Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik krijg geen strafwerk. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb vast wel eens iets moeten doen, maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit gedaan heb. Twee leraren hadden écht een hekel aan mij om een reden die ik tot op de dag van vandaag niet begrijp, en ik werd dan ook wel eens genaaid voor iets wat een ander deed. Ook al nam die ander de verantwoordelijkheid voor wat er gebeurde, maakte het niet uit. Ben toen een keer helemaal los gegaan en heb een van m'n leerkrachten helemaal de huid volgescholden. Ze is toen helemaal rood de klas uit gelopen en heeft me daarna thuis opgebeld om er over te praten of zo. Had daar duidelijk geen zin in en het jaar daaropvolgend hebben we een andere lerares gekregen. M'n grote vriendin ging minder les geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een belachelijke school, heb je dan. ![]() Anywayz, toen ik vroegah (een half jaar geleden ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik moest een keer na de les vegen omdat ik een briefje (voor m'n leraar een prulletje) naar iemand gooide, maar hij viel op de grond. Dat was hij gelukkig aan het einde van de les vergeten. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik krijg nooit strafwerk. Ik ben gewoon braaf. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Tja, nooit gehad. Doen we bij mij op school niet echt aan.. Als je je schrift vergeet pak je toch gewoon een los blaadje? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en we deden aan huiswerk bespreken, en mijn huiswerk stond in m'n schrift natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op mijn vorige school moest ik een keer nablijven omdat ik wat met het netwerk geklootz0rd had. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Advies gevraagd over strafwerk jeroentje1232 | 14 | 28-03-2010 10:05 | |
Algemene schoolzaken |
strafwerk coman010 | 2 | 31-10-2008 17:51 | |
Algemene schoolzaken |
handige tips om strafwerk snel af te maken:D Tha Wheeliemaster | 20 | 20-11-2005 16:26 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |
Algemene schoolzaken |
Wie zijn je ergste leraren, hoe heten ze? En waarom? Larah17 | 27 | 18-01-2002 20:55 | |
Algemene schoolzaken |
Strafwerk Coolj | 4 | 23-11-2001 11:23 |