Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nou eigenlijk moet je gewoon jezelf zijn. Als hij jou als persoon al niet moet, heeft het ook geen zin hem te verleiden, als je een relatie wil beginnen. tuurlijk kan je subtiel complimentjes geven en lief lachen, maar wel zodat het nog steeds bij jou als persoon past. eigenlijk doe ik niet aan verleiden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik doe niet zo heel erg aan bewúst verleiden. Ik zal allicht een hoop doen met lichaamstaal en blikken enzo, maar vooralsnog vind ik gewoon mensen leuk en zij mij ook en dan gebeurt er iets. Hoewel ik wel steeds 'fysieker' met vriendlief ging knooien voor we wat hadden, geloof ik - beetje stoeien e.d. Aan de andere kant doe ik dat ook altijd met m'n gewone vrienden, dus dat zegt ook weer weinig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal wel de combinatie van wijn en zon geweest zijn, die hem zo idioot hebben gemaakt dattie voor mij viel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb m'n vriendin 'verleid' door haar uit te nodigen sneeuwballen te gaan gooien op de Neude. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil (nog) geen begrijpend oor zijn voor een mogelijke vriendin, ik wil niet aardig zijn, aangeven dat ik haar leuk vind. Je moet spannend zijn! Laat haar maar naar jou gevoelens vissen. Ik probeer haar nieuwsgierig/geintrigeerd te maken en laat mij najagen door haar, dan heb ik de touwtjes in handen en is zij blij als ik interesse in haar vertoon (wat ik uiteraard na een tijdje wel doe). Dus ik begin met een beetje flirten, beetje geinteresseerd zijn maar altijd dat beetje spanning erin houden. Pas als ik wat met haar heb zou ik lief gaan doen (wat ik ook best wel kan, daar niet van). Maar goed, was wel nieuwsgierig of ander jongens dit ook zo doen/meisjes dit herkennen. Gelijk aardig/lief zijn neemt de spanning en dan verliest ze snel interesse. Das mijn ervaring in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
Als je daarin gemiddeld/benedengemiddeld bent werkt de methode in de openingspost het beste, omdat de methode die jij oppert niet werkt als de vrouw in de eerste instantie je al qua uiterlijk niet leuk vindt. Een kleine kanttekening is dat je wel seksueel getinte opmerkingen dient te maken evenals pogen lichamelijk contact te krijgen zoals haar hand vastpakken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En zodra je weet dat je een kans hebt, is lichamelijk contact inderdaad wel de goede richting. Het hoeft niet eens seksueel getint te zijn, als ze maar went aan het feit dat je simpel lichamelijk contact hebt. Als dat eenmaal 'normaal' is, is het ook makkelijker om te gaan zoenen of whatever. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, de 'minder knappe' jongens die ik aantrekkelijk heb gevonden, waren allemaal knullen met een groot charisma, inderdaad een soort 'mysterie' in of ze nu geïnteresseerd waren of niet, maar die begonnen beslist niet met lief doen op een vriendschappelijke manier. Dat lijkt me ook erg dom; als je niet al te knap bent, word je sowieso al snel op de vriendschapsladder geschoven. Je moet zorgen dat er een soort spanning is zonder van die overdreven of misplaatse seksueel getinte opmerkingen te maken. Hooguit suggesties wekken en in je lichaamstaal iets laten merken. |
![]() |
||
Citaat:
De rest minder.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik zei heel pissig: 'Ja!' Hij: 'leuk, hoe heet ie?' Ik: ![]() Wat er aan de hand was: het was de introductieweek van onze opleiding. Ik wilde gewoon mensen leren kennen, maar ik had al een vriend (ik stond op het punt om het met hem uit te maken, maar goed... dat wilde nog niet zeggen dat ik dan maar met mensen ging aanpappen). Voor veel jongens was dat een onmogelijke combinatie. Die wilden wel praten, maar zodra ik vertelde dat ik een vriend had moesten ze ineens zomaar weg ofzo. Ik stond dus bloedchagrijnig (m'n vader was ook net die maand overleden) te wachten op het pendelbusje dat ons zou terugbrengen naar school. Hij kwam aanlopen met een groep vrienden en ik zag al van verre dat 1 van hen me zou gaan aanspreken. We hadden allemaal keycoards met onze naam om onze nek en hij pakte de mijne en vroeg: 'hee... hoe heet jij?' Ik had echtechtecht geen zin dus ik zei uit de grond van m'n hart: 'rot op!'. Geweldige anekdote blijft het. Nou ja... toen werden we gedropt door datzelfde busje en ik vond de andere jongens een beetje eng, dus ik bleef bij hem in de buurt. Hij was de hele tijd echt lief zonder me te versieren. Een halfjaar later hadden we een relatie. Pfff... lang verhaal,.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Een vrouw kan elke man verleiden' vedetje | 102 | 22-07-2006 20:53 | |
Algemene schoolzaken |
CKV: kunst de verleiding DraYtje | 2 | 30-01-2005 14:29 | |
Liefde & Relatie |