Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou niet op voorbaat al zeggen dat je kiest, alhoewel het natuurlijk verstandig is om met 1 te beginnen (wiskunde zou ik doen) en dan later de vakken van de andere studie erin te passen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt ook gewoon een minor wijsbegeerte volgen als je dat leuk vindt, en dan kun je ook nog precies zelf uitkiezen welke vakken je dan wilt doen. Ik zou eerst kiezen voor Technische Wiskunde. Met wijsbegeerte heb je gewoon veel minder kans op een baan, en bovendien kun je altijd nog beginnen aan Wijsbegeerte.. Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 00:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is dus geen complete studie Filosofie, maar een soort van aanvulling op de hoofdstudie. Misschien is dat iets?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
(Technische) wiskunde heeft sowieso de voorkeur, want daar wil ik echt mn beroep van maken en daar liggen me talenten, maar wijsbegeerte vind ik ook gewoon heel interesant en zou ik ook graag willen voor persoonlijke ontplooiing. Ik ga denk ik wel die optie met minors bekijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Alfastudies' zijn ten eerste al niet op een bult te gooien en ten tweede is het enige voordeel dat je soms minder college hebt, omdat je geen practica nodig hebt en je dus vaker wat thuis moet doen. In principe moet je daar echter net zoveel lezen en net zoveel uren maken als in een 'betastudie'. Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 19:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik als master doe ga ik wel basseren op mijn ervaringen van de bachelors denk ik. Dankje in ieder geval. Kan ik niet bijv me wiskunde studie sneller dan 3 jaar afronden of is dat onmogelijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Feitelijk is het ook gewoon zo: alfastudies laten zich (voorzover ik weet) veel makkelijker combineren omdat je beter je eigen vakken kan kiezen. Je schrijft je in voor een vak, of je laat een vak zitten. Bovendien heb je soms minder uur (alhoewel ik met geneeskunde maar 12-14 conturen heb, waar hebben we het over? ![]() Dan zou je toch zeggen dat twee studies van 20 uur te doen waren naast elkaar.. ![]()
||
Citaat:
Als je twee studies doet neem ik aan dat je ze ook allebei binnen een redelijke tijd wilt halen en niet gaat lopen niksen, anders is het zonde van het extra boekengeld en alle dingen die je moet regelen. En ik denk dat je het met twintig uur per studie dan absoluut niet gaat redden, zeker niet met TW. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|