Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2005, 13:31
*_*LoLllyS*_*
*_*LoLllyS*_* is offline
Hoi hoi,
Ik heb sinds twee weken last van zwemmerseczeem, het vervelende is alleen dat er nu ook eczeem op mijn handen is ontstaan. Ik ben eergister nog bij de dokter geweest, die verwachtte niet dat het erger zou worden, maar heeft me omdat ik toch wel erg heftig reageerde medicijnen gegeven tegen het zwemmerseczeem, hierdoor zou het eczeem op mijn handen ook minder moeten worden.
Helaas, het is vannacht veel erger geworden, het zit nu zelfs op mijn armen, op mijn andere voet (waar niet het zwemmerseczeem zit) en een plekje op mijn rug. Ik snap het totaal niet, en smeer me suf, eerst met triamcinolon, dat had ik van de dokter meegekregen tegen de jeuk, maar omdat dit de werking van de medicijnen tegewerkt, ik mocht het ook niet meer dan 2x per dag smeren, ben ik er nu maar mee gestopt en smeer cardiflor. Opzich werkt het wel redelijk tegen de jeuk, alleen mijn vraag is; heeft iemand dit ook gehad en hoelang heeft het toen geduurd? Ik heb nooit last gehad van eczeem, het is nu gekomen door dat zwemmerseczeem, 'waar ik nogal agressief op reageer' volgens de dokter. Misschien moet ik maar weer terug gaan naar de dokter, want ik vraag me nu echt af of het wel zwemmerseczeem is, aangezien t ook op mijn armen, voet en rug zit nu
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 09:23
Verwijderd
Ja eigenlijk vraag ik me oo af of het nog wel echt zwemmerseczeem is. Het klinkt namelijk wel heftig.
Ik zou als ik jou was maandag weer even langs gaan hoor, want dit klinkt echt niet goed! Mss blijkt het iets heel anders te zijn, waar hele andere zalf voor bestaat. Mss ben je wel ergens allergisch voor ofzo.
Sterkte.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten