![]() |
||
Citaat:
Maar het lijkt me het meest logisch dat Martine achter de moord zit, en Lieve iets te maken heeft met de verdwijning van Nick. ( ze komt ook uit Belgie, en kent Nick misschien nog uit haar jeugd misschien één of andere vage wraak-actie ofzo ![]() Uiteindelijk zal Valentijn wel ontvoerd worden, door Lieve dus. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat vroeg ik me ook af ja... en ik vroeg me af aan wie Lieve aan het voorlezen was over die postnatale depressie... of was ze gewoon hardop aan het lezen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Denk dat Lieve en Nick ook gewoon los van elkaar staan. Het idee dat Martine Ludo heeft vermoord klinkt wel goed, dat is ook echt iets voor GTST. Hoe zij al die dingen wist hebben de schrijvers vast iets goeds op gevonden. Of Sjors heeft haar geholpen, die wist het wel & heeft ook wel iets mer de moord te maken. Benieuwd wat Janine op die reis wil gaan doen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, het lijkt nu wel of ze Nick ontvoert heeft. Maar dat zou ik ook maar onlogisch vinden, het moet toch wel iets met die moord te maken hebben, vanwege die brief. Hoewel, misschien was dat de manier dat Charlie hem dan niet meer ging zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, waarom zit die Lieve nou dat kind tegen d'r borsten te pletten? Je geeft toch als vrouw zijnde alleen maar melk als je zwanger bent geweest, niet dan? ![]() Moest wel lachen met Dian en Frank, die kop die ze trok toen hij het had over zijn vriend.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Óf ze is zwanger geweest & t kind kwijt, maar dat lijkt me ook niet. Of ze is gewoon echt dom.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ze is gewoon verliefd. ![]() ![]() Ik vind die Lieve-verhaallijn wel een beetje lang duren, iedereen heeft nu toch allang door dat ze iets vervelends van plan is, laat haar dat dan ook doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop nog steeds dat Ludo terugkomt maar er gebeurt zo weinig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het niet gezien vandaag, was er nog iets spannends? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bing zei wel dat ie het gedaan had... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind lieve ook een vaag persoon echt niet te vertrouwen dat anita der niets van zei!! mjaa!!
||
![]() |
Citaat:
What the fuck!!! Is toch niet net als met Frits van Houten de tweelingbroer van Ludo he... dat zou wel heel gaar zijn. En waarom zou Ludo zo in het geheim voortleven. Hij is nu zijn bedrijf kwijt, en gaan we hem dan nog 10 jaar zien terwijl hij in een hokje zit? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: