Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dit moment wordt er nog ongeveer 5% van alle medicijnen zelf in de apotheek gemaakt. Dit zal de komende jaren alleen nog maar minder worden. In Utrecht wordt er daarom ook maar weinig tijd besteed aan bereiden. Er wordt je vooral geleerd hoe je een protocol voor een bereiding moet opstellen en welke nacontroles je moet doen. Het bereiden zelf is niet zo belangrijk meer. Om een beter beeld van wat een apotheker allemaal doet te krijgen zou ik zeker de tip van duivelaartje opvolgen, daarnaast kun je ook een dagje bij de universiteit meelopen. Als je nog vragen hebt, mag je me altijd PM'en Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar na dat dagje meelopen merkte ik wel dat het niets voor mij was. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de verdere info. Het lijkt me zeer duidelijk dat ik inderdaad eens een dagje moet meelopen bij een apotheker. Maar begin van deze studie af te stappen, omdat men de medicijnen niet meer zelf bereid, maar ben toch nog zeer geintreseerd in de werking, duur, neveneffecten,... van geneesmiddelen.
Maar ben dan ook weer geintresseerd in de studiekeuzes biologie, bio-ingenieur, biomedische wetenschappen. Als iemand hierover informatie kan geven is dat natuurlijk ook altijd welkom, of deze studies met farmaceutische wet. kan vergelijken. Het is echt moeilijk om te kiezen als je zo in je laatste jaar secundair zit! Maar heb nog genoeg tijd en moet zeker nog naar veel opendeurdagen / infodagen gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
welke studie voor het beroep dat ik wil doen? angel1995 | 7 | 06-08-2012 10:10 | |
Studeren |
Verschil farmacie vs farmaceutische wetenschappen htcxe | 4 | 23-07-2012 10:14 | |
Studeren |
Toekomst Biomedische wetenschappen Liya | 19 | 03-04-2008 12:52 | |
Studeren |
Geneeskunde/andere opleiding Nienna* | 21 | 02-01-2008 16:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
optisch actief Verwijderd | 11 | 11-04-2007 12:21 | |
Studeren |
farmaceutische wetenschappen juulc | 2 | 29-11-2004 22:17 |