Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien staat op deze site meer informatie hoe je er vanaf kunt komen:
http://www.abonnementenopzeggen.nl/ Volgens mij is er een wet of regel dat je kosteloos kunt afzeggen binnen 7 werkdagen. Dus ik denk dat je er nog wel vanaf kunt komen. Succes ermee! |
![]() |
||
Citaat:
Leef je uit ![]()
|
Verwijderd
|
Dan krijg ik dit:
Bedankt voor uw bericht Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U ontvangt binnen 3 weken een schriftelijke bevestiging van ons. Als dit niet gebeurt, neem dan binnen 3 weken contact met ons op, zodat we deze schriftelijke bevestiging alsnog kunnen versturen. Maar ik heb maar 1 week!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je het alsnog het beste telefonisch kan doen. Als je normaal gesproken een abonnement opzegt betekent dat namelijk dat je wil dat het niet automatisch verlengd wordt, maar wat jij wil is dat het per direct wordt stopgezet.
Waarom mogen je ouders het niet weten? Het was misschien een stomme fout, maar ach, iedereen maakt wel eens stomme fouten, dat is zo erg niet. En dan kunnen ze je tenminste helpen met opzeggen. |
![]() |
|
40euro per jaar he,
en als je t niet betaald krijg je uiteindelijk ook niets,daarbij als ze geeneens een adres hebben om de factuur naar te zenden wordt het helemaal lastig natuurlijk. Wees niet zo overdreven bang voor niets.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Inderdaad ^
Geachte meneer/mevrouw, via deze wijze wil ik mijn aanmelding voor een abonnement van de Consumentengids Online annuleren. Met vriendelijke groet, Naam Adres Postcode + woonplaats Handtekening
|
Verwijderd
|
Allemaal hartstikke bedankt!!!
Ik heb alles al geprobeerd, ik heb het aan mijn ouders verteld (ze waren niet blij), maar nu kunnen ze me wel helpen als het niet lukt. Ik heb een e-mail gestuurd en dat soort dingen, dus ik hoop dat het wel geannuleerd zal worden. Nogmaals iedereen BEDANKT voor de tips en jullie moeite!!! |
![]() |
||
Citaat:
Een aangetekende brief kost iets van 5 euro, een jaarabonnement 40 euro... Keuze is dan snel gemaakt?
|
![]() |
Heb je de account al geactiveerd?
Dit annuleringsrecht vervalt zodra de consument de online-toegang tot het onderdeel Consumenten Online van de website van de bond heeft geactiveerd. Dus dan heb je toch wel een probleem maar misschien zijn ze als consumentenbond coulant.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien kun je in de toekomst, als je iets wil weten uit de Consumentengids, beter naar een bibliotheek (evt. op je school?) gaan, waar ze vaak vele jaargangen hebben.
Dat spaart je dan weer een hoop ellende en een ongewenst lidmaatschap uit. ![]()
||
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb mijn online toegang al geactiveerd. Ik kom nu niet meer van mijn abonnement af. En ik ben ook minderjarig, mijn ouders weten hier ook niks vanaf. Wie kan mij helpen? ik heb al gebeld naar de consumentenbond. maar die kunnen mijn abonnement niet stopzetten. omdat ik de online toegang al heb geactiveerd. Laatst gewijzigd op 16-07-2010 om 18:32. Reden: Extra info toegevoegd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zit je nog in je termijn van 7 dagen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij beide opties moeten je ouders helpen. Optie 1: Je moeder neemt contact op met de consumentenbond en geeft aan dat haar zoon vijftien jaar was, zij niets van de overeenkomst wist en haar zoon geen toestemming van haar had om de overeenkomst te sluiten. Daarom vernietigt zij de overeenkomst krachtens artikel 1:234 BW. Optie 2 is iets moeilijker, maar laat geen mogelijkheid tot discussie over. Optie 1 laat de discussie open of jij oud genoeg was om weloverwogen deze koop aan te gaan. Je zou hiervoor waarschijnlijk naar de geschillencommissie moeten als de consumentenbond van mening is dat jij wel oud genoeg bent. Optie 2: Je annuleert de koop op grond van de wet koop op afstand. Op het moment dat zij dit afwijzen op grond van de online activering, wijs jij of je moeder erop dat je geen toestemming van je moeder had om dit online te activeren. Daarbij vervalt de activering van je account omdat deze geen rechtsgrond heeft op grond van art. 5 WBP. Als minderjarige mag je namelijk niet je account online activeren zonder toestemming van je ouders. |
![]() |
||
![]() |
Diensten vallen er inderdaad ook onder, maar...
is een lidmaatschap van de Consumentenbond eigenlijk niet gewoon een abonnement op de Consumentengids? Bij het aanmelden staat namelijk: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Optie 2 blijft dus bestaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Mobiele telefoon joyceie19 | 10 | 19-02-2008 14:24 | |
Software & Hardware |
[Internet]snelheid verbinding klopt niet Maradinus | 65 | 04-04-2006 22:57 | |
Software & Hardware |
[school] Laptop Probleem. ice-dive | 12 | 30-01-2004 16:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vaticaan laat zich wederom discriminerend uit over homoseksuelen Insane Juggalo | 106 | 03-08-2003 20:37 | |
Software & Hardware |
[TFT] Welke te kopen? aap777 | 40 | 15-04-2003 13:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ze hebben 't toegegeven: de patat van de McDonalds is niet vegetarisch! Miss USA | 56 | 11-06-2002 19:34 |