![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb sinds n tijdje een website, maar die is niet echt helemaal wat ik ervan had gehoopt. Nu heb ik in Illustrator alvast wat concept-tekeningen gemaakt van hoe ik mn nieuwe website wil maken, maar nou vroeg ik me wat dingen af:
- welk programma kan ik het best gebruiken? en hoe moeilijk is het om daar mee te leren werken? - kan ik tekeningen van Illustrator/PhotoShop makkelijk omzetten naar een website? of moet ik alles opnieuw modelleren in een ander programma? - ik ben niet echt een meester in html, kan het ook zonder? - heeft iemand een goede tutorial voor een beginner qua dreamweaver en flash? alvast dank, hieronder een aantal plaatjes van hoe ik mn site eruit wil laten zien: ![]() ![]() ![]() voor een idee wat er op mn website moet komen: http://www.evilkaninchen.tk |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ohja, als je HTML niet genoeg vind en je hebt CSS nodig om je idee tot zn recht te laten komen, kan je dat ook op die site leren ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wat je bedoelt met php ontgaat me een beetje? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zweer zelf bij notepad en zelf de html-code typen, want in veel editors ziet je pagina er ineens heel anders uit als je hem voor het eerst in internet explorer/netscape/firefox/whatever opent. Maar goed, dan moet je de html-taal beheersen. Het is overigens een ontzettend eenvoudige taal. Lastiger wordt het als je CSS of JavaScript erbij wilt gaan gebruiken.
||
Je moet ook tijdens het maken van site ook niet rechtstreeks vanuit dreamweaver bekijken, maar gewoon in een browser openen en bij elke verandering de pagina vernieuwen.
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |