Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu in de tweede fase hebben we 4 SE weken en wat meer vakken een half jaar , in de vierde klas zijn dit, geschiedenis,duits, frans , biologie, economie, aardrijkskunde (heb ik niet) en scheikunde (ik kan er een paar vergeten zijn). Ik vind het juist fijn dat ik het ene half jaar duits heb en het andere half jaar frans. Zo kan je je beter op het vak richten. Ik zou juist graag periodisering in de onderbouw hebben gehad, ik denk dat je dan juist minder huiswerk heb. Wat gaat er sneller 50 woordjes van taal A en van taal B (we gaan er ff van uit dat ze even moeilijk zijn) of 100 woordjes van taal A? Een nadeel is echter dat er stukken tussen zitten waardoor je het weer een btje vergeet , maar als je het dan een btje bijleert blijft het volgens mij veel beter hangen. Periodisering lijkt me ![]()
||
![]() |
Citaat:
alhoewel je op deze manier (waar ik nog nooit van gehoord had) denk ik efficienter kunt werken, is het gevaar van vergeten wel groot.
||
Werken in periodes zou me wel goed bevallen.
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 18:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Jagers en Boeren en Grieken en Romeinen Caviamax | 8 | 24-06-2010 12:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kabinetsfomatie II [CDA, PvdA en CU?] Politiker | 129 | 25-01-2007 17:59 | |
Algemene schoolzaken |
De meest belachelijke regel bij jullie op school? Verwijderd | 330 | 27-10-2004 19:37 | |
Algemene schoolzaken |
Tussenuren Kimmmmy | 39 | 15-11-2002 18:06 | |
Algemene schoolzaken |
Werkstukken, hoe pak je het aan diamondvoodoo | 18 | 05-10-2002 19:13 | |
Algemene schoolzaken |
begin 2e fase Erbenda | 38 | 03-09-2002 15:22 |