![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga daar maar van uit gezien de beginpost. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zou het niets met je rug te maken kunnen hebben? Of had je het al voordat je je rug gebroken had?
En duurt het maar ff en gaat het daarna weer over, of heb je er de hele tijd last van? Geen idee of het hetzelfde is, maar ik heb 2 jaar seks gehad zonder pijn te hebben, maar sinds meer dan een jaar heb ik elke keer pijn bij de penetratie, diep in de vagina. Het duurt gelukkig maar een 30tal seconden en daarna gaat het wel beter of is het weer helemaal weg, maar het is wel super vervelend. ![]() Ik ben hiervoor al naar de gynaecoloog gegaan, waarbij ze een inwendig onderzoek gedaan heeft, maar toen deed het raar maar waar, geen pijn. Ze zei dat het waarschijnlijk mijn baarmoedermond was en dat meerdere meisjes dat wel hebben. Wat ik hier vreemd aan vind is dat ik 2 jaar helemaal geen pijn gehad heb en dan plots wel elke keer... Hier kon ze geen uitleg voor geven... Maar ik heb een scoliose en hyperlordose aan mijn rug en die is de laatste jaren nog verergerd. Nu dat jij ook over je rug begint, vraag ik mij af of dat geen rol zou kunnen spelen...Misschien dat door mijn hyperlordose, mijn wervelkolom tegen mijn baarmoeder duwt, waardoor mijn baarmoedermond zich lager bevindt en dat het daardoor pijn doet...Maar dit is dus puur hypothetisch, aangezien ik helemaal niet weet of de baarmoeder zich dicht bij de wervelkolom bevindt of niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Oh nou ja, gewoon. Ik vergelijk het met een snelheidsdrempel. Kan het volgens mij in alle standjes wel voelen, maar als ik dan iets de stand van mijn bekken verander is het al weer over, ik weet ook al hoe ik het moet voorkomen dus het gebeurd nauwelijks nog. Maar als hij meer dan 1x dat randje raakt dan gaat het wel pijnlijk worden. het voelt als een heel stevige rand en heel diep. Ik kan er zelf niet bij zegmaar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Gewoon kantelen met m'n bekken (ik weet alleen niet of jij dat kan vanwege je rug?) of hij moet zelf een iets andere houding aannemen waardoor de insteekhoek veranderd en dan is het opgelost. Gewoon beetje proberen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klinkt bekend, ik nam/neem aan dat het dat is omdat ik dat zelf ook wel eens voel. Voelt erg vervelend maar ander standje/bekken kantelen/minder diep penetreren werkt vaak wel. |
![]() |
|
Zou kunnen, al heb ik niet dat gevoel, heb het gevoel dat ik wel 'dieper' ben dan waar die hobbel zit *haalt schouders op* Door gewenning gaat het eigenlijk bijna nooit meer mis, kan me er niet écht druk om maken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat ik het voor jouw maar houden op het eigenlijk totaal overbodige gegeven dat verschillende individuen over het algemeen een andere anatomie hebben. Wellicht kan je nu zelf wel bedenken wat ik met deze vraag op het oog had. Je kan m.i. beter stoppen er de hele tijd over door te jengelen. Laatst gewijzigd op 03-01-2009 om 16:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toch vind ik, Christa, dat jij met je eerste twee vragen wel dingen impliceert, dus wat dat betreft is het helemaal niet zo raar dat kunamosity daar wat over zegt.
OT: IN ieder geval, als het langer aanhoudt zou ik gewoon even langs de dokter, het is vreemd als je eerst nergens last van had en nu ineens wel. |
![]() |
|
![]() |
We hebben allebei maar even een 'onderzoekje gedaan'. Ik voelde zelf wel een 'randje' maar ik dacht dat het dieper zat en dat is eigenlijk niet het geval. Het kan dus niet de baarmoedermond zijn (zou wel heel raar zijn anders). Mijn vriend heeft ook even (sorry haha, dit klinkt een beetje gek) gevoeld met zijn vinger en hij zegt ook dat het dát is wat hij voelt. Het zit vooraan (aan de bovenkant) en ik voel het als hij er weer uit gaat (dus terug). Als je er 1 of 2 keer langsgaat heb ik er geen last van. Maar vaker erlangs doet wel pijn. En dan voelt het alsof het meeschuift...richting de buitenkant. (ok, dit kan heel onduidelijk klinken).
|
![]() |
|
Ik zou toch even naar de dokter gaan, dan weet je in elk geval wat het is en of er wat aan gedaan kan worden. Het is inmiddels (denk ik) wel duidelijk dat het geen wondje is dat moet helen, want na een paar maanden mag je verwachten dat dat wel gebeurd is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
Seksualiteit |
Pijn tijdens de sex 00Mistery00 | 22 | 12-04-2005 19:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in onderbuik na tegen randje fietsen? sofie3 | 7 | 22-07-2002 13:09 | |
Seksualiteit |
1ste keer pijnlijk Lydia16 | 60 | 26-04-2002 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Wat als het gigantisch op het randje hangt..? Verwijderd | 15 | 17-04-2002 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
opgespaarde pijn Soullar | 1 | 29-09-2001 11:54 |