Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste drie jaar zijn idd in het Nederlands (tenminste de onderwijsgroepen en bijna alle colleges). Alleen tijdens de keuzevakken van het derde jaar kan het zijn dat je in een groepje komt met buitenlandse studenten, dan is het natuurlijk wel in het Engels.
Maar literatuur die je moet lezen is wel, op een uitzondering na, in het Engels. Maar dat zal wel gelden voor een hoop universitaire studies denk ik.. Mijn master is ook in het Nederlands, al was wel aangekondigd dat het in het Engels zou zijn. Andere masters weet ik niet precies hoe het daarmee zit; zal ook liggen aan of er buitenlandse studenten aan deelnemen. En qua afstudeerrichtingen/masters: aan het eind van je tweede jaar kies je of je de biologische of cognitieve kant op wil. Dan aan het eind van het derde jaar kies je je master. Voor zowel de cognitieve als biologische richting heb je de keus uit 3 masters, en er zijn ook nog 3 research masters die 2 jaar duren. op www.psychology.unimaas.nl en dan 'aankomende masterstudenten' kun je meer info vinden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
psychologie studeren in maastricht metallica | 5 | 09-06-2007 20:50 | |
Studeren |
Studie Psychologie? Silence_Night | 74 | 01-11-2005 18:16 | |
Studeren |
Psychologie / Bestuurskunde Verwijderd | 33 | 08-02-2005 00:26 | |