![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens vanaf mijn geboorte al dat ik een zwaar "gevoelig" persoon ben.. Ik ben allergisch geweest voor koeienmelk, chocolat, 1 of andere vage plant wat in parfum zit.. Owh jah en dan heb ik ook nog eens hooikoorts.. Ik hoor gewoon niet thuis in dit land ![]() Vandaag trouwens school geskipt heel de middag van de zon genoten door lekker te skateboarden en hasj te roken.. Daarna ff eten, weer skateboarden, weer chillen met hasj en bier aan de maas, frituren en zo maar lekker slapen.. top dag ![]()
||
Citaat:
Ik ben naar een stomme band wezen kijken en dat was dus. stom.
||
Citaat:
straks slapen ontopic: leuke dingen ![]()
||
Citaat:
ontopic : Wakker geworden TE VROEG, onbeten, en zit nu op mijn werk. Ben nu alweer kapot gelukkig bijna weekend!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic; vandaag heb ik wederom met ijs op m'n bakkes rondgelopen en 't ziekenhuis gebeld omdat ik de zwellingen achterlijk groot vond. Er werd me verteld dat dat normaal was, want na 48 uur na de operatie was 't vaak het ergst en het zou na vandaag moeten gaan slinken. Dus nu ben ik heel hard aan 't hopen dat 't morgen al minder is en al helemaal dat 't zaterdag weer normaal eruit ziet, want anders word ik echt gek. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |