Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2013, 20:54
wtf18
wtf18 is offline
....

Laatst gewijzigd op 30-08-2014 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 21:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik neem aan dat een stijve niet binnen anderhalve seconde op volle sterkte is. Dus als je hem op voelt komen, dan loop je toch gewoon weg en houd je je handdoek ervoor op weg naar je kleren? Je kan wel heel moeilijk gaan doen over voorkomen, maar het valt toch niet te voorspellen. Misschien staat het in de sportschool wel vol met allemaal oude verlepte mannetjes of allemaal lelijke kerels, en dan vergaat je de lust wel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 22:45
Verwijderd
Als je zo bang bent om een stijve te krijgen krijg je em toch niet. Het zijn maar lichamen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2013, 20:41
daviddivad12345
daviddivad12345 is offline
Als je een stijve krijgt ben je vast niet de enige, de anderen worden ook wel geil miss kan je dan nog leuke dingen beleven
Met citaat reageren
Oud 19-12-2013, 22:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Als je een stijve krijgt ben je vast niet de enige, de anderen worden ook wel geil miss kan je dan nog leuke dingen beleven
ehhh nee. in de sportschool wil men gewoon douchen. Je hebt teveel films gekeken denk ik.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 16:02
Jus00
Jus00 is offline
Citaat:
ehhh nee. in de sportschool wil men gewoon douchen. Je hebt teveel films gekeken denk ik.

XD inderdaad
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 07:18
Anoniempjeblêh
Anoniempjeblêh is offline
Ik krijg bijna altijd een stijve bij gym maar dan doe ik heel snel wat pluis zei. ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 15:43
Damianvd
Damianvd is offline
Denk aan je moeder, eventueel naakt, met een ananas op haar hoofd. Denk aan oma's met een enorme rimpelhuid. Denk aan extreem dikke mensen. Denk aan extreem dikke zwetende mensen. Denk aan poepende mensen...Oftewel denk aan iets waarvan je walgt

Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2014, 20:15
robert222
Avatar van robert222
robert222 is offline
Ik ben zelf ook homoseksueel, En heb ook wel eens gedoucht tijdens (gym op school) of op de sportschool.
Zoals eerder al aangegeven staat het 9 van de 10x vol oude mannentjes of oudere mannen waarvan de geslachtsdelen er niet meer strak en jong uit zien Opgewonden raken is dus iets waar je jezelf niet snel zorgen om hoeft te maken,
(tenzij je op oude vieze mannekes valt natuurlijk )

Verder is het een idee om er niet naar te kijken? Kijk gewoon lekker omhoog, shampoo je haar in, en spoel het uit.
Kijk ondertussen naar de lichten, borstkassen, en je eigen voeten.

Mocht je jong zijn, en op gebied van seks onervaren, dan kan ik begrijpen dat je stijf wordt van het feit dat mensen jouw penis kunnen zien.
Dan stel ik voor je te focussen op iets waar je totaal NIET opgewonden van wordt, of optijd de douche uit te stappen (o.a. wanneer je hem op voelt komen)

Mocht het telaat zijn, en je krijgt een stijve? Tja, dan is dat zo.
1. De kans dat je ze terug ziet is niet super groot.
2. De douches staan toch niet altijd vol, vaak 0, 1, of maximaal 2 tot 3 andere mannen.
3. een stijve krijgen is natuurlijk! en je valt op jongens, dus so what?
__________________
Vragen of opmerkingen?... Stuur maar een privee bericht :D
Met citaat reageren
Oud 14-01-2014, 11:56
Anoniempjeblêh
Anoniempjeblêh is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook homoseksueel, En heb ook wel eens gedoucht tijdens (gym op school) of op de sportschool.
Zoals eerder al aangegeven staat het 9 van de 10x vol oude mannentjes of oudere mannen waarvan de geslachtsdelen er niet meer strak en jong uit zien Opgewonden raken is dus iets waar je jezelf niet snel zorgen om hoeft te maken,
(tenzij je op oude vieze mannekes valt natuurlijk )

Verder is het een idee om er niet naar te kijken? Kijk gewoon lekker omhoog, shampoo je haar in, en spoel het uit.
Kijk ondertussen naar de lichten, borstkassen, en je eigen voeten.

Mocht je jong zijn, en op gebied van seks onervaren, dan kan ik begrijpen dat je stijf wordt van het feit dat mensen jouw penis kunnen zien.
Dan stel ik voor je te focussen op iets waar je totaal NIET opgewonden van wordt, of optijd de douche uit te stappen (o.a. wanneer je hem op voelt komen)

Mocht het telaat zijn, en je krijgt een stijve? Tja, dan is dat zo.
1. De kans dat je ze terug ziet is niet super groot.
2. De douches staan toch niet altijd vol, vaak 0, 1, of maximaal 2 tot 3 andere mannen.
3. een stijve krijgen is natuurlijk! en je valt op jongens, dus so what?

Helemaal waar
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Sportschool tips nodig
Trkeskin
34 16-06-2012 19:20
Werk, Geld & Recht Telefoon gestolen uit locker sportschool, wie is aansprakelijk?
Martiño
30 28-02-2012 21:40
Werk, Geld & Recht Contract sportschool stilzwijgend 1 jaar verlengd, mag dat nog?
Hulk
18 15-06-2011 12:27
Vrije tijd Jongen uit de sportschool spreekt me aan in de supermarkt
Chestbrah
2 22-03-2011 21:49
Vrije tijd sportscholen, waar hoe watvoor enz.
Diary of Dreams
8 28-10-2004 16:31
Lichaam & Gezondheid hartproblemen en sportschool
Nolita
5 03-11-2003 18:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.