Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 36,-? Ik betaalde 4 jaar geleden al meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
36 Euro is een redelijke pakketprijs. Ik betaalde ook 1075 euro voor mijn pakket. Dat komt omgerekend ook op 36 euro uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb voor mn rijbewijs iets van 250 euro betaald of zo.
Laatst gewijzigd op 15-06-2006 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
waarschijnlijk kreeg je instructeur subsidie overigens. voor dat geld maak je namelijk domweg geen winst.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
overigens is a)een dikke auto geen goed idee voor lessen en b)een voorwielaandrijver makkelijker lesgeven. ik vind t net zo'n opmerking als 'hele snelle golluf TDI'...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan me wel voorstellen dat het handiger is eerst te lessen in een relatief kleinere auto. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wel of geen subsidie, dat zal mn reet roesten. Ik betaalde gewoon 27 euro. Die achterwielaandrijving is juist beter, zeker omdat die bmw aardig wat pk heeft, voor de wegligging en de controle over de auto. En tjah, dat groot lastig is: dat klopt bij het inparkeren enzo, maar dat is een kwestie van wennen. Als je je rijbewijs hebt zul je ook in de grote auto van pa moeten rijden. Wat weet je wel van auto's? ![]()
||
Citaat:
overigens is een 206 een kutauto om in te lessen, lekker fijn als je meer dan 1 leerling meeneemt om ze daar achterin te durven proppen. achterwielaandrijving is lastig lesgeven, goed lezen, kerel. hoe t rijdt weet ik ook wel. (op de opmerking 'aardig wat pk' ga ik maar niet in, een 318d heeft 130pk op 1400kg, big deal.)
||
Citaat:
Dat jij een bmw 3serie met andere stoelhoezen en een ander stuurtje al ''dik'' noemt, hoop ik dat je niet eens weet dat er ook 5-series, 6series en 7series(sporadisch een ouwe 8 ) rondrijden in Nederland. Zo supermega dik is die 3serie gewoonweg niet, misschien is het een relatief ''dikke'' auto als het gaat om leswagens,maar dan nog.
||
Citaat:
Hij zal dus best lekker rijden voor lange mensen die al genoeg ervaring hebben, maar als lesauto was ie voor mij echt niet fijn.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Check dit. Je gaat me echt niet zeggen dat dit geen dikke auto is om te lessen! Achterwielaandrijving trekt veel beter (sportiever) op dan voorwielaandrijving, dus pk maakt echt wel uit. Maar oke, bij lesgeven is voorwielaandrijving makkelijker, vanwege oversturen. Citaat:
Maar hoe dan ook, het is gewoon vetter om te lessen in een bmw dan in een opel astra, golf of dat soort auto's ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Een voorwielaandrijver trekt anders niks trager op dan een achterwielaandrijver hoor. De 'handling' is wat neutraler, maar het is niet zo dat een auto sneller wordt van achterwielaandrijving. en het aantal pk is dus niet zo vreselijk hoog voor zo'n zware auto, daarbij maakt het al helemaal geen ruk uit op welke wielen je die 130 pk loslaat. Citaat:
een 3-serie heeft van zichzelf al redelijk sportieve sportstoelen. Echter, het is uitgesloten dat die auto beschikte over echte sportstoelen; dat is bij het cbr namelijk helemaal niet toegestaan, dus mag je niet examen doen in een auto met kuipstoelen. Slechts een aantal 'gezondheidsstoelen' zijn toegestaan. Een fatsoenlijke recaro sportstoel mag dus absoluut niet. Citaat:
![]() @Jolt : kijk, das dus een leuke lesauto. Niet economisch, maar goed, das een bmw ook niet.
||
Citaat:
![]() Ach ik had liever les in een Mazda 323F 2.0V6. Was het tenmiste nu wat makkelijker met de afmetingen van mijn auto, af en toe wennen, wil ik parkeren, ik stop van nu zit ik er toch echt bijna tegen de muur heb ik gewoon nog een halve meter of zelfs meer. Bah ik kan echt niet parkeren.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
16,5 beginnen met je rijbewijs Jason_2 | 9 | 29-09-2011 18:15 | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 10-11-2007 15:43 | |