Erg vervelend voor je dat je zo onzeker bent ! Zo te zien heb je wel al een aantal dingen geprobeerd en ik snap niet zo goed wat voor advies je zoekt? Geen advies om ermee om te gaan, maar wel om op een meisje af te stappen?
Als je niet rechtstreeks op haar af durft te gaan probeer dan eerst gewoon erg veel oogcontact te maken en door middel van lichaamstaal duidelijk te maken dat je haar wel ziet zitten. Probeer op dat moment je zelf er van te overtuigen dat je het hoe dan ook tóch wel overleeft, wat er ook gebeurt. Tenzij ze door heeft dat je interesse toont en je zo verschrikkelijk vindt dat ze besluit je knock out te slaan en van de brug te gooien of iets dergelijks!? Maar dat lijkt me sterk

Er is altijd wel iemand die jou leuk vindt wat voor persoon je ook bent, voor iedereen is er iemand misschien duurt het even om die persoon te vinden maar daar is ook helemaal niks mis mee, je moet alleen niet gaan denken dat het aan jezelf ligt. Jij bent wie je bent en vast een hele leuke jongen en probeer dat te accepteren en voortaan lekker jezelf zijn en gewoon op een meisje afstappen etc.!
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen? Het is moeilijk om advies te geven aan iemand die eigenlijk toch al weet ongeveer wat voor soort advies je gaat geven en er niet om vraagt, maar aan de andere kant toch weer wel

In ieder geval succes ermee!