![]() |
|
volgens een oudklasgenoot van mij en ikzelf is een basischestof een lage pH waarde. misschien dat wij het fout onthouden hebben (ook al weer ruim een jaar geleden dat we dat geleerd hebben, misschien 2) maar dat de leraar het fout heeft verteld lijkt me eigenlijk sterk, hij is echt heel slim, weet alles zo'n beetje.
maar nou vond ik op een site (http://www.nymphaea.org/~goddess/depH.html) Zuur is een pH van 1 tot 7. pH 7 is neutraal, en een pH van 7 tot 14 is basisch. dus is het precies andersom?? en is pH in je lichaam neutraal? want ik dacht dat water neutraal was maar er staa top die zelfde site dat producten die pHneutraal zijn niet goed zijn voor je huid, dus lijkt 't me sterk dat water neutraal is.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 10:48. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Vraag over indicator zuur-base reactie Verwijderd | 10 | 29-06-2013 16:40 | |
[SK] verdunnen van oplossing van zwakke zuren/basen Bernero | 0 | 07-03-2005 19:27 | |
uitdaging??(scheikunde) *nawiskbi*???? | 6 | 17-03-2004 15:44 | |
Pancreatine / Lipase vragen Naz | 0 | 22-01-2004 15:21 | |
[Chemie] pH berekenen Verwijderd | 3 | 16-01-2004 15:32 | |
paar vraagjes over scheikunde alwaysgood | 13 | 19-01-2003 14:37 |