Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-12-2004 om 14:31. |
![]() |
|||
Citaat:
Edit; Laat elk subforum gewoon haar eigen topics hebben. Dit hoort echt niet bij Voertuigen en Elektronica. Het gaat niet over een specifiek voertuig of over de techniek van Amerikaanse auto's. Ik vind het beter passen op Reizen en Vakantie of Werk Geld en Recht.
Laatst gewijzigd op 30-12-2004 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
Besides: Mon·gool (de ~ (m.), -golen) 1 lid van het ruitervolk dat in het tweede millennium vanuit Midden-Azië vele rijken veroverde 2 Mongoliër Is het erg waarschijnlijk dat iemand uit Mongolie op een Nederlands forum zit? Niet echt hé. Daarbij heb ik eigenlijk geen frustraties meer. Ik ga er overigens maar van uit dat je eerste opmerking een grapje is want als jij de Grote Terreur van Stalin en de verschrikkingen onder Pol Pot verkiest boven 'De Kantine' is er iets ernstigs met je mis. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[quote]Ik ga er overigens maar van uit dat je eerste opmerking een grapje is want als jij de Grote Terreur van Stalin en de verschrikkingen onder Pol Pot verkiest boven 'De Kantine' is er iets ernstigs met je mis.[/qoute] ... jij neemt alles letterlijk ? ach, dat heb je he, met mensen uit het tweede millenium...
||
Citaat:
maar over pm of wat dan ook; niet in de topic. --> R&V (Verre Bestemmingen).
||
[QUOTE]MightyMarcel schreef op 30-12-2004 @ 15:36 :
... en de ts moet hier iets mee kunnen ? tot nu toe heb je nog geen enkele bijdrage gevelerd, tenzij je dit 'nuttig' vind (of delen van een woordenboek hier neerzetten, maar dan heb je gewoon teveel tijd over). je maakt wel meteen mn punt duidelijk : 'de kantine' is geen geschikte plek voor dit soort dingen. Citaat:
0-999: eerste millenium; 1000-1999: tweede millenium; Als jij zegt twintig jaar te zijn kom jij volgens een eenvoudige berekening ook uit het tweede millenium. Dus dan zou jij ook alles letterlijk moeten nemen, uit je zinsbouw kan ik echter opmaken dat dat niet het geval is. Je bent dus ouder dan twintig jaar wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt of je opmerking klopt niet. Ik ga uit van de tweede mogelijkheid.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
trump gaat het gewoon flikken Verwijderd | 92 | 05-03-2022 15:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klimaatsverandering topic Kitten | 243 | 12-05-2008 00:06 | |
Flora & Fauna |
Fototopic van je huisdier, deel 2. Bloem | 499 | 18-12-2007 12:05 | |
Global-warming, feit of fictie? TheCreator | 134 | 24-08-2007 22:27 | |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 |