Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 21:33
Marmite
Marmite is offline
Hoe denken jullie over een one night stand? Kunnen jullie liefde en seks los van elkaar zien of vinden jullie juist dat het bij elkaar hoort? Kun jij na 1 avond met iemand mee naar huis om seks te hebben of vind je dat veel te snel?

Ts begint: Ik heb niks tegen one night stands, liefde en lust kan ik redelijk goed van elkaar onderscheiden. Niet dat ik elke week een andere vent oppik, maar het is wel 'eens' voorgekomen en dat beviel prima. Ergens is het jammer dat je elkaar niet zo goed kent en geen tijd hebt om precies uit te vinden wat de ander lekker vindt, aan de andere kant is het ook superspannend omdat je elkaar niet kent en kunt doen wat je wilt omdat je weet dat het toch maar voor 1 keer is.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:36
Verwijderd
Ik heb ook niks tegen one night stands.
Ik heb zelf nog nooit een one night stand gehad, omdat ik het gewoon nooit zover liet komen/het afkapte.
Geen idee waarom, maar ik dacht altijd nee toch maar niet
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 22:06
Verwijderd
Ik heb niks tegen one nights stands maar ik denk niet dat ik ervoor gemaakt ben
En daarmee bedoel ik dan one night stands als in; je ontmoet iemand, dezelfde neuk je met hem en de ochtend daarna vertrek je/vertrekt hij weer.
Ik wil graag iemand toch wel een béétje kennen voor ik er seks mee heb. Gewoon omdat ik me er echt bij op m'n gemak wil voelen enzo. En dan kan ik liefde best van lust onderscheiden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 22:16
Verwijderd
K vind liefde toch wel onderdeel van seks..er gewoon vol op losgaan omdat je dronken bent zal me denk k niet gebeuren..maar drank kan gekke dingen doen ..maar toch heb k liever seks uit liefde dan uit seks uit lusten
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 22:59
jonas16666
jonas16666 is offline
ik heb er mijn gedachten over, ik zal nooit kunnen vrijen met iemand waar ik ni van hou,mja iedere zijn mening eh
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 00:26
Verwijderd
Een one night stand is niks voor mij. Ik zou me inderdaad niet voldoende op mijn gemak voelen bij iemand die ik amper ken om daar seks mee te hebben. En ook al zou ik iemand al langer kennen, seks zonder liefde lijkt me niks.

Wat dan weer niet zegt dat ik geen seks heb uit lust, zoals dat vaak gescheiden wordt. Je kunt prima lust voelen voor iemand waarvan je ook houdt.

Ik heb vaak het idee dat mensen zichzelf te kort doen als ze enkel voor een lekker lijf gaan. Nou is dat voor sommigen misschien een oplossing als je even zonder aardige, aantrekkelijke, ambitieuze, vriend(in) zit. Maar dan masturbeer ik liever.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 07:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb nooit one night stands gehad in de zin van, ik ga naar een bar, word dronken en kom met iemand thuis.
Heb wel 2 of 3 keer gehad dat ik voor het eerst iemand zag, en dat eindigde in seks.
Is daarna ook niet weer gebeurt. dus dat reken ik ook maar in die categorie.
Op zich is het best leuk, maar ik geef de voorkeur aan iemand waar ik gevoelens voor heb
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 07:21
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Nee, ik vind het toch fijner om iemand te kunnen vertrouwen als ik met hem/haar naar bed ga. Dus dan zou ik eerder gaan voor een avontuurtje met iemand die ik al ken.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 08:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
One night stands zijn geen probleem voor mij. Maar dan wel met een goeie vriend. Ik doe het niet met vreemden. Ik moet me veilig en op mijn gemak kunnen voelen met iemand, hem mijn lichaam kunnen toevertrouwen omdat ik hem ook echt vertrouw. Maar wel altijd in nuchtere staat. Ik houd niet van aangeschoten of dronken seks.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 09:49
Verwijderd
Ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik iemand niet goed ken voel ik me echt niet genoeg op m'n gemak om intiem te zijn met diegene. Met een vriend zou het alleen maar lacherig en onsexy zijn, als ik eenmaal bevriend met iemand ben kan ik daar echt geen seksuele gevoelens voor hebben. Daarbij geeft seks mij vaak een verliefdheidsboost, en dat is ook niet handig als je geen relatie hebt.

Maar dat andere mensen het wel doen, prima. Ik vind het niet immoreel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 12:36
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik keur 't niet af, maar 't is niets voor mij .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 12:48
Aesthetic
Avatar van Aesthetic
Aesthetic is offline
One night stands zijn zo... raar, lijkt me. Iemand die je niet kent, met wie je dan het bed in duikt om diegene vervolgens (hopelijk) niet meer te zien. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat echt goede seks wordt dan trouwens, want in het algemeen wordt de seks juist beter als je elkaars lichaam en voorkeuren beter leert kennen.

Dan liever het friends with benefits principe, iemand die je al kent, met wie je casual seks hebt, en dan ook vaker dan eenmalig. Dat gaat me tot nu toe ook best goed af.
__________________
The road to hell is paved with good intentions.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:23
Verwijderd
Ik heb er niet principieel iets op tegen, maar voor mijzelf vind ik het niet heel fijn. 't Is wel eens voorgekomen en ik heb er geen spijt van, maar het maakte wel duidelijk dat het verder niets voor mij was. Hoewel dat misschien ook juist wel weer was omdat het de volgende dag ontzettend relatie-achtig was (samen in bed tv kijken) en juist dat kon ik niet hebben
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:20
Marmite
Marmite is offline
Grappig dat one night stands gelijk worden geassocieerd met dronken zijn.

@Freya, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar ik vind dat wel gezellig, als iemand voor dag en dauw weer vertrekt, terwijl jij bijv. nog ligt te slapen is het ook een beetje van .
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:30
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Grappig dat one night stands gelijk worden geassocieerd met dronken zijn.

@Freya, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar ik vind dat wel gezellig, als iemand voor dag en dauw weer vertrekt, terwijl jij bijv. nog ligt te slapen is het ook een beetje van .
Hm, daar zou ik dan weer geen problemen mee hebben. Het gaat immers om de seks, iemand even melden dat je vertrekt is altijd wel oké, maar ik heb vervolgens ook zelf dingen te doen en ik ga dan echt niet nog een beschuitje zitten eten ofzo.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Grappig dat one night stands gelijk worden geassocieerd met dronken zijn.

@Freya, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar ik vind dat wel gezellig, als iemand voor dag en dauw weer vertrekt, terwijl jij bijv. nog ligt te slapen is het ook een beetje van .
Ja op zich misschien wel, maar het was een beetje een reboundactie en het gezellig doen leek me veel te veel op de vorige relatie, maar zonder de bijbehorende gevoelens vond ik dat juist benauwend. Maar dat kan ook aan die situatie hebben gelegen; waarschijnlijk was ik beledigd geweest als hij wél uit bed was geslopen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:43
Marmite
Marmite is offline
Citaat:
Hm, daar zou ik dan weer geen problemen mee hebben. Het gaat immers om de seks, iemand even melden dat je vertrekt is altijd wel oké, maar ik heb vervolgens ook zelf dingen te doen en ik ga dan echt niet nog een beschuitje zitten eten ofzo.
Nja uren blijven hangen is inderdaad niet nodig, maar even fatsoenlijk gedag zeggen is toch wel het minste.

Citaat:
Ja op zich misschien wel, maar het was een beetje een reboundactie en het gezellig doen leek me veel te veel op de vorige relatie, maar zonder de bijbehorende gevoelens vond ik dat juist benauwend. Maar dat kan ook aan die situatie hebben gelegen; waarschijnlijk was ik beledigd geweest als hij wél uit bed was geslopen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:25
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Nja uren blijven hangen is inderdaad niet nodig, maar even fatsoenlijk gedag zeggen is toch wel het minste.
Hm, tja, ik heb vaak genoeg gehad dat ik hem even wakker porde ('ik ga'), nog een laatste slaapdronken knuffel kreeg en vervolgens vertrok vlak na hem weer in slaap te zien vallen. En een briefje zou ik ook niet erg vinden.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:28
Verwijderd
all he left was a check and a note / that last night was dope
?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:29
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Geen check, maar verder op zich wel, ja, haha. Al ben ik meestal eerder wakker dan hij.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Hm, daar zou ik dan weer geen problemen mee hebben. Het gaat immers om de seks, iemand even melden dat je vertrekt is altijd wel oké, maar ik heb vervolgens ook zelf dingen te doen en ik ga dan echt niet nog een beschuitje zitten eten ofzo.
Nou een beschuitje eten na de seks kan er toch nog wel bij?
Ja ik bedoel je heb samen een nacht meegemaakt, en dan even samen ontbijten én dan vertrekken zou ik wel op prijs stellen..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 17:34
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Nou een beschuitje eten na de seks kan er toch nog wel bij?
Ja ik bedoel je heb samen een nacht meegemaakt, en dan even samen ontbijten én dan vertrekken zou ik wel op prijs stellen..
Misschien omdat ik iemand toch al ken voordat ik met hem/haar naar bed ga? Het is voor mij dan ook puur seks, niet iets meer, ofzo. Gewoon, omdat het lekker is. Dus daar hoeft van mij dan geen beschuitje bij.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 18:02
Verwijderd
Ik vind het wel leuk. En dan voel ik me die avond ook wel soort van 'verliefd' of een soort liefde voor hem. Dat is geen echte diepgewortelde liefde want ja dat krijg je niet van wat woorden wisselen in de kroeg maar ik kan dan wel heel erg knuffelig zijn met iemand en de volgende ochtend ook samen ontbijten of 's nachts nog een kop thee in bed drinken
Vaak heb ik wel dat het eindigt op nog een keer afspreken, maar die tweede keer blijkt dan toch niet zo succesvol.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 22:05
serac
serac is offline
niks tegen ; alleen, mij is t nog nooit overkomen, ik hou de boot af ;
niet dat ik er bang voor ben, maar : stel je voor, je gaat met iemand slapen en de volgende morgen moet je informeren hoe hij heet - - - ;

ik vind dat liefde en sex niet gekoppeld hoeven te worden, ze hebben allebei bestaansrecht, het een is niet voorwaarde voor het ander ;
sex zonder liefde gebeurt (vaak genoeg), daar is weinig mis mee, vooral als het zonder relatie-complicaties kan ?
ik zou het zelf niet gauw doen, maar mssch toch wel es ;
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 08:50
Marmite
Marmite is offline
ik weet wel graag een naam voordat ik ga seksen hoor, net als een wat basale info over de persoon in kwestie
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:30
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik kan me voorstellen dat het spannend is, en kan liefde en lust goed van elkaar onderscheiden, maar ik heb het nooit gedaan, en ben ook niet van plan het te gaan doen. Seks hoort voor mij alleen thuis in een relatie
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:51
CraftyByte
Avatar van CraftyByte
CraftyByte is offline
Een one-night-stand moet zeker kunnen, al moet het natuurlijk wel zijn met iemand die je (ook al ken je die persoon nog niet lang) leuk en aantrekkelijk vindt.
Liefde en sex heeft met elkaar te maken, maar is daarom niet onlosmakelijk met elkaar verbonden...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 13:39
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik vind dat seks en liefde toch eigenlijk wél met elkaar te maken hebben.
Kan me een one night stand niet zo goed voorstellen, en lijkt me ook niks om zomaar sex te hebben met een wild vreemde?
Lijkt me ook dat het praatje van 'hoer' zijnde dan heel snel de wereld door gaat, en het lijkt me niet fijn om die naam te moeten dragen.
Verder moet iedereen het gewoon lekker zelf weten, als je er bijde behoefte aan hebt moet je dan gewoon doen, maar voor mij niet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 13:45
CraftyByte
Avatar van CraftyByte
CraftyByte is offline
Citaat:
Lijkt me ook dat het praatje van 'hoer' zijnde dan heel snel de wereld door gaat, en het lijkt me niet fijn om die naam te moeten dragen.
Ik snap wat je bedoelt, maar dat is dan wel enkel als je het hebt over regelmatige one-night-stands, wat ik ook weer niet bedoelde. Daarbij komt ook nog eens dat enkel vrouwen dat "label" opgeplakt krijgen, wat ook niet echt eerlijk is...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:17
Verwijderd
Eh, nee, niet echt, eigenlijk. Wel ooit eens een keer seks-met-je-ex-one-night-stand, met een ex (duh). Er hing al de hele tijd een ontzettende spanning tussen ons en toen hij me thuisbracht, heb ik hem mee naar binnen gesleept. Daarvoor was ik nooit echt toe aan seks ofzo, en sindsdien zit ik in een relatie. In Frankrijk (waaar ik 4,5 maanden heb gewerkt) heb ik wel een aantal keer een aanbod gehad en ook wel door jongens waarvan ik dacht 'Hmmmm, niet verkeerd', maar toch weet ik niet of ik dat zou kunnen. Echt alleen voor de seks, ik weet niet... Als ik geen relatie had, zou ik daar best wel eens achter willen komen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 21:16
Marmite
Marmite is offline
Citaat:
Ik vind dat seks en liefde toch eigenlijk wél met elkaar te maken hebben.
Kan me een one night stand niet zo goed voorstellen, en lijkt me ook niks om zomaar sex te hebben met een wild vreemde?
Lijkt me ook dat het praatje van 'hoer' zijnde dan heel snel de wereld door gaat, en het lijkt me niet fijn om die naam te moeten dragen.
Verder moet iedereen het gewoon lekker zelf weten, als je er bijde behoefte aan hebt moet je dan gewoon doen, maar voor mij niet.
Nja, misschien als je elke week met een ander het bed in duikt, maar als je na één one night stand al hoer genoemd wordt heb je wel heel kortzichtige mensen om je heen.

Verder kan ik het me voorstellen hoor, dat je 't niks vindt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Nja, misschien als je elke week met een ander het bed in duikt, maar als je na één one night stand al hoer genoemd wordt heb je wel heel kortzichtige mensen om je heen.

Verder kan ik het me voorstellen hoor, dat je 't niks vindt.
Ach er zijn mensen die je al een hoer noemen terwijl je zelfs nog nooit hebt gezoend. Als je je daar druk om moet maken. Sommige mensen zijn gewoon afgunstig/onzeker.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 10:58
Smokeyking
Smokeyking is offline
Niks voor mij, ik vind het iets moois wat ik wil delen
met diegene van wie ik hou. Heerlijk om nieuwe dingen te experimenteren die we alle 2 leuk en lekker vinden. Mijn vriendin heeft dat ook.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 07:35
Tobiboy
Avatar van Tobiboy
Tobiboy is offline
Je moet natuurlijk wel iets voor elkaar voelen, en ook allebei weten dat het voor een keer is
__________________
Wat nou alsof we net zouden doen of dit geen onzin is
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 16:01
Britney987
Britney987 is offline
ik vind het heel normaal en leuk =D
Ik doe het best wel regelmatig, na een feestje ofso
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 18:28
Verwijderd
Lust=Lust
Liefde=Liefde

Zoek beide termen maar op in het woordenboek

Aka: One nights stands zijn helemaal geen probleem als je beiden single bent.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:09
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Aka: One nights stands zijn helemaal geen probleem als je beiden single bent.
Hmm... Voor mij is het belangrijk dat ik dan single ben, maar de ander hoeft dat niet te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:31
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Citaat:
ik vind het heel normaal en leuk =D
Ik doe het best wel regelmatig, na een feestje ofso
je bent 14


Maarja ik vind het opzich wel kunnen, (als je ouder bent dan 14 ) ik vind wel dat je beide single moet zijn. Ik zou het iig niet doen als ik weet dat die jongen geen single is.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:33
gerard321
gerard321 is offline
ik snap de lol er totaal niet van
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 16:33
Chantal072
Chantal072 is offline
1x mag het best.
maar mij lijkt de seks lekkerder als je om diegene geeft en van hem houd.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 23:40
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
Wie heeft er ooit is nagedacht om een one night stand met iemand te doen of wie heeft dit wel eens gedaan?

zo ja
hoe voelde het?
heb je er spijt van?
hoe vaak doe je het of was het maar eenmalig?

zo nee
waarom niet?
wil je het in de toekomst misschien wel een kans geven?
wat vinden jullie van mensen die aan one night stands doen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 23:45
Gerben901
Avatar van Gerben901
Gerben901 is offline
Nog nooit gedaan wel over nagedacht

Waaarom niet?
Is er gewoon nog nooit van gekomen

Wil je het in de toekomst misschien wel een kans geven?
ik ben nog nooit iemand tegengekomen die dat zou willen en die dan daadwerkelijk ook op een normale afstand van mij woont, ik had een contact in antwerpen maar dat ga ik niet met de trein doen is voor mij een te duur grapje.
En je gaat ook niet zomaar naar iemand toe en vragen wil je mijn one night stand zijn.

Wat vinden jullie van mensen die aan one night stands doen?
dat vind ik mensen hun eigen keus je mag het stom of leuk vinden of helemaal fout.
ik vind dat mensen dat soort keuzes helemaal zelf mogen maken
niks mis met mensen die dit leuk vinden maar ook helemaal niks mis met mensen die dit harstikke fout vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 00:34
Verwijderd
Ik heb nooit aan een one night stand gedaan, en ik zou er in de toekomst ook niet aan beginnen. Ik voel niks voor seks zonder liefde, en als er sprake is van liefde wil ik het wel meer dan eens doen.

Voor mijn gevoel doen mensen die aan one night stands doen, zichzelf tekort, en is het de moeite om op iemand te wachten waar je meer voor voelt dan enkel seksuele aantrekkingskracht. Als je geil bent kun je natuurlijk ook gewoon masturberen.
Ik zou ook niet zo snel vallen voor een jongen die al een hele berg meiden heeft afgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 08:49
Verwijderd
Wie heeft er ooit is nagedacht om een one night stand met iemand te doen of wie heeft dit wel eens gedaan?

Juh.

zo ja
hoe voelde het?

Eh. Het was wel gezellig en ook wel lekker, maar niet zo lekker als met de ex daarvoor, dus in die zin wel jammer. Maar het was een beetje een reboundactie dus ik kreeg de kriebels van dat we de volgende morgen in bed tv gingen kijken, veel te relatie-achtig In principe gebeurde het wel met het idee dat het meer zou kunnen worden (had vooraf niet het plan om het eenmalig te laten zijn), maar ik kwam er dus al snel achter dat ik daar nog totaal niet aan toe was.

heb je er spijt van?

Nee, maar ik zou het ook niet weer doen denk ik.

hoe vaak doe je het of was het maar eenmalig?

Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, want ik ben van plan voor eeuwig bij mijn huidige vriendje te blijven Het is na die ene keer dus ook nooit weer gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 11:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb ik weleens gedaan, omdat ik daarvoor een vaste vriend had gehad en ik werd steeds onrustig in die relatie omdat ik nieuwsgierig was naar anderen - dat was omdat de relatie niet helemaal lekker zat. Dus toen ging ik HOPPA! anderen proberen. Maar dat beviel niet, one night stands zijn niks voor mij, ik heb veel aandacht en affectie nodig en de wetenschap dat ik nodig ben. En ik heb iemand nodig om voor te zorgen en dat heb je allemaal niet met een one night stand - dan was ik nog liever single en celibatair. Maar nu heb ik een vast vriendje en trouwplannen dus one night stands gaan ook liever komen. Maar ik mis het niet en ik denk ook niet dat ik het ga missen; ik ben er immers niet meer nieuwsgierig naar.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 13:01
Verwijderd
trouwplannen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 18:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, als in, wel een ring, nog geen datum.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 19:47
Verwijderd
Haha jemig fizzle, het zal wel vreselijk ouwewijverig van me zijn, maar je bent pas 18, het is best waarschijnlijk dat je nog zoveel verandert de komende vijf jaar dat je totaal uit elkaar groeit...
(maar stiekem ben ik gewoon jaloers, ik wil ook een ring )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 19:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
wat leuk! mag het nu weer ontopic?

Oh, en ik voeg 'm even met een ouder-maar-nog-niet-zo-oud topic, want eigenlijk was er al een topic over ONS.

Zo.

En zelf heb ik überhaupt nooit seks gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 21:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik snap dat sommige mensen ONS zouden willen hebben, 't is niks voor mij though.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit One Night Stands
Charlottetje
96 26-11-2005 23:53
Liefde & Relatie One Night Stand
Adgertic Z4
74 16-08-2005 10:06
Seksualiteit ontmaagd door one-night-stand ?
Tamaida
72 21-07-2005 18:06
Seksualiteit one night stands
Mask
87 18-09-2003 18:02
Seksualiteit Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands
Vejito
1 30-10-2002 18:05
Liefde & Relatie Telief mailt u : one night stands !
Verwijderd
9 11-03-2002 12:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.