Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
10u per opdracht of voor de 7 opdrachten per week? Dat laatste lijkt me meer waarschijnlijk, anders heb je geen tijd meer over naast die opdrachten. Wij hadden "vorig" jaar "maar" 2 opdrachten die elk enkele weken in beslag namen.
|
Ik ben tot nu toe best tevreden over de school, de introductie week en de lessen. Ik leer veel meer dan op mijn vorige school alleen ik was wat minder tevreden over het rooster. Het duurde zowat een week voordat we die hadden en wisten waar we aantoe waren.
Klasgenoten zijn wel aardig. Moet nog wennen aan ze (leeftijdsverschillen etc).
|
Verwijderd
|
Mijn opleiding zit sinds het begin van dit schooljaar in een nieuw gebouw en dat is voor iedereen even wennen natuurlijk... Het gebouw is nog niet helemaal klaar; de kantine zit in een tent op de binnenplaats en het DE-cafe is er ook nog niet
![]() Verder was ik er een beetje bang voor dat ik veel ouder zou zijn dan de rest van mijn studiegenoten (het grootste gedeelte is 17 en komt net van havo) en dat is qua ervaring misschien zo, maar het verschil valt me verder reuze mee... Ik heb ook geen introductieweek gehad met zuipen en spelletjes doen met je klasgenoten, wij kregen meteen de introductie van het eerste grote project wat we moeten doen En het schooljaar beginen met de ziekte van pfeiffer is ook niet aan te raden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn opleiding is echt leuk
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet nog steeds niet welke opleiding jij nu doet! Ben wel heel benieuwd overigens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het bevalt mij wel goed allemaal. De collegezalen zijn makkelijk te vinden, de lokalen op de faculteit ook. De mensen zijn leuk gelukkig
![]() Nouja alles is nog meegevallen tot nu toe dus ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aardige studenten inderdaad. (Tenminste wel bij mij in de klas). Goed eten in de kantine. Rookhok binnen in school. Draadloos netwerk in school. Heb les van leuke goede leraren. Gratis koffie op onze afdeling. Dus ja, het Saxion in Enschede bevalt me goed. ![]() Edit: Niet geheel onbelangrijk. We hebben ook een café in school waar na 16.00 bier gedronken mag worden. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 14:26. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is de eerste schoolweek jou bevallen? Tink* | 4 | 13-09-2014 08:48 | |
Algemene schoolzaken |
Het gaat helemaal niet slecht met het Nederlandse onderwijs. Verwijderd | 298 | 11-11-2007 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
De Kantine |
[Enquete] Roken Asperientje | 134 | 13-06-2004 13:06 | |
Algemene schoolzaken |
middelbare school Verwijderd | 31 | 14-04-2004 16:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wat vinden jullie van de betavakken sinds de tweede fase is ingevoerd? onschuldig | 6 | 05-10-2003 11:15 |