Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat Bing of Sjors (of allebei) worden veroordeeld voor de moord, want die zijn veelste gelukkig nu. Maar Morris kan ook nog letterlijk bedoeld hebben dat dat apparaat 'dom' was... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen nog een keer, ik heb ludo niet vermoordt --> leugen Ik heb ludo niet vermoordt --> waarheid. Dus hij meende wel dat hij zei dat het een dom ding was, want hij sprak zichzelf tegen. En verder heeft Lieve echt wel iets met de verdwijning van Nick te maken, want ze zat al heel irritant naar die enveloppe te kijken. En er stond geen adres enzo op, dus als ie al van Nick zelf kwam, moet hij em door de bus hebben gedaan, maar dat kan niet want hij zit in Frankrijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoilertag?!
||
Citaat:
![]() ![]() Ludo was alles voor Nina. Ze heeft zo vaak gehuild om Ludo, ook toen anderen er niet bijwaren. Nina wijst omdat ze verder wil met Morris. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vroeger zat er nog wat actie en afwisseling in, maar nu is het weer lekker langdradig ![]() Soms is dat wel leuk hoor, maar nu niet ![]() @Lente; die kwam/komt Charlie verzorgen (Charlie moest rusten etc. en daarom was zij er) |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het vandaag wel interessant. Eindelijk komen Dennis en Laura tot het inzicht dat Noud de hele boel bij elkaar liegt. En Jack die Noud bij de kraag greep en 'm de tent uit gooide is nu al klassiek. ![]() Ik vind het ook wel leuk dat ze eindelijk eens iets doen aan de relatie van Robert tot Florien. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
...? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Leuke moeder, die Charlie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-10-2006 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
en @tinkerbellina: moet je maar eens op gtst.nl kijken.. daar kun je het lezen vanaf de eerste aflevering van seizoen 1 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stel: Martine Hafkamp zit achter de moord op Ludo. Hoe is ze van het moordspel op de hoogte gebracht? Hoe wist ze van het moordplan en de schoppenheer (de kogels zijn besteld op de naam 'Heer Schoppen')? Waarom maakt ze op deze manier Bing, de vriend van haar dochter, verdacht? Hoe kon ze ongezien De Rozenboom binnenkomen en de kogels verwisselen? En als Nick heeft ontvoerd en Lieve hem vast laat houden, waarom wil ze dan Charlie en de baby in gevaar brengen? Of staan Martine en Lieve los van elkaar? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] GTST Verwijderd | 272 | 17-02-2006 12:38 | |
Films, TV & Radio |
onderweg naar morgen [2] Fleurop | 500 | 22-01-2006 10:51 | |