Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het over je moeders problemen gaat is het wat lastiger. Wat is het probleem? Want ik kan je wel precies door die vragen loodsen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook niet. Echt niet
![]() ![]() Het beste wat je kan krijgen is een tweedelijnsmedewerker. Nemen ook wel telefoon aan en dergelijke, maar zij zijn ook degene die storingen nabellen, en daar zaten, bij ons in ieder geval, een groot aantal gemotiveerde slimme mensen. Zijn alleen best dun gezaaid bij callcenters. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou ja, het is best een faal PO. We moeten van twee hoofdstukken uit het boek een aantal opgaven maken en de theorie die erin staat uitleggen. Maar het zijn lastige en lange opgaven. Dus.
En, Syori: nee, ik vind van niet. Ik had nog gezegd dat het niet mocht. En, al had ik het niet gezegd, op die quote van sann had je toch net zo goed hier kunnen reageren? Maar, nu ga ik echt! Kusjes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat kwam allemaal omdat we vandaag coach moesten spelen bij een sportdag van groep 7 en 8. De muziek moest daar per se zo hard aan dat ik er bijna niet bovenuit kwam, dus ik moest hard schreeuwen. En de zon scheen ook echt superhard en er waren maar weinig bomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/zeur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een goede film, hoor, maar er zaten wel misselijkmakende stukken in.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMG Geer en Goor is op tv ![]() ![]() Rationeel naamzoek ![]() Alleen jammer dat ik 'm op dvd heb, en 'm al vaak gezien heb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|