Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2006, 21:48
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2006 @ 22:19 :
Denk je?

Stel: Martine Hafkamp zit achter de moord op Ludo. Hoe is ze van het moordspel op de hoogte gebracht? Hoe wist ze van het moordplan en de schoppenheer (de kogels zijn besteld op de naam 'Heer Schoppen')? Waarom maakt ze op deze manier Bing, de vriend van haar dochter, verdacht? Hoe kon ze ongezien De Rozenboom binnenkomen en de kogels verwisselen? En als Nick heeft ontvoerd en Lieve hem vast laat houden, waarom wil ze dan Charlie en de baby in gevaar brengen?

Of staan Martine en Lieve los van elkaar?
Misschien heeft Martine wel een hekel aan Bing, en doet ze het om hem weg te krijgen bij haar dochter. (kan me niet herinneren of Sjors al wat met Bing had toen ze er nog was zegmaar).

Maar het lijkt me het meest logisch dat Martine achter de moord zit, en Lieve iets te maken heeft met de verdwijning van Nick. ( ze komt ook uit Belgie, en kent Nick misschien nog uit haar jeugd misschien één of andere vage wraak-actie ofzo

Uiteindelijk zal Valentijn wel ontvoerd worden, door Lieve dus.
Advertentie
Oud 26-10-2006, 22:11
Verwijderd
Op het moment van de moord was Patricia er toch ook nog, toen hadden Sjors en Bing niets met elkaar.

Ik dacht eerst dat Lieve de zus was van Nick, dacht dat dat ergens gezegd was. Maar blijkbaar niet. Nu lijkt het meer of ze straks dat kind gaat ontvoeren. Heus niet voor Nick, dat lijkt me raar?
Oud 27-10-2006, 12:30
Bell
Bell is offline
Citaat:
Riananas schreef op 26-10-2006 @ 22:14 :
en heeft iemand enig idee wat janine van plan is?

dat vroeg ik me ook af ja...

en ik vroeg me af aan wie Lieve aan het voorlezen was over die postnatale depressie... of was ze gewoon hardop aan het lezen?
Oud 27-10-2006, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-10-2006 @ 23:11 :
Ik dacht eerst dat Lieve de zus was van Nick, dacht dat dat ergens gezegd was. Maar blijkbaar niet.
Dan heeft Ludo wel veel kinderen
Denk dat Lieve en Nick ook gewoon los van elkaar staan.
Het idee dat Martine Ludo heeft vermoord klinkt wel goed, dat is ook echt iets voor GTST. Hoe zij al die dingen wist hebben de schrijvers vast iets goeds op gevonden. Of Sjors heeft haar geholpen, die wist het wel & heeft ook wel iets mer de moord te maken.
Benieuwd wat Janine op die reis wil gaan doen..
Oud 27-10-2006, 14:53
Verwijderd
ik wilde net zeggen, lieve kan toch ook gewoon geobsedeerd zijn door nick, dat ze hem kende van vroeger oid.. en hem toen ontvoerd heeft, tegen wie zat ze anders v oor te lezen?
Oud 27-10-2006, 19:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Robert had het als enige weer door van Fos. Is nog scherp voor z'n leeftijd.
Oud 28-10-2006, 06:50
Bell
Bell is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 26-10-2006 @ 23:11 :
Op het moment van de moord was Patricia er toch ook nog, toen hadden Sjors en Bing niets met elkaar.

Ik dacht eerst dat Lieve de zus was van Nick, dacht dat dat ergens gezegd was. Maar blijkbaar niet. Nu lijkt het meer of ze straks dat kind gaat ontvoeren. Heus niet voor Nick, dat lijkt me raar?
Lieve kan wel de pleegzus van Nick zijn.. Want Nick heeft toch in Belgie in een pleeggezin gewoond?
Oud 28-10-2006, 15:36
blubblubblub
blubblubblub is offline
Misschien is ze wel schizofreen
Oud 28-10-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Yoka schreef op 27-10-2006 @ 14:10 :
Dan heeft Ludo wel veel kinderen
Denk dat Lieve en Nick ook gewoon los van elkaar staan.
Het idee dat Martine Ludo heeft vermoord klinkt wel goed, dat is ook echt iets voor GTST. Hoe zij al die dingen wist hebben de schrijvers vast iets goeds op gevonden. Of Sjors heeft haar geholpen, die wist het wel & heeft ook wel iets mer de moord te maken.
Benieuwd wat Janine op die reis wil gaan doen..
Nou ja, halfzus dan, dezelfde moeder? Wie is eigenlijk de moeder van Nick?

En ja, het lijkt nu wel of ze Nick ontvoert heeft. Maar dat zou ik ook maar onlogisch vinden, het moet toch wel iets met die moord te maken hebben, vanwege die brief. Hoewel, misschien was dat de manier dat Charlie hem dan niet meer ging zoeken.
Oud 28-10-2006, 23:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-10-2006 @ 22:29 :
Wie is eigenlijk de moeder van Nick?
Sofia.
Oud 31-10-2006, 01:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Florien is wel een doos, laten we wel wezen. Als er een punt is waar haar personage has jumped the shark, zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen, is het toch wel hier en nu.
Oud 01-11-2006, 07:51
Riananas
Riananas is offline
ik heb het maandag niet gezien, maar wat was er gebeurd tussen noud en florien?
Oud 01-11-2006, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-10-2006 @ 00:19 :
Sofia.
Euh, oh ja.

Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-10-2006 @ 02:22 :
Florien is wel een doos, laten we wel wezen. Als er een punt is waar haar personage has jumped the shark, zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen, is het toch wel hier en nu.
Hoezo?
Oud 01-11-2006, 11:04
Chryzis
Chryzis is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-10-2006 @ 02:22 :
We kunnen ook gewoon zeggen dat GTST "has jumped the shark"
Oud 01-11-2006, 16:24
KiMZz
KiMZz is offline
Die Lieve is echt meer van plan.
1. Ze is lesbisch en wil meer van Charlie
2. Ze wil de baby ontvoeren omdat ze zei dat ze graag kinderen wilde maar het er niet van kwam
3. Ze heeft Nick inderdaad ontvoerd, ze is niet voor niks Vlaams
4. Ze probeert Charlie nog verder depressief te krijgen tot ze inziet dat ze de baby moet afstaan aan haar
Echt een onbetrouwbaar personage iig!
Oud 01-11-2006, 16:32
Schranktür
Schranktür is offline
Lieve is een gekwetste ex van Nick en wil daarom wraak nemen door de baby te ontvoeren. Ze heeft Nick al...
Oud 01-11-2006, 21:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 01-11-2006 @ 09:25 :
Hoezo?
Florien was een eigenzinnige meid die zich niets aantrok van anderen, vooral niet van jongens, met een alternatieve levensstijl. Nu is ze een modepopje dat haar nagels speciaal lakt voor een jongen en veel te snel met hem het bed induikt om hem te plezieren en vervolgens niet durft te zeggen hoe slecht het was. Ken jij een grotere transformatie?

Trouwens, waarom zit die Lieve nou dat kind tegen d'r borsten te pletten? Je geeft toch als vrouw zijnde alleen maar melk als je zwanger bent geweest, niet dan?

Moest wel lachen met Dian en Frank, die kop die ze trok toen hij het had over zijn vriend..
Oud 02-11-2006, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Schranktür schreef op 01-11-2006 @ 17:32 :
Lieve is een gekwetste ex van Nick en wil daarom wraak nemen door de baby te ontvoeren. Ze heeft Nick al...
Oh, die vind ik wel heel leuk
Oud 02-11-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-11-2006 @ 22:29 :
Trouwens, waarom zit die Lieve nou dat kind tegen d'r borsten te pletten? Je geeft toch als vrouw zijnde alleen maar melk als je zwanger bent geweest, niet dan?
Dat snapte ik dus ook niet helemaal. Of ze is schijnzwanger ofzo, dan kan het toch ook nog dat vrouwen borstvoeding geven?
Óf ze is zwanger geweest & t kind kwijt, maar dat lijkt me ook niet. Of ze is gewoon echt dom..
Oud 02-11-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-11-2006 @ 22:29 :
Florien was een eigenzinnige meid die zich niets aantrok van anderen, vooral niet van jongens, met een alternatieve levensstijl. Nu is ze een modepopje dat haar nagels speciaal lakt voor een jongen en veel te snel met hem het bed induikt om hem te plezieren en vervolgens niet durft te zeggen hoe slecht het was. Ken jij een grotere transformatie?
Ik doelde meer op je eerste zin, maar oké, met je betoog ben ik het wel eens
Maar ze is gewoon verliefd. Noud is stom.

Ik vind die Lieve-verhaallijn wel een beetje lang duren, iedereen heeft nu toch allang door dat ze iets vervelends van plan is, laat haar dat dan ook doen.
Oud 02-11-2006, 16:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 02-11-2006 @ 17:10 :
Ik doelde meer op je eerste zin, maar oké, met je betoog ben ik het wel eens
Maar ze is gewoon verliefd. Noud is stom.
Nou, ik vind d'r dus een doos omdat ze met Noud naar bed gaat om hem te pleasen en daarna niet durft te zeggen dat het een slechte beurt was.
Oud 02-11-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-11-2006 @ 17:31 :
Nou, ik vind d'r dus een doos omdat ze met Noud naar bed gaat om hem te pleasen en daarna niet durft te zeggen dat het een slechte beurt was.
Nou, ik vind Noud een lompe boer.

Ik hoop nog steeds dat Ludo terugkomt maar er gebeurt zo weinig
Oud 02-11-2006, 21:07
blubblubblub
blubblubblub is offline
Wat is er gebeurd? Heb het vandaag niet kunnen zien, en morgenochtend kan het ook niet.
Oud 04-11-2006, 00:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 02-11-2006 @ 18:06 :
Nou, ik vind Noud een lompe boer.
Oh, maar daarover verschillen we ook niet van mening.
Oud 06-11-2006, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-11-2006 @ 01:44 :
Oh, maar daarover verschillen we ook niet van mening.
Dan vind ik Florien's reactie ook niet zo onbegrijpelijk.

Ik heb het niet gezien vandaag, was er nog iets spannends? Of zitten ze nu gewoon een eeuwigheid op die boot?
Oud 07-11-2006, 00:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er is iets met Bing, nu. Die heeft een aanval op die boot, ligt helemaal te shaken. Ik weet niet waardoor dat komt, je kon er echt niets van verstaan.

En waarom doorziet niemand die Lieve? Die is echt té doorzichtig.
Oud 07-11-2006, 05:38
Bell
Bell is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-11-2006 @ 01:36 :
Er is iets met Bing, nu. Die heeft een aanval op die boot, ligt helemaal te shaken. Ik weet niet waardoor dat komt, je kon er echt niets van verstaan.

En waarom doorziet niemand die Lieve? Die is echt té doorzichtig.

Bing zei wel dat ie het gedaan had...
Oud 07-11-2006, 09:01
Verwijderd
Hij heeft last van claustrofobie, en daarom lag ie zo te shaken.
Oud 07-11-2006, 19:30
Schranktür
Schranktür is offline
Volgens mij zaten er gewoon losse flodders in het pistool en is Ludo helemaal niet dood. Hij wil wraak nemen op de mensen die in hun hoofd hebben gehaald om hem te vermoorden. Nou ja, ik moet het nog even uitdenken.
Oud 10-11-2006, 07:33
Bell
Bell is offline
Oeh, wat heb ik toch een hekel aan die Lieve.. dat niemand haar door heeft zeg...

en Jack
Oud 10-11-2006, 09:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Dit staat vandaag in de Telegraaf, voor de zekerheid zet ik 'm wel ff in spoiler.
Spoiler
Oud 10-11-2006, 13:33
Bell
Bell is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 10-11-2006 @ 10:29 :
Dit staat vandaag in de Telegraaf, voor de zekerheid zet ik 'm wel ff in spoiler.
Spoiler
ja, maar goed dat je dit in de spoiler hebt gezet!
Oud 10-11-2006, 18:42
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
Citaat:
Bell schreef op 10-11-2006 @ 14:33 :
ja, maar goed dat je dit in de spoiler hebt gezet!
dat is ook op editie NL geweest, bijRTL boulevard enop t RTL Nieuws, dus je kan het niet missen!! we zullen zien ben wel benieuwd!!
Ik vind lieve ook een vaag persoon echt niet te vertrouwen dat anita der niets van zei!! mjaa!!
Oud 10-11-2006, 19:31
Rachel
Rachel is offline
Nou, daar is Ludo dan...
Ik vind het echt té belachelijk voor woorden allemaal, maar goed.
Oud 10-11-2006, 19:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
What the fuck!
Oud 10-11-2006, 19:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Maar weet Shanine dan dat Ludo nog leeft?
Oud 10-11-2006, 19:36
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
ik weet t niet ze zei in t voor stukje van morgen : en papa heeft er ook niets mee te maken.... tegen Nina.. beetje vaag!!
vind t wel wat hebben!!
Oud 10-11-2006, 19:37
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 20:32 :
What the fuck!
Ik denk er heel anders over;

What the fuck!!!

Is toch niet net als met Frits van Houten de tweelingbroer van Ludo he... dat zou wel heel gaar zijn. En waarom zou Ludo zo in het geheim voortleven. Hij is nu zijn bedrijf kwijt, en gaan we hem dan nog 10 jaar zien terwijl hij in een hokje zit?
Oud 10-11-2006, 19:41
Verwijderd
wtf
Oud 10-11-2006, 19:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Janine moet weten dat Ludo nog leeft, want zij heeft die ontvoering opgezet. Maar de vraag is dan: sinds wanneer weet Janine dit?

In het begin verdacht Janine Nick. Daarna heeft ze heel lang plannen en schema's gemaakt van mogelijke verdachten die ze met Nick wilde onderzoeken. Ze liep de politie op te jagen. Toen die brief van Nick aankwam, heeft ze 'm laten onderzoeken. Waarom zou ze dat allemaal doen als ze wist dat Ludo nog leefde? Dan had ze wel metéén met Ludo dat plan opgezet om de vijf te ontvoeren.

En Ludo is best een rotzak om zijn dochter door zoveel verdriet te laten gaan.
Oud 10-11-2006, 19:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hij leeft nog

Ik had al een tijdje het vermoeden, maar toen ik die hand zag wist ik het zeker. Ik weet niet waarom maar ik wist gewoon zeker dat die hand van Ludo was..

Had niet verwacht dat ze zijn gezicht vandaag al zouden laten zien echter, dacht dat ze tot maandag zouden wachten.

Hij lijkt wel flink gewond te zijn, met dat ademkapje en zo.
Darth Vader has returned
Oud 10-11-2006, 19:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2006 @ 20:42 :
Janine
Ik wist het dat ik het fout had geschreven
Oud 10-11-2006, 19:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 20:57 :
Ik wist het dat ik het fout had geschreven
Ik heb het ook pas na een aantal jaar goed leren schrijven.
Oud 10-11-2006, 20:21
Kastanje
Kastanje is offline
Toen Ludo neer werd geschoten door Janine werd hij geopereerd door ene bevriende chirurg.
Hij is toen nooit overleden denk ik.
Vanaf dat moment hebben Janine en Ludo samen gewerkt om de dader te vinden die de kogels heeft verwisseld.
Maar waarom nick dan pleite is, geen idee...Maar Janine weet al vanaf het begin dat Ludo niet is overleden
Oud 10-11-2006, 20:45
Verwijderd
wat denk je van lieve.. die nick heeft als obsessie.
Oud 10-11-2006, 20:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kastanje schreef op 10-11-2006 @ 21:21 :
Toen Ludo neer werd geschoten door Janine werd hij geopereerd door ene bevriende chirurg.
Hij is toen nooit overleden denk ik.
Vanaf dat moment hebben Janine en Ludo samen gewerkt om de dader te vinden die de kogels heeft verwisseld.
Maar waarom nick dan pleite is, geen idee...Maar Janine weet al vanaf het begin dat Ludo niet is overleden
Als dat zo is, waarom is die ontvoering pas nu opgezet? Waarom dan dan geklooi van Janine met schema's en plannen, eerst Nick verdenken, dan samenwerken met hem, de politie laten klungelen?
Oud 10-11-2006, 20:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 10-11-2006 @ 10:29 :
Spoiler
Haha, ik had het ook gelezen. Belachelijk haha. Ik kijk echt niet meer, ondanks dat-ie nu terug is. Hoe ongeloofwaardig.
Oud 10-11-2006, 21:31
Kaater
Kaater is offline
Prachtig dat hij terug is. Ik las in de Telegraaf dat andere acteurs hier niet eens van af wisten Wel goed opgezet dan, als ik het zo lees, moet het zelf nog kijken.
Vond Janine wel weer wat cooler, nu ze met die ontvoering bezig was
Oud 11-11-2006, 10:28
Barones
Barones is offline
kan iemand even voor mij samenvatten wat er gebeurd is? dank je
Oud 11-11-2006, 10:55
Solid
Solid is offline
jaaa hij is terug tuurlijk is het ongeloofwaardig en achtelijk maar hij is terug! yay!

ik denk dat ie samenwerkt met Nick! omdat toen nick in die auto zat zei hij toch iets van; jij hier? dus misschien was dat ludo. En ik denk dat hij pas later contact heeft gezocht met janine! ik ben iig benieuwd!

oh en die lieve is echt irritant aan het worden tis gewoon niet leuk meer zo vaag allemaal maar goed. Oh en die scenes van dian zijn ook boring.. ik vind alleen het moordcomplot, ontvoering en ludo verhaallijn leuk

Regels voor berichten