Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nie veel tijd nodig voor een wedstrijdje van mijn favoriet cluppie.
Shirt aan over mijn overige kleren, sjaaltje pakken, ook zorgen dat ik mijn seizoenskaart en geld bij mij heb en klaar is Kees. ![]()
||
Citaat:
Ooooow ze hebben het over een wedstrijd van jezelf en nie van je cluppie! ![]()
|
Klinkt waarschijnlijk heel bezopen (
![]() ![]() Volgende dag (als ik met lichtelijk hoofdpijn op sta), 2 bekers Fristi en dan om 14:30 beginnen... Dan komt ie: Dan loop ik op alcohol ![]() Dan blijf ik dus rennen ![]()
|
Ik moest altijd eerst op zaterdag sochtends werken en dan smiddags volleyballen. Ik had toen ook nog lichamelijk zware arbeid in een steenfabriek. Was dus niet echt een ideale voorbereiding en als ik dan een keer niet ging werken(bijv in vakanties als ik doordeweeks al genoeg had gewerkt) kon ik dat goed merken. Dan speel ik een stuk beter. Nu ik niet meer werk op zaterdag hou ik voor de wedstrijd vooral rust. Lekker uitslapen en dan de hele dag niet zoveel doen. Dan op tijd naar de sporthal en met het team eerst rustig een kop koffie drinken.
Ik speel het best als ik heel relaxt naar een wedstrijd toe kan leven...
|
Verwijderd
|
met slaap hopuk geen rekening..maar de voetbalschoenen zijn wel gepoetst... de haren zitten goed... de bovenbenen en kuiten voor de warming-up ff inmasseren met wat olie... en altijd als laatste de kleedkamer uit en het veld op... en de aanvoerdersband altijd om de rechterarm. (hoezo bijgelovig?
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #7 Lauwie101 | 500 | 19-10-2009 10:40 | |
Vrije tijd |
[voetbal] De voorbereiding op het WK Tofke_H | 52 | 30-03-2006 22:40 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 | |
Vrije tijd |
Vlaamse koersen als voorbereiding op De Ronde Boogie | 61 | 04-04-2003 02:34 | |
Vrije tijd |
de Vlaamse koersen als voorbereiding op "De Ronde" Boogie | 66 | 08-04-2002 16:22 | |
Vrije tijd |
zaterdag de 1e wereldbeker wedstrijd: Milaan-San Remo Boogie | 31 | 24-03-2002 16:26 |