Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Heb ik ook wel vaker gehad. De eerste keer was er een zekering kapot, had ik makkelijk gevonden en een andere keer zat de hardware niet goed. Wat ik aanraad is dus om eerst te kijken of de zekeringen nog heel zijn en even al je kaarten en geheugenchips aanduwen. Anders weet ik het ook niet en wordt het zijn voor de servicebalie/ een nieuwe
![]() Peace Nolan |
![]() |
|
Ik heb het ook wel vaker, maar dan komt het bij mij door de extra knopjes (zoals de muziekknopjes) als ik die soms indruk, volgen deze dingen heel snel achter elkaar. Blauw scherm met tekst (niet te lezen gaat het te snel voor) en dan pfhiew pc is uitgevallen. Bij mij ligt het aan de drivers misschien?
|
![]() |
|
![]() |
ik heb xp ook gedraait... en ben der na 3 weken achter gekomen dat 't zuigt als 'n hoertje... heel erg dus...
na 3 weekjes d8 ik, ik gooi icq uit me opstarten, omdat ik niert altijd ga internetten als ik me PC aanzet, dus ik start -> uitvoeren -> msconfig, icq uitzetten -> reboot.... zo'n 1350x de error "windows is hersteld van 'n ernstige fout wilt u rapport verzenden?" 1x was 't leuk.... 2e kkeer niet, dus ik zoeken naar systeem herstel "systeem kan niet hersteld worden" ik reboot, d8 van misschien was 't eenmalig.... nope... weer 'n kleine 1350x die error.... dus ik bootfloppy zoeken en terug naar w2k..... xp is veelste geavanceerd voor mij ![]() en dat crashen tijdens de setup.... met Win ME meegemaakt.... Win ME sux ook... w2k was 't laatste (lees enige) goeie product van microsoft.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Compaq cd heeft da ook met de setup, ik weet daarvoor een truc. Laat de CD niet lang draaien want het gaat veel te hard! druk onder install op de cd uithaal knop en dan krijg je iets met cd not found. Doe um er weer in en hij gaat verder. Misschien heb je er wat aan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Complete Freeze] PC loopt vast tijdens DVD branden. NielZ | 2 | 07-01-2004 10:01 | |
Software & Hardware |
Pc loopt steeds vast... waaromniet? | 25 | 01-09-2003 11:42 | |
Software & Hardware |
[windows XP] Internet explorer doet het niet meer zozze | 17 | 06-07-2003 11:52 | |
Software & Hardware |
[Windows] xp of 98 se videoband | 32 | 01-12-2002 12:05 | |
Software & Hardware |
[kazaa lite] Loopt steeds vast Verwijderd | 6 | 17-10-2002 14:11 |