![]() |
mijn eerste cd was van de santanic surfers
![]() |
![]() |
Mijn eerste cd was van Fatboy Slim
![]()
ik ben ook de oudste thuis, ben het meest beinvloed door m'n ouders denk ik. vroeger vond ik laura pausini daarom ook erg tof
![]() ![]()
ohja en ik heb geen broers of zussen dus ben ik nogal egocentrisch en eigenwijs want ik denk dat ik het altijd beter weet
![]()
White Trash schreef op 03-11-2005 @ 11:44 :
oohja en mijn moeder is een ettiquettefreak dus daarom zeg ik ijskast en eet ik kip met bestek. ![]()
Verwijderd
![]() maar toch bedankt, ik raad je vooral de oral b tandenborstel aan want dat klinkt zo lekker dirrrrrrty. |
![]() |
Nee, ik ga eerst sparen voor een nieuw wasrek. Mijn (of eigenlijk, van iemand anders) vorige is onfortuinlijk door zijn hoefjes gezakt
![]()
eh ik luisterde vroeger naar the fugees en speelde alleen maar asterix en obelix op de nintendo en dat was mijn jeugd.
Broeder schreef op 03-11-2005 @ 12:14 :
Nee, ik ga eerst sparen voor een nieuw wasrek. Mijn (of eigenlijk, van iemand anders) vorige is onfortuinlijk door zijn hoefjes gezakt ![]() enehm, ik heb stomme humor, dus kies ik stomme kl;eding uit,daar komt alles wle op neer ![]() |
![]() |
Mijn identiteit komt uit de Hitkrant
![]()
Verwijderd
|
![]() |
Lepra de Clown schreef op 03-11-2005 @ 13:01 :
is dat een kerst cd?
Verwijderd
drinkten
![]() |
![]() |
Ik ben te cool voor dit topic.
|
![]() |
Mysterious Girl.
![]()
Verwijderd
FLAVA zegt ze toch
![]() |
![]() |
Verwijderd
Eresh'kigål schreef op 03-11-2005 @ 14:13 :
Ik ben te cool voor dit topic. ![]() ik luisterde altijd naar Charly Lownoise en Mental Theo en allerhande hardcore dingen van labels als Baby Boom en Mokum enzo \m/ Totdat ik Limp Bizkit ontdekte en vervolgens Nu-Metal -> Metal -> Hardcore. Nu is het een mengelmoes van Hardcore/Metal varianten, Gabber hardcore, Breakbeat en aanverwante dingen en singer songwriter dingen als Tom Waits enz enz. |
![]() |
Verwijderd
waarom ijlt iedereen over muziek, het was maar een VOORBEELD
ohnee dat was dus wel het onderwerp Laat maar |
![]() |
Verwijderd
Ik word gevormd door mijn vriendin.
|
![]() |
Schwarznegger, Silvester Stallone, Jean Claude van Damme en vooral Marvel en GiJoe hebben mij gemaakt.
Meneer Cactus heeft me ook wel enigszins beïnvloed.
Hermione schreef op 03-11-2005 @ 17:49 :
waarom ijlt iedereen over muziek, het was maar een VOORBEELD ohnee dat was dus wel het onderwerp Laat maar |
![]() |
MTpower schreef op 03-11-2005 @ 23:26 :
Toen vond ik een nummer van DJ promo - let the bass boom. Dat vond ik wel wat hebben opzich, toen ben ik dus overgestapt van (hard)rock naar hardstyle/hardcore. Nu nog steeds overigens ![]() Kwa kledingstijl draag ik gewoon wat ik lekker vind zitten en waar ik me lekker in voel. Meestal is dit sportschoenen/spijkerbroek/t-shirt of trui of beide afhankelijk van de temperatuur/ vest of jas (bomberjack ja ![]() ![]() ![]() Door dat liedje ben ik er ook van gaan houden, haha.
Kid Morbid schreef op 03-11-2005 @ 23:29 :
OMFG, ben jij mijn tweelingbroer? Door dat liedje ben ik er ook van gaan houden, haha. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Verwijderd
ojeej ik snapte de strekking van dit topic niet en ik heb geen zin om nu het goede te typen want ik had net een heel verhaal
|
![]() |
Verwijderd
mijn identiteit is denk ik voor een groot deel gevormd door mensen waar ik tegenop keek vroeger
SAD BUT TRUE |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Ik ben opgegroeid in Luxemburg
![]() Dat tekent je voor het leven ![]()