Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Toch nog gevonden:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie wel dingen in kleuren, maar dan meer de kleuren die ze normaal gesproken ook hebben...letters en cijfers zie ik meestal zoals ze er op de computer uitzien, gewoon zwart dus of soms alleen de contouren oid, meestal geen kleuren. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe mensen dromen ervaren is ook erg verschillend, denk ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat het zowiezo was... alhoewel ik nu begin te twijfelen of ik dat nu wel altijd heb. Nogal irritant, want als je er bewust begint over na te denken beïnvloed je jezelf. Van die kleuren klinkt me ook heel raar, zo'n associatie maak ik niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Dan kan jij meehelpen met wat info door te sturen voor mijn website dat ik er rond ga maken waarop mensen met dat "syndroom" op terecht kunnen om er meer over te weten.
koningstim@hotmail.com alvast bedankt
||
Verwijderd
|
Citaat:
@phensicske: Als je in beelden denkt, dan heet dat beelddenken, maar lang niet iedereen denkt in beelden. Ik kwam er ook pas achter dat het zo was toen ik het er een keer met mijn man n nog vriend ![]() @Meza: Niet iedereen heeft een visueel geheugen...? Volgens mij heeft iedereen dat, het is gewoon een onderdeel van je hersenen. Het werkt alleen niet bij iedereen evenveel en op dezelfde manier, 'k denkt dat dat het meer is. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb net wat meer info opgezocht over het beelddenken (veel verschillende sites publiceren eigenlijk dezelfde tekst ![]() Er staan verschillende kenmerken van een beelddenker zoals dyslectie (of een vorm van), zoals niet goed kunnen luisteren, moeite hebben met tafels te leren e.d. Daar herken ik me dan weer niet onmiddelijk in. |
![]() |
||
Citaat:
maar k heb ook als een geur ruik, geluid hoor of een bepaald gevoel krijg of zow, dat k dan meteen aan iets terug denk..en andersom ook. Of als k een gevoel heb of iets moois zie, dat k dat meteen in woorden beschrijf...en meer van dat soort rare associaties ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Synesthesie Verwijderd | 68 | 23-06-2010 13:54 | |
De Kantine |
Even of oneven Bravo | 53 | 09-10-2005 08:08 | |
Seksualiteit |
Tantra rodina | 22 | 06-08-2005 21:57 | |
Psychologie |
Kleuren van dagen Periodiek | 61 | 14-02-2005 13:34 | |
Psychologie |
synesthesie (help me met het opstellen van een website) Meza | 17 | 21-01-2005 10:44 | |
De Kantine |
getallen REIE | 32 | 24-02-2003 10:00 |