Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 22:05
nicje
nicje is offline
<--->....en je bent verliefd op een ander..

Dat probleem heb ik dus..
Ik heb aankomende week 6 maanden iets met mijn vriend, maar nu vind ik een andere jongen dus best wel leuk...ik merk aan me dat ik steeds op hem aan het letten ben enzo en dat ik het vaker over hem heb dan over mijn huidige vriend..
Ik zit er best wel mee en weet absoluut niet wat ik nu moet gaan doen ...
heeft er iemand misschien tips ofzo?

alvast bedankt!!!
daag -xXxXx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 10:20
The Bachelor
The Bachelor is offline
je zou moeten aankijken of de liefde wel echt is, ben je echt op die jongen verliefd vind ik dit oneerlijk tegenover je vriend en zou je het hem moeten vertellen. meestal zijn deze liefdes tijdelijk en gaat het over. maar is dit niet het geval zou je het toch uit moeten maken
Oud 11-06-2002, 10:22
Gothic
Gothic is offline
of uitmaken, of voor je vriend kiezen... maar wel je vriend eerst vertellen dat je ook gevoelens voor iemand anders hebt. Je moet dus eerst kiezen. Dus als je bij je vriend wil blijven, kan je dat erbij zeggen, dan kan hij altijd nog beslissen ermee te kappen...
Oud 11-06-2002, 10:26
Verwijderd
Voor wie zijn je gevoelens sterker? Wil je die andere jongen liever dan je vriend? Ben je bereid je vriend kwijt te raken voor die andere jongen?

Andere jongens leuk vinden in je relatie lijkt me doodnormaal, dat je een relatie hebt schakelt niet ineens je ogen en gevoel uit enzo, en beperkt dat neit ineens tot je vriend. het gaat erom hoe je ermee omgaat, voor wie je kiest..

Ik vind ook andere jongens leuk, zelfs de drummer van de band van mn vriend, maar dat weet mn vriend ook, en ook dat die drummer nooit meer voor me betekent dan mn vriend. Ik kies duidelijk voor mn vriend, kwil alleen hem, maar vind het zeker niet erg die drummer te zien en ben altijd blij als ik hem weer ga zien en dat soort dingen.. Kdoe dr alleen niks mee, want mn vriend betekent meer voor me..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:25
Kl@proosje
Kl@proosje is offline
OK, hierin spreek ik uit ervaring Ik had bijna 3 jaar iets met mn exvriend toen ik ander werk kreeg. Werkte een superleuke jongen, steeds meer mee ouwehoeren, samen uit, afspreken, bellen, sms-en etc. etc. Ik was ervan overtuigd dat het gewoon vriendschappelijk was, maakte mezelf dat ook wijs denk ik achteraf. Ik praatte steeds meer over S. (die collega) en d8 steeds meer aan hem. Uiteindelijk is het uit de hand gelopen en heb ik met S. gezoend terwijl ik nog iets met mn (inmiddels ex-)vriend had. Ik ben er erg van geschrokken, heb uit reactie een week lang niets meer met mn (ex-)vriend afgesproken etc. etc. Hij merkte natuurlijk dat er iets aan de hand was, en ik heb het hem uiteindelijk verteld. En dit was het beste wat ik oit gedaan heb, hoe gek het ook klinkt. Het was heel moeilijk, ik las zoveel pijn in zn ogen. Het was ook het einde van onze relatie, omdat we het erover eens waren dat er dus schijnbaar iets neit goed zat, anders zoek je niets bij een ander. Ik had het er deze week nog over met mn ex, en hij zei dus idd dat hij het zo fijn vond dat k er eerlijk over was geweest, dat dat hem heel veel waard was en dat ie in die week ervoor de meest erge dingen in zn hoofd had gehaald. Nu is het goed, we zijn beste vrienden, ik heb nog steeds iets met S. (inmiddels al weer een jaar) en mn ex heeft sinds een paar maanden ook een nieuwe vriendin. Ik raad je dus aan, ben er eerlijk over, vertel het tegen je vriend!
Hij zal het natuurlijk niet tof vinden. Praat met hem over de mogelijkheden, gaan jullie samen verder of kies je voor de jongen op wie je nu verliefd bent? Eerlijkheid en duidelijkheid zijn onmisbaar in en relatie dnek ik....en als je met je vriend samen verder wil en jullie relatie is goed dan zal er heus een manier zijn om hier samen uit te komen!!!

Liefs + t beste!
Kl@proosje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten