Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
-Het lijkt me dat je aan die vertrouwenspersoon best een goeie hebt, als je je op je gemak voelt bij haar. Ik denk dat je naar haar toe moet gaan, moet zeggen dat je niet geweest bent en dat je eigenlijk niet durfde terugkomen, en dat je het fijn vindt om bij iemand te zitten. -Probeer wat meer te zeggen als je weer met haar praat. -Praat met je moeder of vader over je gevoel over je thuissituatie. -Vraag aan je vriendin waarom ze zo raar doet! Dit zijn best grote stappen, maar je voelt je ongelukkig, dus je moet ze voor jezelf nemen. Ga niet teveel piekeren, de stap naar de vertrouwenspersoon is heel goed. Zij kan je vast helpen.
|
Verwijderd
|
Ik haal uit je verhaal dat je weinig aansluiting hebt bij je huidige vrienden/thuis. Je voelt dus 'onzichtbaar' omdat je niemand hebt waar je mee kunt praten over de dingen die jou bezig houden en ze ook weinig interesse tonen in jou.
Je vind het fijn om bij die vertrouwingspersoon te zijn zonder dat je je gevoelens onder woorden kunt brengen. Het is iemand die naar je wil luisteren en dat voelt goed. Ik denk dat je moet proberen om nieuwe contacten te leggen, mensen zoeken die graag met jou praten over b.v 'het leven'. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vriend met dipjes DeZusVanBritt | 7 | 16-10-2014 03:40 | |
Liefde & Relatie |
vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip? groovy | 25 | 18-12-2005 18:51 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Psychologie |
dip/depressiviteit bestrijdings methoden Rerisen Phoenix | 15 | 12-11-2002 06:53 | |
Liefde & Relatie |
dip erger dan ruzie seven | 6 | 16-04-2002 17:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Brokkenpiloot mogelijk in dip door acnemiddel Marnin | 1 | 10-01-2002 21:04 |