Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2005, 16:42
Mariap0es
Mariap0es is offline
Heyz...

Un vraagje.. hoe werden jullie verliefd??
was er een bepaalde sfeer of iets dergelijks? en waar was dat? Wat was het meest romantische van die dagen/dag/avond enz...
Heb je het gevoel dat dit dan je grote liefde is/was??

laat ff wat horen..
vind dit vet interessant...

xxx Mp0es
Oud 24-05-2005, 16:47
WolterB
WolterB is offline
Een beetje zoeken hier, geeft genoeg topics waar het in staat
Oud 24-05-2005, 16:48
Graph
Graph is offline
mn vriendin en ik hielden altijd een film-avond. Toen kwam mn huidige vriend ook een keertje maar mijn vriendin wist niet cker of ze hem wel leuk vond dus ik hield mn mond over dat ik 'm eigenlijk oowk wel leuk vond.. 2 weken daarna nam hij een vriend mee waar mijn vriendin totally verliefd op werd, de week daarna kon ik helaas niet, maar de week dáárna wel en toen hebben we verkering gekregen inmiddals al weer 2.5 maand geleden
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:08
filia dei
filia dei is offline
Nou der was zo'n groepje van bij een geraapte kinderen die nergens bij wilde horen. En hij stond daar bij en ik kwam er bij toen ik bij hem op school kwam. En toen vond ik 'm steeds wat liever worden en toen hadden we 'n keer gekust en op zo'n feestje mocht ik proberen z'n haar in te vlechten enzo. Naja en ik werd verliefd. Daarna deden we samen mee aan een jongeren cultuur project enzo toen hebben we veel gepraat en toen deden we samen mee aan de kerstmusical. En ik werd als maar meer verliefd. En daarna gingen we samen naar de bios en toen hebben we getongt en iets van 2 weken later ofzo kregen we verkeren. En t'is nu al iets van 6 maanden aan
Oud 24-05-2005, 17:16
Verwijderd
Mn zus had afscheidsfeesje (ze ging 10 weken naar frankrijk) en hij was daar ook. K had m al vaker gezien met de carnaval en met uitgaan enzow, maar hij s 4 jaar ouder dan mij, en n vriend van mn zus, dus k dacht: die zal wel nix met mij wille. K vond m dus ook niet meer dan gwoon aardig.... Maar toen had k n btje biertjes op, en toen liep k naar t gras, om daar rondjes te draaie (das kei leuk, maar niet als je al bijna-zat bent!). Hij kwam achter me aan en toen hebbe we kei lang staan prate en toen hebbe we gekust..... Toen heb k m dr dag drna n smsje gestuurd zovan: hebbe we nou iets met elkaar? en toen kreeg k ja trug
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:23
Verwijderd
Ik kwam er ineens achter dat ik hem heel erg miste, en mja, toen begreep ik ineens dat ik vreselijk verliefd was.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:26
Shitonya
Shitonya is offline
Ademend
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:29
Poffertje
Poffertje is offline
Ik werdt verlieft op dag 1, en zelfde voor hem zeidie ^-^

Was best grappig eigelijk
Ik zat in de bus en hij kwam later ook binnen met 2 gitaren om zich heen hangen. 't was best druk en hij ging ergens staan. Dus ik zei dat hij dan wel naast me kon zitten en niet hoefde te staan. En dat deed hij ^-^
Toen beetje aan de praat geraakt, en hij bleek heel erg dicht in me buurt te wonen. Het klikte meteen wel. En toen heeft hij me email gevraagt voor hij weg ging.

Die middag ik naar me broer toe "Vet leuke jongen ontmoet!"
En vertellen hoe hij er uit zag enz... Bleek een vriend van hem te zijn Dus ik natuurlijk niet geloven eerst, en hij liet wat foto's van hem zien, en ja hoor. Dat was 'm wel.

Die avond op msn af zitten wachten tot hij online kwam en werdt dol in me kop toen hij online kwam
Ik vertelde hem dat ik 't zusje van me broer was. Hij wist nog wel waar we woonden en vroeg of hij nog even langs mocht komen (dit is nog de zelfde dag als dat ik 'm had ontmoet) dus ik heel vrolijk

Hij deed een poging me gitaar te leren spelen (en kan het nu nog niet) en later had hij heel wat voor me gespeeld op de gitaar (vond 't prachtig allemaal )
En die avond afgesproken voor de komende zondag een film te kijken.

Die dag film gaan kijken op me kamer... Najah, niet veel van de film gekomen.
Hij ging op me bed zitten, en bijna onmiddelijk lag ik tegen 'm aan. Hij had me hand vast en wreef er zachtjes over heen met z'n duim, "beantwoorde" dat door ook zachtjes over zijn hand te wrijven met me duim
En toen keek ik omhoog onzeker als nooit tervoren en begonde we langzamer hand te zoenen
Die dag verkering met 'm gekregen

en inmiddels ben ik 3 maand verder en heb nog met 'm

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:37
Verwijderd
Nou.. ik zat achter de computer en hij bleef maar lieve dingen zeggen en toen gingen er allemaal vlinders in mijn buik vliegen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:39
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-05-2005 @ 18:26 :
Ademend
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE LEUK!

Ontopic: het was inderdaad een bepaalde sfeer... onze eerste ontmoeting was niet zo romantisch, want dat was op een feestje waar we beiden nogal lazerus waren. We hebben een paar weken daarna een dagje amsterdam gedaan en er hing een spannende, maar toch heel fijne sfeer. In het vondelpark gezeten... en daar voelde ik toch wel dat ik kriebels in m'n buik had.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 17:53
Jolt
Jolt is offline
Door een glimlach.
Oud 24-05-2005, 18:12
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 24-05-2005 @ 18:39 :
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT BEN JE LEUK!

Ontopic: het was inderdaad een bepaalde sfeer... onze eerste ontmoeting was niet zo romantisch, want dat was op een feestje waar we beiden nogal lazerus waren. We hebben een paar weken daarna een dagje amsterdam gedaan en er hing een spannende, maar toch heel fijne sfeer. In het vondelpark gezeten... en daar voelde ik toch wel dat ik kriebels in m'n buik had.
"kriebels in mijn buik"? En dan noem je mij "grappig"? Kriebels in je buikje zeg je op de basisschool
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:18
Verwijderd
Gewoon, ze was geweldig, slim, mooi, aardig en lekker
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:28
moontje16
moontje16 is offline
shitonya, ik vind je reacties echt in elk topic zielig. Waarom geniet jij er zo van om telkens zo "bijdehand" te reageren?
En maar denken dat je altijd het laatste woord kan hebben, bah
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 18:38
Poffertje
Poffertje is offline
Late we alsjeblieft even normaal blijven doen allemaal zeg -_-;
Als iemands reactie je niet aan staat lees 't dan gewoon niet ofzo. Regelt een mod of admin wel als 't fout is -_-" daarvoor zijn ze
Oud 24-05-2005, 18:45
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
moontje16 schreef op 24-05-2005 @ 19:28 :
ik vind je reacties echt in elk topic zielig
Elke post van Madame S. is een bloemlezing uit haar boulimigrafie.
Nou moet ik zeggen, ik ben persoonlijk ook wel eens jaloers op mensen die zich op dat moment vrolijker of gelukkiger voelen, maar daarom ga ik nog niet hun plezier autoritair proberen te vergallen met nietszeggende posts en sarcastisch offtopic gezwam.

Zo ook in deze post niet. In deze post probeer ik het plezier te vergallen van iemand die toch al geen plezier heeft en dat iets te duidelijk laat blijken

@poffertje - jij postte terwijl ik typte, mocht je last van bovenstaand hebben lees je t maar ff niet. ik stoor me de afgelopen dagen ook aan S., terwijl ik normaal haar zwartgallige bijdragen wel kan waarderen. Laat de fb mijn post maar editen als t niet op zn plaats is.

maar ik ben geen fb dus // onn
de laatste twee keer doordat zij mijn aandacht trok op n feestje/concert en de daaropvolgende msnconversaties de weg terug onbegaanbaar maakten
Met zo'n gevoel van 'het enige dat ik op dit moment in mijn leven moet is hierin meegaan'..... heerlijk

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 19:18
Poffertje
Poffertje is offline
sorry als 't wat verkeert over kwam, had gewoon ff geen zin in dat ruzie gedoe.
Najah, ben ook nog nie zo lang lid en 't gaat al langer zo aan, dus 't zal ook wel teregt zijn dat ze op 'r donder krijgt dan
Oud 24-05-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-05-2005 @ 19:18 :
Gewoon, hij was geweldig, slim, mooi, aardig en lekker
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 19:33
Verwijderd
Hij kwam zo aanwaaien. (ja, net zoals mary poppins)
Ik weet het niet, we hebben echt een hele tijd bij elkaar in de klas gezeten en toen zijn we een paar keer uitgeweest en toen had ik ineens vlindertjes in mijn buikje. Gelukkig hij ook, en nog op dezelfde dag ook. En nou zijn we sinds vandaag samen vrijgezel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 19:44
I C U
I C U is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-05-2005 @ 18:53 :
Door een glimlach.
Dat was nou precies de reden waarom ik zeer gecharmeerd was van een zekere persoon. Niet dat er verder iets van is gekomen, maar ach, vlindertjes zijn altijd leuk!
Oud 24-05-2005, 19:59
Methuselah
Methuselah is offline
Nouw eeeeeehhhhhhhh... Ick sag haar, ben met haar naar de biosss geweejst en daarna toen ik samen met 'r un bezoekjuh bracht an un gesjellich cafeetjuh, toen sprong 'r sowmaar ineensj un vonkjuh ofer!

Gewoon, ik leerde haar wat beter kennen op café en toen was 't prijs.
Oud 24-05-2005, 20:11
Verwijderd
Ik kreeg een speciale pil en toen was ik het.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 20:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-05-2005 @ 19:12 :
"kriebels in mijn buik"? En dan noem je mij "grappig"? Kriebels in je buikje zeg je op de basisschool
Jij hebt daar wat mee he? Op seksualiteit begon je ook al tegen megamanx over kriebels enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 20:16
Ragnar
Ragnar is offline
Ik zag haar prachtig hangen in de winkel en ik moest haar gewoon meenemen... wat een gevoel...

Oud 24-05-2005, 20:23
Verwijderd
Hormonen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2005, 21:47
Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-05-2005 @ 21:23 :
Hormonen.
Hoe romatish... -_-"
Oud 24-05-2005, 22:06
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Poffertje schreef op 24-05-2005 @ 22:47 :
Hoe romatish... -_-"
dat niet
wel realistisch
Oud 24-05-2005, 22:08
Shitonya
Shitonya is offline
Sorry alvast voor het feit dat ik off topic ga, maar ik kan niet iedereen steeds blijven pmmen. En trouwens: als iemand kritiek op mij heeft moet degene dat persoonlijk tegen mij zeggen d.m.v een pm, in plaats van dat degene een topic verpest door off topic te gaan

Ten eerste: ik wil niet steeds het laatste woord hebben.
2e: elke post is geen bloemlezing uit mijn site -_-
3e: niet al mijn posts zijn nietszeggend en off topic gezwam. Overdrijf toch niet zo. Je let gewoon teveel op me waardoor alles zo negatief lijkt. Wel meer mensen gaan wel eens off topic zoals jullie nu en vast genoeg anderen. En sarcasme, dat is nu eenmaal mijn karakter.
4e: Mijn "plezier"vergal je niet hoor "de Narie"
5e: moon, wist je al dat je mensen kunt negeren? Probeer het eens voor de verandering, scheelt ergernis aan jou kant
6e: ik volg je laatste alinea niet echt de Narie: feestje/concert? Ik weet niet of dat ook aan mij gericht is, maar zo ja: wanneer, waar en hoe heb ik dan je aandacht getrokken? Ken je mij dan?

Dat was het weer voorlopig. Reactie kunnen jullie doen via pm, voordat dit hele topic naar de vernieling gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Poffertje schreef op 24-05-2005 @ 22:47 :
Hoe romatish... -_-"
Ik verwijs je naar het gedicht Liefde van Komrij.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:19
dls
dls is offline
tsja
ik vond der al wel een tijdje leuk
en zij mij nog niet vond nog een andere jongen leuk..
toen ging ik op intro van school. weekje naar ommen. en in die week vet veel ge smst.. 20 euro in een week 250 smsjes

en ergens op woensdag ging het van onzin steeds meer naar lief etc. kreeg gedichtjes enz.. en toen wilden we mekaar tog wel ff zien na mijn week. die zaterdag er gelijk heen.. alleen heen.. samen trug toen was het aan.. nu 8 maanden later
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het groeit met de dag, bij elk geval is dat zo geweest. In het begin heb ik haar niet eens in de gaten en op een gegeven moment raak je aan de praat en dan gaat de rest vanzelf.
Oud 24-05-2005, 22:50
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
We hebben elkaar op vakantie ontmoet, het was een groepsreis. Hij vond mij al snel leuk, dat bleek uit bepaalde opmerkingen en hij was altijd bij mij in de buurt. Toen begon ik hem ook leuk te vinden, maar ik zat een beetje met het leeftijdsverschil (hij is 6 jaar ouder) Tijdens de vakantie is er verder niks gebeurd. Na de vakantie heb ik hem met valentijn een kaartje gestuurd en toen 3 weken (die duurden lang!) later met elkaar afgesproken en vanaf dat moment was het 'aan'. Nu bijna 3 maanden
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 24-05-2005 @ 19:12 :
Wat heb jij daar toch tegen?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 09:36
Verwijderd
Mja.. we gingen met een groepje vrienden uit, en hij (en zijn toenmalige vriendin) kwamen met een vriend mee. Die keer nog niet zo op hem gelet, maar de keer daarna wel en begon ik hem heel leuk te vinden. Nog nooit was ik zo verliefd geweest maar helaas had hij dus nog een vriendin. Tot hij mij ook heel leuk begon te vinden. We zoenden, hij maakte het uit met haar en toen kregen wij wat. Nu zijn we alweer bijna 2,5 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 09:44
Bruut
Bruut is offline
lang verhaal

maar int kort:

Kon haar al een poosje en zij was al erg lang verliefd op mij

Maar ik had verkering en toen dat uitging was ik een halfjaar+ van de kaart en daarin heeft ze me gigantisch gesteund

en na een tijdje begon ik haar steeds leuker te vinden (ging wel een jaar overheen) en nu hebben we inmiddels al een maandje of 7

en ze is liev <3
Oud 25-05-2005, 09:51
JJ13
JJ13 is offline
ik vond hem al langer leuk, maar wist niet of hij mij ook leuk vond. we werken allebei als vrijwilliger bij dezelfde organisatie en op een avond hebben we gezoend , het bleek dat hij mij ook leuk vond en nu zijn we al bijna 1,5 maand samen
Oud 25-05-2005, 12:09
Lautitia
Lautitia is offline
Toen onze handen elkaar al dan niet per ongeluk raakten, werd ik ineens zeer duidelijk getroffen.
En natuurlijk was het niet per ongeluk, blijkt dan achteraf .
Oud 25-05-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 25-05-2005 @ 10:44 :
lang verhaal

maar int kort:

Kon haar al een poosje en zij was al erg lang verliefd op mij
KENDE. Het is toch wérkelijk niet zo moeilijk. Kennen, kende, gekend. Kunnen, kon, gekund. *zucht diep*

Ontopic: Hij was nog enigszins depressief over de breuk met een van mijn beste vriendinnen, ik kwam tot de conclusie dat hij schattig was en ik leuk met hem kon praten. Vervolgens een jaar van stiekem geflirt en toen was het in de intro eigenlijk onmogelijk om niet te zoenen. En voila.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:35
waves
waves is offline
koppelpoging van 2 vrienden van ons (die iets met elkaar hebben) en toen zijn we maar gaan praten (op msn ). heeeeeeeeeeeel veel en lang. En ik vond hem steeds leuker worden. En hij mij ook. En toen werden we allebei meegesleept naar de bioscoop en toen sloeg de vonk helemaal over .
Oud 25-05-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Lautitia schreef op 25-05-2005 @ 13:09 :
Toen onze handen elkaar al dan niet per ongeluk raakten, werd ik ineens zeer duidelijk getroffen.
En natuurlijk was het niet per ongeluk, blijkt dan achteraf .
hihi

Ontopic: Spontane verliefdheid toen ik haar voor het eerst in het echt zag (maand van te voren heel veel op MSN gepraat)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2005, 16:51
Optima
Optima is offline
ex: toen ik met hem praatte over internet/ forum/ICQ en zijn foto in een topic zag staan

over het algemeen word ik verliefd op mannen die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- knap (donker haar, lang, blauwe ogen)
- intelligent
- arrogant
- zelfingenomen
- narcistist
- playerig
- al bezet
- onverantwoordelijk
- onbezorgd
- ongeloofelijk goed in bed

en ja, ik zie mezelf over 5 a 10 jaar al op de bank van een zeer gerenomeerde psychiater liggen
Oud 25-05-2005, 17:54
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Optima schreef op 25-05-2005 @ 17:51 :
ex: toen ik met hem praatte over internet/ forum/ICQ en zijn foto in een topic zag staan

over het algemeen word ik verliefd op mannen die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- knap (donker haar, lang, blauwe ogen)
- intelligent
- arrogant
- zelfingenomen
- narcistist
- playerig
- al bezet
- onverantwoordelijk
- onbezorgd
- ongeloofelijk goed in bed

en ja, ik zie mezelf over 5 a 10 jaar al op de bank van een zeer gerenomeerde psychiater liggen
Wat een voorwaarden.. maar nu ik er zo over nadenk.. heb zelf ook een aantal jongens gehad die tot mijn grote spijt ook aan een aantal van de voorwaarden voldoen (en daarmee bedoel ik arrogant, zelfingenomen en playerig) ik moet óf een betere smaak ontwikkelen (kan er nix aan doen dat arrogante mensen zo grappig en dus leuk zijn) of ook idd bij de psychiater gaan liggen..

ontopic:

mijn laatste vriendje heb ik lekker helemaal zelf versierd (is inmiddels al wel uit btw). Toen ik m ontmoet heb de hele tijd leuk gepraat, dezelfde dag haddie me op msn toegevoegd.
daarna zag ik m weer bij een roeiwedstrijd, en ben heel sneaky steeds dichterbij komen staan, totdat onze handen elkaar raken, en toen lieten we niet meer los heeft uiteindelijk nog de hele dag geduurd voordat we zoenden, maar het was het waard, hihi nouja, toen onze handen elkaar raakten sprong bij mij de vonk pas echt over!
Oud 25-05-2005, 18:12
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Lief, leuk, spontaan, aardig en oprecht .
Oud 26-05-2005, 19:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De laatste 2 keer werd ik verliefd toen de betreffende meid zei dat ze me leuk vond en met me wilde zoenen. Tja, en dan begon ik steeds meer te denken aan haar... en als ik haar dan ook nog eens veel zie en spreek dan komen er ook vlindertjes bij mij.

Zo is het dus de laatste 2 keer gebeurd. En laat het de volgende keer ook zo maar gaan want als ik iemand leuk vind, is het 9 van de 10 keer toch niet wederzijds.
Oud 26-05-2005, 19:13
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
soms heb je dat bij van die mensen..
dat je hem ziet en dat je denkt van.. wat zie jij er lekker uuuiiit (8)
haha

alleen had ik toen nog met mn ex dus boeide het me niet zoveel.. later ging dat uit en nadat ik over mn liefdesverdriet heen was vond ik hem toch wel erg leuk

en nu zijn we bijna een half jaar samen.. whiehoe.
Oud 26-05-2005, 19:48
Apomes
Apomes is offline
Ik kwam hem tegen op een fuif en ik had iets van " ". Liefde op het eerste zicht dus.
Was voor hem ook zo, zegt hij toch
Oud 26-05-2005, 20:22
analese
analese is offline
met de 'feestweek' zagen we elkaar, ik had hem al vaker gezien in de winkel en het leek me al een hele lieve jongen, alleen hoe spreek je zo iemand aan...niet dus...
met die feestweek, keek hij me aan, ik terug, we hebben even gepraat, maar dat was het....
twee dagen later voegde iemand me toe op msn...hij was het, had naar mijn mailadres gezocht en gevonden...of we naar de film zouden gaan...eerst twijfelde ik heel erg, was bang dat het totaal niet zou klikken en het een 'zwijgzame'avond zou worden..maar in tegendeel, het werd heel gezellig...
Jammer genoeg (achteraf gezien) belde een jongen die ik een tijdje wel leuk had gevonden een paar dagen later op, of ik weer iets leuks wilde gaan doen want hij had me al zo n tijd niet gezien! dusss ik dacht, oke dat doe ik maar....ondertussen gingen mijn huidige vriend en ik wel steeds msnen met elkaar, en op school (waar hij stage liep) praatte we zo af en toe wat...
stiekem kwam ik alleen voor hem op msn...
zo kwam het dat we een maand later weer wat afspraken...het was nog leuker dan de eerste keer! en zo ging het steeds maar door, na elk afspraakje begon ik hem leuker en leuker te vinden...en werd ik echt heel erg verliefd...

nu is het bijna 7 maanden laterr
Oud 26-05-2005, 21:33
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2005 @ 15:54 :
KENDE. Het is toch wérkelijk niet zo moeilijk. Kennen, kende, gekend. Kunnen, kon, gekund. *zucht diep*

hou toch s je muil idioot..

miereneuker
Oud 26-05-2005, 21:44
Bloompje
Bloompje is offline
Euhm paar weken geleden wezen stappen met collega's, kwam toen een ex-collega (Wesley) van me tegen, die was daar met een paar vrienden. Had Wes al heel lang niet meer gezien dus met hem staan praten, en Thijs stond daar ook bij.. naja we hadden allemaal al wat op en op gegeven moment (weet niet meer waarom) tilde Thijs me op ofzo. Ff staan dansen en toen met hem gezoend. Week daarna naar de bios geweest en had ik op een gegeven moment iets van: 'ik wil bij je blijven ' heel vaag, nog nooit gehad verder ofzo.. En nou istie mijn vriendje <3
Oud 27-05-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2005 @ 22:33 :
hou toch s je muil idioot..

miereneuker
MiereNneuker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten