Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 13:16
hahahoi
hahahoi is offline
ik heb morgen examens over de wet dat scooters vernietitgt moeten worden, heeft iemand misschien goede argumenten die ik kan gebruiken?
Ik ben voor dat scooter vernietigt moeten worden, en mijn tegenstanders zijn tegen deze stelling, maar zijn wel voor dat ze alleen ingenomen moeten worden...

Alvast bedankt
Advertentie
Oud 16-11-2004, 13:20
Verwijderd
Waarom het is pure geldverspilling
Oud 16-11-2004, 13:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo voelen die asojongeren tenminste wat er gebeurt als ze zich niet aan de wet houden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-11-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 16-11-2004 @ 14:28 :
Zo voelen die asojongeren tenminste wat er gebeurt als ze zich niet aan de wet houden...
jaha en dan gaan zij ook maar asobakken in de vernieling helpen
Oud 16-11-2004, 13:31
Verwijderd
Dat lijkt mij nogal, uhm, zonde van 't geld.
Oud 16-11-2004, 13:32
professor2
professor2 is offline
Oud 16-11-2004, 13:36
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
het is ook dom, maar hij heeft waarschijnlijk niet zelf gekozen aan welke kant hij staat

-grotere kans dat mensen zich aan de wet houden
-werkgelegenheid, zowel in de scooterindustrie als in de scootervernietigingsindustrie
Oud 16-11-2004, 14:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
jouw mogelijke argumenten

-afschrikkend effect
-minimale kans op recidivisme (vanwege geldgebrek)
-betere verkeersveiligheid
-zelf opvoeren: eigen risico, het is geen plicht
-huidige boete's werkten duidelijk niet afdoende, er wordt immers nog steeds opgevoert.

mogelijke tegenargument met weerlegging eronder

-het is oneerlijk
-maar mensen weten de risico's
-het gevaar van opvoeren weegt op tegen de nadelen voor de dader

-het kost erg veel geld
-verkeersdoden zijn niet in geld uit te drukken (speelt lekker op de emotie)
-daarom is het juist een goede straf, afschikkend effect.


hopelijk helpt dit.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-11-2004, 14:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als de politie ze ter plekke kapot moet slaan, ben ik voor
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-11-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2004 @ 15:37 :
Als de politie ze ter plekke kapot moet slaan, ben ik voor


mja t is gewoon fucking stom om ze kapot te maken, vervoer ze dan naar n ander land en verkoop ze daar ofzo
Oud 16-11-2004, 15:58
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
weet ik nog niet zo zeker, iets mollen is goed voor de economie, zie Irak......... (of lees 1984 van George Orwell).

Maar het lijkt mij een slecht plan, scooters zijn practische vervoersmiddelen en ik denk dat het aantal verkeersdoden door scooterrijders voor 99,99% uit de scooterrijders zelf bestaat. Ik denk dat een harde campagne die jongeren waarschuwt over de gevaren van een opgevoerde scooter beter zou zijn.

Maar ik vind wel dat scooters gewoon 50 moeten mogen, en dat ze strenger van het fietspad moeten worden geweerd, want DAAR zijn ze wel lijp.
Oud 16-11-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Keith schreef op 16-11-2004 @ 16:58 :
weet ik nog niet zo zeker, iets mollen is goed voor de economie, zie Irak......... (of lees 1984 van George Orwell).
Nee, iets mollen is niet goed voor de economie.
Oud 16-11-2004, 16:02
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
k zou niet willen dat mijn scooter vernietigt wordt
Oud 16-11-2004, 16:11
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-11-2004 @ 16:59 :
Nee, iets mollen is niet goed voor de economie.
Als je iemand z'n scooter molt, en die jongen of dat meisje geld heeft opgepot ergens, en besluit met dat geld een nieuwe scooter te kopen, breng je meer geld in de economie.

(Ik beplijt hier niet de vandalisme van andermans spullen)
Oud 16-11-2004, 17:08
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
Scooters kapot maken is gewoon puur zonde en zal ook niet snel gebeuren, want de overheid wil geld verdienen!!
Heb je wel eens gezien hoe hoog die boetes zijn voor het 'opvoeren' van een scooter? Je maakt gewoon een rollerbankje die 40% van de werkelijkheid erbij douwt aan vermogen en kassa!
Het kapot maken van die dingen kost alleem maar geld en is gewoon verneuking van materialen.
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 16-11-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Keith schreef op 16-11-2004 @ 17:11 :
Als je iemand z'n scooter molt, en die jongen of dat meisje geld heeft opgepot ergens, en besluit met dat geld een nieuwe scooter te kopen, breng je meer geld in de economie.

(Ik beplijt hier niet de vandalisme van andermans spullen)
Het mollen van scooters verhoogt op korte termijn de consumentenbestedingen, maar levert geen structurele groei op van de economie - bovendien is het mollen van scooters vernietiging/verspilling van productiefactoren en daarme slecht voor de economie.
Oud 16-11-2004, 17:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
TIEN schreef op 16-11-2004 @ 17:02 :
k zou niet willen dat mijn scooter vernietigt wordt
voer hem niet op, en je loopt geen enkel risico.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-11-2004, 17:30
professor2
professor2 is offline
tegen als de scooters worden ingeomen en verkocht erdient de politie er ook nog wat aan nu kost eht enkel geld
Ads door Google
Oud 16-11-2004, 17:34
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
Citaat:
voer hem niet op, en je loopt geen enkel risico.
Van de weg gereden worden door voorbijrijdende auto's en vrachtautos is ook niet alles.
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 16-11-2004, 17:40
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-11-2004 @ 18:25 :
Het mollen van scooters verhoogt op korte termijn de consumentenbestedingen, maar levert geen structurele groei op van de economie - bovendien is het mollen van scooters vernietiging/verspilling van productiefactoren en daarme slecht voor de economie.
sinds wanneer zijn scooters productiefactoren? En hoe kan je een productie factor verspillen? Waar het uiteindelijk op neerkomt is dat de belastingbetaler zal moeten betalen voor het gebruik van de productiefactoren die nodig zijn voor het mollen, en dat is niet mooi, mee eens.
Oud 16-11-2004, 17:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Blink182 schreef op 16-11-2004 @ 18:34 :
Van de weg gereden worden door voorbijrijdende auto's en vrachtautos is ook niet alles.
dan moet je duidelijk geen scooter kopen, aangezien er verder geen legale alternatieven zijn.

wie dan willens en wetens gaat opvoeren, tja, eigen schuld als je gepakt wordt en je het ding als pakje terug krijgt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 16-11-2004, 20:00
Puta_Frenkiej
Puta_Frenkiej is offline
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
__________________
Wat is dit nou weer..????
Oud 16-11-2004, 20:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
omg omg omg omg
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 16-11-2004, 20:04
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Puta_Frenkiej:
Citaat:
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
Allemaal tegelijk,
1
2
3
WAT EEN LUL!!!
Oud 16-11-2004, 20:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
Kom maar op dan...

Ik heb...

*zoekt om zich heen*

Ik heb...

Ik heb EEN DEOROLLER VAN AXE (DIMENSION) EN BEN NIET BANG HEM TE GEBRUIKEN!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 17-11-2004, 00:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
nou en? zelfs een fiat panda trekt 120.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-11-2004, 00:39
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
Volgens mij hebben we er weer eentje! Iemand met een IQ van een stoeptegel.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 17-11-2004, 09:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
En als ik jou tegenkom steek ik een houten stok tussen je wielen.

Vlieg je met 80 km/h door de lucht en tegen het asfalt. Hopelijk zonder helm. Heeft ro*ten.com (censuur ) er weer een paar leuke foto's bij.
Oud 17-11-2004, 09:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ontopic: van mij mag elke scooter op de hele wereld met een sloophamer bewerkt worden.

Ik haat die dingen.

Als het aan mij lag zou je op je 25e een scooter en op je 30e een auto mogen hebben, en eerder niet.
Neem de trein/bus/tram/metro maar. Doe ik ook en gaat uitstekend.
Oud 17-11-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
Jouw druk ik dus met genoegen van de weg
Oud 17-11-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:06 :
Ontopic: van mij mag elke scooter op de hele wereld met een sloophamer bewerkt worden.

Ik haat die dingen.

Als het aan mij lag zou je op je 25e een scooter en op je 30e een auto mogen hebben, en eerder niet.
Neem de trein/bus/tram/metro maar. Doe ik ook en gaat uitstekend.
er zijn dus ook nog mensen die geld hebben
Oud 17-11-2004, 09:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
makelville schreef op 17-11-2004 @ 10:24 :
er zijn dus ook nog mensen die geld hebben


Denk jij dat het OV gebruiken goedkoper is dan de auto?

Wij hebben thuis ook geen auto. Niet nodig. We wonen 4 km van het centrum en het station (waar 12 treinen per uur in 5 richtingen gaan). En als we op reis gaan is dat meestal naar familie, en zelf ga ik vaak naar Amsterdam.

Kan vanuit Zutphen in 1 uur en 35 minuten op de Dam staan, 120 km van Zutphen. Jij red het in die tijd met de auto ook wel tot de A10 (ringweg A'dam), maar dan sta je nog (lang) niet op de Dam...

Bovendien is de trein veiliger, sneller en schoner dan het vliegtuig / de auto.
Oud 17-11-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:05 :
En als ik jou tegenkom steek ik een houten stok tussen je wielen.

Vlieg je met 80 km/h door de lucht en tegen het asfalt. Hopelijk zonder helm. Heeft ro*ten.com (censuur ) er weer een paar leuke foto's bij.
OMG,

overduidelijk-FA-reactie.
Oud 17-11-2004, 10:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
S. schreef op 17-11-2004 @ 11:01 :
OMG,

overduidelijk-FA-reactie.
Typische S.-reactie.

Ja. En nog gemeend ook.
Oud 17-11-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 11:25 :
Typische S.-reactie.

Ja. En nog gemeend ook.
wat is daar zo typisch aan?
Oud 17-11-2004, 10:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
S. schreef op 17-11-2004 @ 11:27 :
wat is daar zo typisch aan?
Hetzelfde als aan jouw reactie op mij.

Iedereen heeft een karakteristieke manier van schrijven en iedereen heeft een andere mening. Dus ja, mijn reactie is typisch voor mijn mening. Ga je dat nu bij elke post van mij direct opmerken? Zal ik ook eens bij jou gaan doen dan.

Of zullen we op een volwassen manier met elkaar om proberen te gaan?
Ads door Google
Oud 17-11-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 11:32 :
Hetzelfde als aan jouw reactie op mij.

Iedereen heeft een karakteristieke manier van schrijven en iedereen heeft een andere mening. Dus ja, mijn reactie is typisch voor mijn mening. Ga je dat nu bij elke post van mij direct opmerken? Zal ik ook eens bij jou gaan doen dan.

Of zullen we op een volwassen manier met elkaar om proberen te gaan?
euhm..ik heb nergens de ' ' gebruikt.. en het was helemaal niet negatief bedoelt, maar zo te zien ben je erg snel op je tenen getrapt. En neem je het te snel persoonlijk op. Jammer.

En ja....lijkt me verstandig om normaal en volwassen met elkaar om te gaan..ik heb niets tegen jou, laat dat duidelijk zijn...(ook al ben ik het niet altijd met je eens, altijd niet (?) )

Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 10:42.
Oud 17-11-2004, 10:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
S. schreef op 17-11-2004 @ 11:38 :
euhm..ik heb nergens de ' ' gebruikt.. en het was helemaal niet negatief bedoelt, maar zo te zien ben je erg snel op je tenen getrapt. En neem je het te snel persoonlijk op. Jammer.

En ja....lijkt me verstandig om normaal en volwassen met elkaar om te gaan..ik heb niets tegen jou, laat dat duidelijk zijn...(ook al ben ik het niet altijd met je eens, altijd niet (?) )
Daar ging het niet om, ik suggereerde niet dat je de rolleyes-smiley gebruikt had. Het gaat erom dat je op een reactie van mij niet iets als "typische FA-reactie" hoeft te plaatsen. Reageer op de inhoud van mijn post (on-topic) of reageer NIET.

En veel mensen hebben wel iets tegen mij, sorry dat ik het als aanval zag als dat niet de bedoeling was...
Oud 17-11-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 11:46 :
Daar ging het niet om, ik suggereerde niet dat je de rolleyes-smiley gebruikt had. Het gaat erom dat je op een reactie van mij niet iets als "typische FA-reactie" hoeft te plaatsen. Reageer op de inhoud van mijn post (on-topic) of reageer NIET.

En veel mensen hebben wel iets tegen mij, sorry dat ik het als aanval zag als dat niet de bedoeling was...
het ging ook over de inhoud, namelijk dat het typisch jou was

en zo serieus is dit topic niet, want zo serieus heb jij nou ook weer niet gepost. dus til er niet zo zwaar aan aub.

Ja, ok .
Oud 17-11-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:47 :


Denk jij dat het OV gebruiken goedkoper is dan de auto?

Wij hebben thuis ook geen auto. Niet nodig. We wonen 4 km van het centrum en het station (waar 12 treinen per uur in 5 richtingen gaan). En als we op reis gaan is dat meestal naar familie, en zelf ga ik vaak naar Amsterdam.

Kan vanuit Zutphen in 1 uur en 35 minuten op de Dam staan, 120 km van Zutphen. Jij red het in die tijd met de auto ook wel tot de A10 (ringweg A'dam), maar dan sta je nog (lang) niet op de Dam...

Bovendien is de trein veiliger, sneller en schoner dan het vliegtuig / de auto.
ghehe wel voor studenten

en voor de rest wat onsamenhangend en vaag
Oud 17-11-2004, 12:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:47 :
Denk jij dat het OV gebruiken goedkoper is dan de auto?
Was dat maar zo, ik ben nog steeds voor vrij OV voor iedereen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-11-2004, 12:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 13:18 :
Was dat maar zo, ik ben nog steeds voor vrij OV voor iedereen.
Ja, inderdaad.

Ik ga in de kerstvakantie naar huis vliegen omdat de trein te duur is...
Oud 17-11-2004, 12:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 13:21 :
Ja, inderdaad.

Ik ga in de kerstvakantie naar huis vliegen omdat de trein te duur is...
Daar is opzich niets " " aan. Het is gewoon algemeen bekend dat op de lange afstand het vliegtuig het voordeligste reismiddel is. Simpelweg omdat bijna elk vliegtuig dat opstijgt vol zit.

Ikzelf maak ook veel gebruik van vliegtuig, omdat dat goedkoop is. En als ik met meer mensen ergens heen ga, pak ik m'n auto, omdat dat goedkoper is. Of het korter of langer is, maakt me dan niet eens zoveel uit. Ik zeg erbij dat ik voordeeluren heb en zelfs dan is het goedkoper om met twee man vanuit nijmegen naar leeuwarden, heen en terug, de auto te pakken.

Dat heeft alles te maken met het feit dat de trein simpelweg een duur vervoermiddel is, omdat treinen zovaak maar voor 10% vol zitten en dan toch moeten rijden. Maar die discussie heb ik al vaker gevoerd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-11-2004, 12:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:05 :
En als ik jou tegenkom steek ik een houten stok tussen je wielen.

Vlieg je met 80 km/h door de lucht en tegen het asfalt. Hopelijk zonder helm. Heeft ro*ten.com (censuur ) er weer een paar leuke foto's bij.
Foto's zijn eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee. Dan krijg een beetje hetzelfde idee als bij sigarettenpakjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 17-11-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Puta_Frenkiej schreef op 16-11-2004 @ 21:00 :
Zow he wat een kneuze hier zeg ik heb een scooter een Aerox en hij loopt 80 en als ik kneuzen zoals als jullie tegen kom maak ik jullie af
Mag ik je er in dat verband op wijzen dat politieauto's een stuk harder dan 80 kunnen?
Oud 17-11-2004, 14:04
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
belachelijk
Oud 17-11-2004, 14:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 16-11-2004 @ 21:04 :

WAT EEN LUL!!!
Nee, wat een kutpauper
Oud 17-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:05 :
En als ik jou tegenkom steek ik een houten stok tussen je wielen.

Vlieg je met 80 km/h door de lucht en tegen het asfalt. Hopelijk zonder helm. Heeft ro*ten.com (censuur ) er weer een paar leuke foto's bij.
Duidelijk een arts die vriendelijkheid, vertrouwen en kundigheid uitstraalt.
Oud 17-11-2004, 14:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 17-11-2004 @ 10:05 :
En als ik jou tegenkom steek ik een houten stok tussen je wielen.
Waarmee je net zo'n dom stuk uitschot bent als de desbetreffende scootercoureur.
Oud 17-11-2004, 14:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2004 @ 15:22 :
Duidelijk een arts die vriendelijkheid, vertrouwen en kundigheid uitstraalt.
My thoughts exactly. Volgens mij is dat hele geneeskunde-in-tjechie verhaal compleet uit de lucht gegrepen, ik ken een paar studenten uit Tjechie en Polen en dat zijn niet van dergelijke aso's, ik kan me nauwelijks voorstellen dat zo'n type als FA op een dergelijke uni getolereerd wordt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Probleempje met portier
MTpower
48 30-09-2005 15:13
Werk, Geld & Recht Constructiesnelheid Scooters zou aangepast moeten worden
DG
51 24-05-2005 11:07
De Kantine [Discussie]Het dragen van helmen op brommer/scooters
DaRoyal
53 20-11-2003 22:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters, de regering moet nie zo zeiken
LinkinFre@k
317 29-10-2003 08:45
De Kantine Opgevoerde scooter
Upke
252 24-05-2003 11:33
Software & Hardware Scooter
SuperS
84 29-05-2002 04:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.