons. Lang leve de rare amerikanen en hun angst voor alles wat niet christelijk is, al blijft skull & bones wel een ziek stel facisten dat van Hitler's zilverwaren eet.

Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 14:58.
Oud 11-09-2006, 15:01
Carn
Carn is offline
vrijmetselarij is niet iets amerikaans
Oud 11-09-2006, 15:02
grandmommy
grandmommy is offline
ghehehe dat over de bohemian grove is echt vaag af en toe

ik zal die andere doc's eens bekijken. loose change, de eerste versie, had ik een hele poos geleden al eens bekeken maar ik verveelde me en ging de nieuwe maar weer eens bekijken. het is inderdaad wel zo dat er teveel sensatie in voorkomt en er dingen onderuit gehaald worden maar het is toch zeker geen prutdocumentaire, zoals suvorov beweert. alleen al om het feit dat deze specifieke docu een grote eye-opener is geweest voor veel mensen vind ik het een aanrader. Ik vraag me alleen af in hoeverre er gebaseerd wordt op feiten en niet op wat zij enkel gezin hebben, of juist niet gezien hebben.
Oud 11-09-2006, 15:04
Broeder
Broeder is offline
Houdt dat gezeur over 11-9 dan nooit op
Oud 11-09-2006, 15:07
grandmommy
grandmommy is offline
kennelijk niet he.
Oud 11-09-2006, 15:08
Otis
Otis is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-09-2006 @ 16:04 :
Houdt dat gezeur over 11-9 dan nooit op
Oud 11-09-2006, 15:09
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-09-2006 @ 16:01 :
vrijmetselarij is niet iets amerikaans
Nee dat weet ik maar in die wazige docu's die ik gezien heb beweert men ook dat Skull and Bones weer is voortgekomen uit de vrijmetselarij of er iig mee in verband staat en dat dat allemaal weer verbonden is met o.a. de Thule beweging(of hoe je het ook schrijft) waar hitler lid was en dat ze allemaal de zelfde grondbeginselen hebben en ook in verband met bewegingen als Illuminati. erg mooi om te zien hoe mensen al dat soort theorieën kunnen bedenken en dat al die bewegingen wel de zelfde tekens hebben. wel heel ziek is dat de hoogste vrijmetselaar ooit de KKK opgericht heeft.
Oud 11-09-2006, 15:10
Otis
Otis is offline
Oh en ik moest vandaag eigenlijk werken maar ik deed net alsof ik ziek was want ik haat maandag. Vandaag is mijn oma 2 jaar dood en dat vind ik iets interessanter dan een stel dode burgerkingklanten eigenlijk OEPS. Straks ga ik bij Ikea dineren met mijn kornuit en we gaan verstoppertje spelen in de media markt, kusjes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten