Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2006, 21:19
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Die nieuwe verzorgster van Charlie is ook evil zeg...
Raar mens...
Advertentie
Oud 12-10-2006, 21:51
Verwijderd
Ik kreeg helemaal medelijden met Rosa, ze keek zo zielig.

Vraag me af wat er met die Lieve is, gaat ze straks dat kind ontvoeren of zo?
Oud 12-10-2006, 22:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-10-2006 @ 22:51 :
Ik kreeg helemaal medelijden met Rosa, ze keek zo zielig.

Vraag me af wat er met die Lieve is, gaat ze straks dat kind ontvoeren of zo?
Bingo! Tenminste, dat denk ik hè, het is maar een wilde gok. Maar dat snotterverhaal van haar speelde daar wel op in.
Oud 12-10-2006, 23:31
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
nee, die belg is lesbisch en gaat charlie proberen te versieren
Oud 13-10-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 13-10-2006 @ 00:31 :
nee, die belg is lesbisch en gaat charlie proberen te versieren
Ja dat dacht ik ook haha, vooral op de manier hoe ze door Charlie's haren aant strijken was, en hoe ze keek..
Oud 14-10-2006, 10:54
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik denk dat die Lieve iets te maken heeft met de verdwijning van Nick. Ze hebben niet voor niets een Belg genomen voor die rol. En die brief was fake, dat kan niet anders.
Oud 14-10-2006, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 14-10-2006 @ 11:54 :
Ik denk dat die Lieve iets te maken heeft met de verdwijning van Nick. Ze hebben niet voor niets een Belg genomen voor die rol. En die brief was fake, dat kan niet anders.
Precies ja!

En ik denk dat Bing of Sjors (of allebei) worden veroordeeld voor de moord, want die zijn veelste gelukkig nu. Maar Morris kan ook nog letterlijk bedoeld hebben dat dat apparaat 'dom' was...
Oud 14-10-2006, 15:13
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
mmmarieke schreef op 14-10-2006 @ 15:29 :
Precies ja!

En ik denk dat Bing of Sjors (of allebei) worden veroordeeld voor de moord, want die zijn veelste gelukkig nu. Maar Morris kan ook nog letterlijk bedoeld hebben dat dat apparaat 'dom' was...
Ik vind het sowieso maar raar dat Nina zo'n veredelde Tamagotchi gebruikt om de 'waarheid' uit Morris te krijgen. Kom op zeg. Dat is ongeveer net zo betrouwbaar als de horoscoop in de Story.
Oud 14-10-2006, 17:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 14-10-2006 @ 11:54 :
Ik denk dat die Lieve iets te maken heeft met de verdwijning van Nick. Ze hebben niet voor niets een Belg genomen voor die rol.
Had ik nog niet aan gedacht.
Oud 14-10-2006, 18:04
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Was laatst wel lachen. Die Noud stond in de lift om iemand naar boven te brengen in de rozenboom

'Naar welke etage wilt u?'

'Naar de 4de'

Vervolgens lieten ze de rozenboom van buitenaf zien, en wat zag ik? Dat de rozenboom maarliefst 2 etages heeft.
Oud 14-10-2006, 21:19
Verwijderd
Citaat:
mmmarieke schreef op 14-10-2006 @ 15:29 :
Precies ja!

Maar hij zei eest, ik heb ludo vermoordt, en toen zei dat ding dat ie loog. Toen zei hij ik heb ludo vermoordt, en toen ze dat ding dat ie de waarheid sprak.
Toen nog een keer, ik heb ludo niet vermoordt --> leugen
Ik heb ludo niet vermoordt --> waarheid.

Dus hij meende wel dat hij zei dat het een dom ding was, want hij sprak zichzelf tegen.

En verder heeft Lieve echt wel iets met de verdwijning van Nick te maken, want ze zat al heel irritant naar die enveloppe te kijken. En er stond geen adres enzo op, dus als ie al van Nick zelf kwam, moet hij em door de bus hebben gedaan, maar dat kan niet want hij zit in Frankrijk
Oud 15-10-2006, 00:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Theorie: Martine Hafkamp heeft de kogels omgewisseld en heeft Nick laten ontvoeren om hem verdacht te maken en zij heeft Lieve ingehuurd om... eh... nog wat te doen. (??) En Bing heeft dat gezien en wil haar niet verraden omdat het de moeder van Sjors is.

Maar dat Dorothea het heeft gedaan en zich niets ervan herinnert, zoals iemand anders dacht, is wel beter. Daarom zei Bing dat zij echt niet wilde weten wie het gedaan had.
Oud 15-10-2006, 10:31
Verwijderd
is het al bekend wie ludo vermoord heeft?
Oud 15-10-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Corinne schreef op 14-10-2006 @ 22:19 :
Maar hij zei eest, ik heb ludo vermoord , en toen zei dat ding dat ie loog. Toen zei hij ik heb ludo vermoord, en toen ze dat ding dat ie de waarheid sprak.
Toen nog een keer, ik heb ludo niet vermoord --> leugen
Ik heb ludo niet vermoord --> waarheid.

Dus hij meende wel dat hij zei dat het een dom ding was, want hij sprak zichzelf tegen.

En verder heeft Lieve echt wel iets met de verdwijning van Nick te maken, want ze zat al heel irritant naar die enveloppe te kijken. En er stond geen adres enzo op, dus als ie al van Nick zelf kwam, moet hij em door de bus hebben gedaan, maar dat kan niet want hij zit in Frankrijk
Oud 15-10-2006, 12:47
Alla Pugacheva
Citaat:
Ashamed schreef op 15-10-2006 @ 11:31 :
is het al bekend wie ludo vermoord heeft?
deze reply verdient een:
Oud 15-10-2006, 19:01
Sasz
Sasz is offline
nou ik moet zeggen dat ik me ook afvraag of er iemand is die het al zeker weet. Ik vind het echt niet leuk meer om te kijken, duurt veel te lang.

nick heeft het sowieso niet gedaan, althans ik geloof die brief niet. Die Lieve zit daarachter.
Het wachten is op de heldenactie van Rosa wanneer ze Charlie (of de baby) moet bevrijden...

Ik denk zelf nog steeds dat Fos het gedaan heeft juist omdat je het van hem helemaal niet verwacht
Oud 15-10-2006, 19:39
-kikatje-
-kikatje- is offline
Heej

Ik heb van een vriendin gehoord dat Martine Ludo heeft vermooord,, dat stond in de krant.. en die brief die Charlie kreeg, moest Nick dan denk ik van Martine schrijven..

en die Lieve volges mij is die lesbie ofzo echt vaag joh!
nouja doeidoei xxx
Oud 15-10-2006, 20:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Fos was toch in Duitsland op dat moment?

Enne, zoiets gaan ze echt niet in de krant zetten, want dan kijkt er geen hond meer.
Oud 15-10-2006, 22:03
Waterlily
Waterlily is offline
Het stond in de krant en in een paar tijd schriften dat Ludo Vermoord/ontvoerd.. is door Martine!! Dus dat klopt wel...

Verder.. Ze zeiden dat ludo..(Erik Vogel..ofzo) nog steeds elke dag naar de set gaat dus hij zal der wel weer inkomen..

GTST is nou soo saai!!
Oud 15-10-2006, 22:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Waterlily schreef op 15-10-2006 @ 23:03 :
Het stond in de krant en in een paar tijd schriften dat Ludo Vermoord/ontvoerd.. is door Martine!! Dus dat klopt wel...
Waar stond dat in? En was dat een gerucht, roddel of theorie of een feit?
Oud 16-10-2006, 19:52
Bell
Bell is offline
ben benieuwd wat al die mensen morgen in het kantoor van janine moeten

op teletekst stond dat er morgen een bekentenis wordt afgelegd....
Oud 16-10-2006, 21:51
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik blijf bij mijn verdenking van Lieve. Ze wilde net iets te graag dat Charly naar de politie zou gaan.
Oud 17-10-2006, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Die Nina is toch best een r*tkind, dat ze zelfs haar broer zou offeren zodat zij maar gelukkig zou kunnen zijn met Morris. En waar is dat wekenlange geruzie van Morris en Nina nu voor nodig geweest, nu Morris *opeens* van z'n principes afstapt en alles weer goed is?

Die Noud gaat Florien (ik wil steeds Carilien zeggen, ik vergeet altijd de naam van dat personage) van school houden, let maar op. En moet hij zelf ook niet eens naar school ofzo? Is wel hard nodig.
Oud 17-10-2006, 22:18
Verwijderd
Ik krijg steeds sterker het vermoeden dat Bing de dader is ...
Oud 18-10-2006, 08:45
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 17-10-2006 @ 23:18 :
Ik denk het niet, Bing weet er uiteraard meer van, maar hij neemt duidelijk iemand in bescherming. Het zou te makkelijk zijn dat Bing de kogels begraven heeft, en ze ook verwisseld heeft. Ik denk dat hij echt alleen bewijsmateriaal wilde laten verdwijnen (wat hem natuurlijk wel medeplichtig maakt, maar ik denk niet dat hij het plan echt actief tot uitvoer heeft gebracht). Nina is naar mijn idee te snel met wijzen, wat haar in mijn ogen verdacht maakt. Ik denk niet dat Nina de enige dader is, want Nick vasthoden en en hem een brief dwingen te schrijven, daar moet ze hulp voor hebben gehad.
Oud 18-10-2006, 13:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Waterlily schreef op 15-10-2006 @ 23:03 :

Verder.. Ze zeiden dat ludo..(Erik Vogel..ofzo) nog steeds elke dag naar de set gaat dus hij zal der wel weer inkomen..

GTST is nou soo saai!!

Spoilertag?!
Oud 18-10-2006, 15:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-10-2006 @ 09:45 :
Ik denk het niet, Bing weet er uiteraard meer van, maar hij neemt duidelijk iemand in bescherming. Het zou te makkelijk zijn dat Bing de kogels begraven heeft, en ze ook verwisseld heeft. Ik denk dat hij echt alleen bewijsmateriaal wilde laten verdwijnen (wat hem natuurlijk wel medeplichtig maakt, maar ik denk niet dat hij het plan echt actief tot uitvoer heeft gebracht). Nina is naar mijn idee te snel met wijzen, wat haar in mijn ogen verdacht maakt. Ik denk niet dat Nina de enige dader is, want Nick vasthoden en en hem een brief dwingen te schrijven, daar moet ze hulp voor hebben gehad.
Nina haar eigen vader doodgeschoten?

Ludo was alles voor Nina. Ze heeft zo vaak gehuild om Ludo, ook toen anderen er niet bijwaren. Nina wijst omdat ze verder wil met Morris.
Oud 18-10-2006, 18:15
Bell
Bell is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 17-10-2006 @ 23:18 :
ik ook nog steeds, hoor..
Oud 18-10-2006, 19:04
Rachel
Rachel is offline
Om eerlijk te zijn vind ik er echt niets meer aan. Het is allemaal veel te langdradig etc. Bah
Oud 18-10-2006, 19:44
Verwijderd
of bing beschermt martine, omda thet sjors moeder is.
Oud 18-10-2006, 20:33
Bell
Bell is offline
Citaat:
Rachel schreef op 18-10-2006 @ 20:04 :
Om eerlijk te zijn vind ik er echt niets meer aan. Het is allemaal veel te langdradig etc. Bah
dat ben ik met je eens.. het hele sandersgebeuren duurt nu echt al 10 weken ofzo
Oud 18-10-2006, 21:12
Lente
Lente is offline
ik zag vandaag een stukje, wie is Lieve?
Oud 18-10-2006, 21:23
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Bell schreef op 18-10-2006 @ 21:33 :
dat ben ik met je eens.. het hele sandersgebeuren duurt nu echt al 10 weken ofzo
Ja inderdaad
Vroeger zat er nog wat actie en afwisseling in, maar nu is het weer lekker langdradig
Soms is dat wel leuk hoor, maar nu niet

@Lente; die kwam/komt Charlie verzorgen (Charlie moest rusten etc. en daarom was zij er)
Oud 19-10-2006, 00:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Lente schreef op 18-10-2006 @ 22:12 :
ik zag vandaag een stukje, wie is Lieve?
De (tijdelijke) verpleegster van Charlie, die duidelijk betrokken is bij de bekentenis die Nick zogenaamd geschreven zou hebben.

Ik vond het vandaag wel interessant. Eindelijk komen Dennis en Laura tot het inzicht dat Noud de hele boel bij elkaar liegt. En Jack die Noud bij de kraag greep en 'm de tent uit gooide is nu al klassiek.

Ik vind het ook wel leuk dat ze eindelijk eens iets doen aan de relatie van Robert tot Florien. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Oud 20-10-2006, 19:56
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-10-2006 @ 16:43 :
Nina haar eigen vader doodgeschoten?

Ludo was alles voor Nina. Ze heeft zo vaak gehuild om Ludo, ook toen anderen er niet bijwaren. Nina wijst omdat ze verder wil met Morris.
Uit de voorstukjes van volgende week blijkt anders wel dat Morris Nina gaat verdenken.
Oud 20-10-2006, 20:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 20-10-2006 @ 20:56 :
Uit de voorstukjes van volgende week blijkt anders wel dat Morris Nina gaat verdenken.
Ja.

...?
Oud 21-10-2006, 10:49
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2006 @ 21:12 :
Ja.

...?
M.a.w., zo raar is het dus niet dat ik haar ook verdenk.
Oud 25-10-2006, 15:24
Tinkerbellina
Tinkerbellina is offline
weet iemand trouwens waar je de hele verhaallijn van gtst van de afgelopen weken kunt vinden?
ik kijk namelijk al 8 jaar lang trouw gtst, maar in het nieuwe seizoen heb ik pas zo'n 5 afleveringen kunnen zien door tijdgebrek door mijn nieuwe studie...
Oud 25-10-2006, 18:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 21-10-2006 @ 11:49 :
M.a.w., zo raar is het dus niet dat ik haar ook verdenk.
Op die fiets..

Leuke moeder, die Charlie.
Oud 25-10-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-10-2006 @ 19:05 :
Op die fiets..

Leuke moeder, die Charlie.
Ik begrijp haar deze ene keer wel. Zit je daar met een kind van een man waarvan iedereen denkt dat het een moordenaar is. Ik zou ook niet echt blij kunnen zijn. Maar kind laten huilen en niet naar omkijken Het leek of ze gisteren wel omsloeg, toen Barbara kwam.
Oud 25-10-2006, 20:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dus het kind heet nu officieël Valentijn? Dat zei Barbara vandaag tegen Janine. Vind het geen mooie naam, eigenlijk.

Robert lijkt de enige in GTST-land die z'n verstand er nog bijhoudt. Niet alleen wat betreft Noud, maar ook wat betreft Janine. Nou de rest nog. Janine mag die bitch Dian trouwens best 'ns 'n keer voor schut zetten. Lijkt me erg vet.

Het lijkt me nu wel duidelijk dat Sjors de kogels heeft verwisseld.
Oud 25-10-2006, 22:36
blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-10-2006 @ 21:09 :
Het lijkt me nu wel duidelijk dat Sjors de kogels heeft verwisseld.
Vind je niet dat dat er veel te dik bovenop ligt? Bing weet er wel meer van ja, en die neemt iemand in bescherming, maar dat hoeft niet per sé Sjors te zijn. Het is veel logischer als het Martine is, want Sjors zou denk ik niet Janine's man vermoorden. Maar haar moeder zou ze wel in bescherming nemen. Dan is er nog de kwestie Nick. Sjors is geen wraaktype en schijnt Nick te hebben vergeven. Martine daarentegen, zou het hem natuurlijk maar al te graag betaald zetten. En is Jack niet familie van Martine? (dat gedoe met Augusta heb ik niet zo gevolgd, dus dat mag één van de trouwere fans me vertellen)

Laatst gewijzigd op 25-10-2006 om 22:39.
Oud 26-10-2006, 08:32
Bell
Bell is offline
Citaat:
blubblubblub schreef op 25-10-2006 @ 23:36 :
[...] En is Jack niet familie van Martine? (dat gedoe met Augusta heb ik niet zo gevolgd, dus dat mag één van de trouwere fans me vertellen)
Volgens mij is Jack geen familie van Martine.. Volgens mij hebben Jack en Sjors alleen dezelfde vader.. Maar dat is volgens mij nooit echt uitgebreid aan bod gekomen..

en @tinkerbellina: moet je maar eens op gtst.nl kijken.. daar kun je het lezen vanaf de eerste aflevering van seizoen 1 dus van de afgelopen maand staat er ook op
Oud 26-10-2006, 08:48
blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
Bell schreef op 26-10-2006 @ 09:32 :
Volgens mij is Jack geen familie van Martine.. Volgens mij hebben Jack en Sjors alleen dezelfde vader.. Maar dat is volgens mij nooit echt uitgebreid aan bod gekomen..
Dankjewel . Nu ja goed, ik vind mijn redenering nog steeds mooi
Oud 26-10-2006, 11:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is meerdere keren uitgebreid bevestigd dat Jack en Sjors alleen dezelfde vader (Frits van Houten) delen.

Goede theroei trouwens, Blub. Zou wel leuke twist zijn.
Oud 26-10-2006, 13:42
Alla Pugacheva
ik vind lieve psycho
Oud 26-10-2006, 14:25
Rachel
Rachel is offline
Mja, daar zit ook wel wat in. Zij is er nu op een manier uitgeschreven dat ze in principe altijd weer terug kan komen.
Oud 26-10-2006, 19:47
Verwijderd
die lieve heeft nick duh
Oud 26-10-2006, 21:14
Riananas
Riananas is offline
en heeft iemand enig idee wat janine van plan is?
Oud 26-10-2006, 21:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-10-2006 @ 20:47 :
die lieve heeft nick duh
Denk je?

Stel: Martine Hafkamp zit achter de moord op Ludo. Hoe is ze van het moordspel op de hoogte gebracht? Hoe wist ze van het moordplan en de schoppenheer (de kogels zijn besteld op de naam 'Heer Schoppen')? Waarom maakt ze op deze manier Bing, de vriend van haar dochter, verdacht? Hoe kon ze ongezien De Rozenboom binnenkomen en de kogels verwisselen? En als Nick heeft ontvoerd en Lieve hem vast laat houden, waarom wil ze dan Charlie en de baby in gevaar brengen?

Of staan Martine en Lieve los van elkaar?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten