Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2007, 09:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik krijg op t moment alleen wat aandacht van onze katten, dus echt boeiend is t niet
Was ik gister niet goed in bed, dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2007, 09:54
wup
wup is offline
Citaat:

Bleeeh. Gisteren een steekpartij voor mijn neus meegemaakt in de trein. Totaal onprettig. En nu wil ik een warm mannenlijf dat mij knuffelt en zegt dat het allemaal wel goed komt
Wow wat heftig Ik ben dan wel geen man dat je kan knuffelen met een warm mannenlijf, maar het komt allemaal goed hoor

OT: Niets bijzonders, gister nog even bij hem thee gedronken op het werk. Was gezellig. Vandaag eten met een vriendin en spelen op de wii!
Alles goed dus
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:10
Verwijderd
Dude, ik rebound en niemand heeft er iets over te zeggen?

Dan maar meedelen dat er eergisteren éindelijk weer iets spannends op mijn slaapkamer gebeurde. Kijken of dat de aandacht trekt.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:19
Verwijderd
Alles goed en prima enzo. Alleen als ik hem een paar dagen niet zie gaat m'n hoofd soms zó vol zitten met dingen waar ik over wil praten en ik kan mezelf ontzettend onzeker gaan denken. Soms best irritant. Daarom schrijf ik het sinds kort maar allemaal op. Met pen en papier welteverstaan! Het zal wel aan de nieuwe periode liggen. Hij gaat weer aan een nieuwe opleiding en baan beginnen (eergisteren heeft 'ie gehoord dat 'ie is aangenomen. Yes!) en ik ben hard op zoek naar werk (wat helaas nog niet echt wil lukken ).
Die scholen moeten ook eens reageren, vind ik. Zaterdag en zondag komt 'ie weer om mijn verjaardag te vieren. Leuk, leuk, leuk
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:30
Rob
Rob is offline
Citaat:
*zucht*
ik snap dat ie in de war is, en ik snap dat dat 'nieuwige' eraf is, nu we elkaar en tijdje achter elkaar hebben gezien, maar mensen hier, leg me eens uit hoe je kunt twijfelen of een verliefdheid blijvend is? en hoe kun je er dan achter komen of dat zo is??
Nu wil ik niet lullig doen, maar verliefdheid blijft niet eeuwig tenzij je er zelf voor zorgt dat 't blijft. Verliefdheid lijkt mij wat moeilijker te behouden dan 'houden van'. Op een gegeven moment is die weg en is er alleen nog het 'houden van' gevoel over.

Nouja, zo denk ik er over omdat 't bij mij zo ging. >.< En ik vraag mij daarom ook serieus af hoeveel mensen nog ècht verliefd zijn op elkaar na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:34
Crimson
Crimson is offline
Citaat:

Dan maar meedelen dat er eergisteren éindelijk weer iets spannends op mijn slaapkamer gebeurde. Kijken of dat de aandacht trekt.
Ben eigenlijk meer benieuwd wat er met Qimm is..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 10:36
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Nu wil ik niet lullig doen, maar verliefdheid blijft niet eeuwig tenzij je er zelf voor zorgt dat 't blijft. Verliefdheid lijkt mij wat moeilijker te behouden dan 'houden van'. Op een gegeven moment is die weg en is er alleen nog het 'houden van' gevoel over.

Nouja, zo denk ik er over omdat 't bij mij zo ging. >.< En ik vraag mij daarom ook serieus af hoeveel mensen nog ècht verliefd zijn op elkaar na een tijdje.
Klopt, ik ben nu ook redelijk lang met mijn vriend samen en tuurlijk voelt het niet zoals in het begin. Maar als je in je hart het gevoel behoudt dan is goed.
Oud 31-08-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ben eigenlijk meer benieuwd wat er met Qimm is..
Tja, dat is niet aan mij om te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:14
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dat klinkt als een van mijn vroegere migraine aanvallen. Dat begon altijd zo (met vlekken in mijn gezichtsveld waardoor ik woorden niet meer goed kon lezen) en daarna kreeg ik megahoofdpijn en moest ik overgeven. *trauma*
Ja klinkt idd als migraine, ik heb dat ook soms, alleen dan ook nog met lichaamsdelen die voelen alsof ze lam zijn. Heel interessant .

ot; primaaa.
Oud 31-08-2007, 11:16
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Omg ik haat liefde. Ik ben verliefd op iemand, zij ook op mij, alleen ik kan er niet tegen (lees: maak mezelf helemaal gek) als ik een hele dag niks van haar hoor. En uiteindelijk blijkt haar btg op te zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:27
Verwijderd
Citaat:

Ja? Was er een inbreker?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ja klinkt idd als migraine, ik heb dat ook soms, alleen dan ook nog met lichaamsdelen die voelen alsof ze lam zijn. Heel interessant .

ot; primaaa.
Uiteindelijk bleek 't gewoon met mn bloeddruk en bloedarmoede te maken hebben. Naast dat ging mn gezicht tintelen en mn benen/armen ook. Nu ist weer {gedeeltelijk} over.

O.T:

We doen weer liever tegen elkaar. Geluuuuukkig. <3
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:

:')
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ja? Was er een inbreker?
Nee een vleermuis.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:01
Rob
Rob is offline
Pft. Zo wisselvallig als dat 't weer hier soms is, zo wisselvallig ben ik met betrekking tot 't single zijn.
Ik voel mij soms net een pendule wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:03
Verwijderd
Pff, ik wil weer knuffelen en lief kunnen doen met iemand enzo
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:19
Dott
Dott is offline
Citaat:

Ja, dat weet ik nou ja, zoals ik al zij, er zit nog een heel verhaal aan vast wat ik hier niet zo op het forum ga posten
Oud 31-08-2007, 14:20
Verwijderd
Nog maar heeel weinig dagen en dan issie terug! En dan gaan we All quiet on the western front kijken, en dan ga ik hem heel veel knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:43
zeep007
zeep007 is offline
Ik wou dat ik wat meer zin had om vrienden te zien en leuke sociale dingen te doen.
Helaas.
En dan heb ik vanavond nog wel een feestje...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 14:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Whuhu rebound de gexte. Of niet. Ik weet niet eens of ik hem leuk vind Maar ik vind 'm wel gewoon leuk. Hahah. Altijd leuk om te horen dat ik keisexy ben en m'n ex te betreuren omdat ie mij niet meer heeft. Ofzo Nja we zullen zien, ik moet hém sms-en omdat ik hem zomaar middenin een vreemde stad achterlaat. Ja haha, ik zal me daar (tamelijk) onbekende jongens mee naar huis nemen, zelfs al kennen ze studiegenoten. Pff

Duuuus. Hahahaha. Ik vind mezelf fout maar wel leuk. Ofzo. Dit was dus echt niet de bedoeling
Wahahaha, wie?! Detaiiiils!!!

Oh en wat er met mij is laat ik nog wel precies weten. Ik wil er eerst zelf wat meer over uit zijn...
Het gaat ondertussen beter trouwens.
Oud 31-08-2007, 15:44
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik nou ja, zoals ik al zij, er zit nog een heel verhaal aan vast wat ik hier niet zo op het forum ga posten
Snap ik. Sorry dat ik wat traag was met antwoorden zojuist.

Maarja, 't was alleen maar mijn kijk er op in 't algemeen. Je weet me te bereiken als je 't er over wilt hebben. ;p
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 16:23
Verwijderd
@ dott: ik wil pm
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Nee een vleermuis.
Ja, dat kan ook spannend zijn he
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 17:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ dott: ik wil pm
onderweg
Oud 31-08-2007, 17:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Snap ik. Sorry dat ik wat traag was met antwoorden zojuist.

Maarja, 't was alleen maar mijn kijk er op in 't algemeen. Je weet me te bereiken als je 't er over wilt hebben. ;p
dat is ontzettend lief van je dank je
Oud 31-08-2007, 18:06
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
nja, vind het nog steeds moeilijk om erover te praten. Althans, met bepaalde mensen dan. Voor de rest gaat het gewoon goed nu. Heb wel verschrikkelijk veel zin om nieuwe mensen te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 18:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Een flirt in juli gehad, dat was echt geweldig en het kwam op het moment dat ik het het meest nodig had... Begin van deze week nog eens daar geweest, nu niet klef gedaan, maar wel tegen elkaar aangelegen en dat is echt waar ik het meest behoefte aan heb...

Nu dus ook nog steeds, kweet niet echt waarom.. Mja, ze woont aan de andere kant van Nederland...
Oud 31-08-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Wahahaha, wie?! Detaiiiils!!!
Vanavond
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:

Bleeeh. Gisteren een steekpartij voor mijn neus meegemaakt in de trein. Totaal onprettig. En nu wil ik een warm mannenlijf dat mij knuffelt en zegt dat het allemaal wel goed komt

Toevallig die in de trein naar Gouda?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:07
Verwijderd
Oh Morgan, over keisexy gesproken. Ik had vandaag een vriend op bezoek die in het bestuur van de N-sac zit, en hij zei dat hij van elke sac wel de helft van de actieve leden kent, dus ik vroeg hem (onder andere) of hij iemand met jouw voornaam uit Nijmegen met lang rood haar kende, en hij dacht even na, en zei dat hij in Nijmegen wel heel even met iemand met jouw voornaam had gepraat, en dat hij niet meer wist of ze lang rood haar had maar dat het best wel zou kunnen wat dat hij zich nog wél herinnerde dat hij haar een 'erg mooi sexy meisje' had gevonden en hij is wel into lang rood haar .
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:43
Anaïs
Anaïs is offline
Heerlijk... Momenteel staat mijn schat in de keuken lekker te koken. We hebben een beetje een speciaal avondje, want mijn eerste én laatste herexamen zit erop. Net scampi's met een heerlijke sausje gegeten, en straks volgt het hoofdgericht, daarna een dessertje.... En daarna? Nog een dessert

(te veel rosé-schuimwijn gedronken)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
dat is ontzettend lief van je dank je
*gniffel* Graag gedaan.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 20:05
miekmuis
miekmuis is offline
Zwak. Het gaat gewoon echt nooit over.
Oud 31-08-2007, 20:29
metallica
metallica is offline
Ik weet het niet hoor, het voelt zo tegenstrijdig allemaal. Toen hij vertelde dat hij niet wist of dit met mij het wel was, reageerde ik na bekomen te zijn van schrik in de zin van nouja, we zien het wel als we het maar naar onze zin hebben.
Toch blijkt dat drie weken later toch sneller gezegd dan gedaan, dus weet ik even niet wat ik wil/moet. We hebben in de tussentijd echt leuke dingen gedaan, maar voor mij blijft er een soort van knagend gevoel van ookal is het leuk het zou morgen wel eens over kunnen gaan. Dit zorgt ervoor dat ik me over het algemeen heel rot voel, alsof het al uit is maar toch weer niet. Dus is het dan niet verstandiger om er zelf maar een punt achter te zetten?
Ik weet zeker dat als ik hem onder druk ga zetten om z'n beslissing te maken dat het echt daadwerkelijk uit gaat, terwijl we nu ondanks de onzekerheid wel nog leuke dingen doen en iets aan elkaar hebben. Bah...
Oud 31-08-2007, 20:31
WolterB
WolterB is offline
pfff, deze buien mogen ze overslaan van mij
Oud 31-08-2007, 20:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jezus, mannen
Ik snap er echt geen bal van.

Als ik m ontmoet is ie onwijs enthousiast en ik moet bij m langs komen en dan gaat ie voor me koken en hij moet mn telefoonnummer en ik die van hem. Twee dagen later stuur ik een smsje, krijg ik er eentje terug, stuur er weer een maar dan een week niks. Uiteindelijk zelf maar weer gesmst, krijg terug dat ie bescheiden is en daarom niet reageert en of ie uit mn enthousiasme mag begrijpen dat ik nog een keer wil afspreken. Ik stuur terug dat ik inderdaad wel wat wil afspreken, vervolgens al meer dan twee dagen niks. Wtf? Als ie wil afspreken, waarom reageert ie dan niet? Als ie niet wil afspreken, waarom begint ie er dan over?
Ik word gek!
Jij loopt echt zo mega veels te hard van stapel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 21:49
tuttebel
tuttebel is offline
humm zelfde situatie als bij m'n vorige vriendje. hij is verliefd en ik weet het nog niet zo zeker. ik vind hem heel leuk, en ik denk constant aan hem, maar ik wil echt zeker weten dat ik verliefd ben voor ik mezelf wéér in een relatie gooi die na drie maanden uitgaat omdat ik toch niet verliefd genoeg/niet verliefd was.
dus ik heb een dilemma.
Oud 31-08-2007, 21:57
Verwijderd
Crap. Ik wil het uitpraten met mijn ex omdat ik nu eenmaal een softie ben die niet tegen ruzie kan, en vandaag voelde ik me extra beroerd omdat ik een zenuwbehandeling heb gehad bij de tandarts en dus veel pijn heb. Toen ik hem wilde bellen nam hij niet op en kreeg ik een smsje: ik ben er nog niet klaar voor om met je te praten. Voor mij hoeft het nu eigenlijk helemaal niet meer. Maar toch ook weer wel, want ik kan niet tegen ruzie.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 22:43
Verwijderd
Waaah, heb ik het een tijdje te druk om te forummen, is daarna ineens het hele forum anders Maar de nieuwe smiley's zijn wel gaaf

Ontopic: niet veel verandering, maar ik heb ook te weinig tijd om er iets aan te doen. Ondertussen gaan meneer de ex en ik werkelijk belachelijk met elkaar om, of eigenlijk gewoon maar niet. Maar een verbetering is het niet. Hij ontwijkt me in gezelschap om maar niet de illusie te wekken bij mensen die iets weten dat er nog wat gaande is. Maar zijn we alleen, dan is er onmiddellijk weer die chemie.

Kortom: crap
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Oh Morgan, over keisexy gesproken. Ik had vandaag een vriend op bezoek die in het bestuur van de N-sac zit, en hij zei dat hij van elke sac wel de helft van de actieve leden kent, dus ik vroeg hem (onder andere) of hij iemand met jouw voornaam uit Nijmegen met lang rood haar kende, en hij dacht even na, en zei dat hij in Nijmegen wel heel even met iemand met jouw voornaam had gepraat, en dat hij niet meer wist of ze lang rood haar had maar dat het best wel zou kunnen wat dat hij zich nog wél herinnerde dat hij haar een 'erg mooi sexy meisje' had gevonden en hij is wel into lang rood haar .
Ik ben geen saccer Maar loop natuurlijk wel bij de klimmuur en ken er genoeg. Hoe heet hij dan/ziet hij eruit?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 00:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Jij loopt echt zo mega veels te hard van stapel.
Serieus? Waarom dan?
Ik heb namelijk helemaal niet het idee dat ik dat doe

Wel naar mezelf toe, maar dat is weer een ander verhaal wat hier vrij weinig mee te maken heeft.
Oud 01-09-2007, 01:51
Verwijderd
Waarom ben ik toch steeds helemaal in de war over waarschijnlijk niets?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 08:06
Dott
Dott is offline
Citaat:
*gniffel* Graag gedaan.

gniffel

ot: pff..
Oud 01-09-2007, 11:55
I C U
I C U is offline
Maarrem... Damn, ik ben echt goed bezig! Ik hou me gewoon compleet niet bezig met al die nutteloze mannen waar ik voorheen m'n energie aan besteed heb. Ik richt me gewoon op mezelf en op school. M'n opleiding vind ik tot nu toe echt leuk, het is boeiend enzo! Tis niet echt een introductie, meer een bijscholingscursus Maar de mensen zijn leuk en ook al ben ik niet bezig met mannen, ik kan het niet laten op te merken dat er in mijn klas aardig wat mooie exemplaren zitten Kijken kijken niet kopen! Oh zo.

Vanavond BBQ van m'n werk en daarna uit. Ach, een leuk jongen zoenen vanavond moet kunnen, zolang ik maar geen telefoonnmmr geef, ofzo. hihi.
Oud 01-09-2007, 12:10
Verwijderd
Vannacht was zoooo tof! Of eigenlijk gisterenavond al. Eerst bij de Griek wezen eten, de leuke ober mee stappen gevraagd (maar hij kon niet) en toen naar hier gekomen om te stappen. Mijn exscharrel is al sinds jaar en dag barman in mijn stamkroeg en oef... ik heb een hele grote zwakke plek merk ik wel hijiszoleuk

Nu ben ik weer alleen en ga ik me maar vermaken met gedoe voor de intro...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 12:14
Verwijderd
spuit 11: wtf is hier gebeurd? alles is zo... wit.

ot: jaa goed. ik was eergisteren niet zo blij, maar nu gepraat en ik ben weer blij. sowieso nog steeds smoorverliefd en ooh als hij lacht kun je me opdweilen. vanavond samen met hem bij mijn vader eten die heel uitgebreid voor ons gaat koken. whoehoe!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 12:39
Dott
Dott is offline
ik voel me simpel gezegd, kut
Oud 01-09-2007, 13:04
wup
wup is offline
Citaat:
Serieus? Waarom dan?
Ik heb namelijk helemaal niet het idee dat ik dat doe

Wel naar mezelf toe, maar dat is weer een ander verhaal wat hier vrij weinig mee te maken heeft.

Ik snap je wel.. Zelf wil je het liefst meteeeeen terug sturen en meteen weer wat horen ( teminste.. dat heb ik als ik iemand leuk vind) en dan is het niet te begrijpen dat iemand anders dat dus niet heeft ofzo..
Ook een tijdje zoeits met iemand gehad, enorm frustrerend..! Is ook niets geworden

Maar goed.. misschien loop ik ook wel altijd te hard van stapel

OT: niets. We zouden misschien naar de film vandaag, maar hij gaat muziek maken en nu voel ik me 2e keus, want als dat niet lukt zou hij me bellen.. uhmmm... Maar goed, we hadden niet echt afgesproken dus ik vind het niet heel erg...maar wel een klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
spuit 11: wtf is hier gebeurd? alles is zo... wit.
Linksonderin, kun je kiezen voor s.com klassiek - mocht je het geel missen.

Meh, eenzaam
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 13:30
metallica
metallica is offline
Hij praat blijkbaar niet echt met z'n vrienden, dus vragen ze mij steeds tussen neus en lippen door hoe het tussen ons gaat. Hij blijkt te zeggen dat het goed gaat, terwijl zij lont ruiken en bij mij verhaal komen doen. En wat moet je zeggen dan, ownee het gaat allemaal helemaal prima Ik ben van slag, onzeker en behoorlijk fucked up. Maandagavond weer...
Reageren

Regels voor berichten