Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan me er kapot aan ergeren wanneer (voornamelijk) Amerikanen ergens niet om geven en dan zeggen dat ze 'Could care less'.
Nee, sukk0ls, you COULDN'T care less. Ik heb het zelfs ooit eens aan een Yankish exemplaar proberen uit te leggen, maar het mocht niet baten. Ik kreeg als argument dat hij het heus wel beter wist, want Engels was zijn moedertaal. ![]() [/anglistmodus]
|
Hihi, dat heb ik een keer gehad met een meisje dat steeds zei: 'Talk to the hand, 'cause the hand ain't listening'. Dus ik zei dat dat niet logisch was: waarom zou ik tegen haar hand praten als die toch niet luistert. Maar ze wist zeker dat ze het zo had gehoord. Dus ik zei dat ze waarschijnlijk tegen haar hadden gezegd: '... 'cause the head... blabla'. Maar nee, ze wist het zeker...
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens ben ik een student Engels op het moment ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Radiospotjes in het algemeen zijn best wel kut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: In "Eet smakelijk" wordt een kalf naar het slachthuis gebracht. "Zijn laatste uur is geslagen" Is? Heeft! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Dat is spreektaal kazet.
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() mits meneer dus ook euri bedoelde en niet euro.
||
Citaat:
RESULTAAT tri·at·lon de; m -s (sp) driekamp die bestaat uit zwemmen, fietsen en hardlopen Thriathlon is ook goed ![]() Hij verwijst door naar euro, omdat dat het correcte woord is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat dingesdinges het ergens anders over had, dat haalt de glans van die opmerking een beetje weg.
||
Citaat:
Ja, ik dacht dat-ie het over fout taalmisbruik zou gaan hebben inderdaad. Edit: En om op je opmerking in te gaan. Je hebt gelijk maar Sarah kennende kent zij ook vormen van goed taalmisbruik. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mince pie with chips on the saaid...... £390 Verwijderd | 500 | 26-10-2008 02:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kerry ligt 7% voor op Bush Verwijderd | 500 | 25-10-2004 14:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete jeugboeken alpha | 24 | 16-03-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Lifestyle |
bruine mensen kunnen geen alto zijn? dreadlocks | 89 | 30-01-2003 22:06 | |
Games |
fallout 2 Infaustus | 23 | 17-02-2002 22:07 |