Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar eerstens is toch dat je jezelf accepteert voor wat je bent. Dat praat al een stuk makkelijker |
![]() |
||
Citaat:
Net zoiets als: "om geen oorlog meer te voeren moeten we ruzies bijleggen". Ja, dat lijkt me logisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik accepteer mezelf wel, alleen voel ik me niks zonder dingen waar ik trots op ben ofzo. ![]() Mjaa, ik ben vaag. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het kan wel helpen om kleren te dragen waar jij je heel goed in voelt. Omdat je jou dan vrolijker gaat gedragen bijvoorbeeld. En om jezelf te accepteren: praten tegen jezelf (niet luidop), binnenpretjes hebben, kijken naar mensen die heel erg optimistisch zijn en ze als voorbeeld nemen, proberen spontaan te doen tegen anderen (dat lukt niet van eerste keer), je af zetten van mensen die opmerkingen hebben over hoe je bent,... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar op het moment zelf, kunnen zulke dingen wel helpen om je zelfzekerder te voelen. Ik was vroeger ook enorm verlegen en dat hielp. Ik ben vooral van mijn verlegenheid afgekomen door mij in te schrijven in vereningen die ik leuk vond waardoor ik in contact ben gekomen met veel leuke mensen. In het begin was ik verlegen, maar die mensen nemen je op in de groep en dan ben ik mij een stuk beter gaan voelen. In mijn gewone omgeving ging het toen ook een heel stuk beter. Ook met ouder worden waarschijnlijk. Ik ben nooit naar een psycholoog ofzo geweest. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Iets ... Verwijderd | 9 | 10-11-2013 11:54 | |
De Kantine |
Je eerste indruk. Missy | 102 | 14-05-2009 13:16 | |
Algemene schoolzaken |
Introvert ( spreekbeurt) Fellowes | 10 | 29-12-2007 13:24 | |
De Kantine |
omschrijf jezelf in vijf woorden. Chandis | 89 | 15-11-2006 15:54 | |
De Kantine |
Wat zijn typerende karaktereigenschappen voor jou? Onlyme | 59 | 14-04-2003 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ??? Stainleszs | 83 | 21-10-2002 17:58 |