Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is passend om daar als het echt te ver gaat om daarvoor een topic in M&M te openen, zonder zo'n button kunnen zulk soort reacties vrij eenvoudig worden verwijderd. Oftewel niet-schertsend samengevat: lijkt me geen goed idee.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zal ik dan toch maar uitleg geven? De drempel om iets te melden wordt op deze manier veel lager. Wellicht handig voor de serieuze deelfora, maar bij voornamelijk Onzin en de Kantine zal iedere scheet nu gerapporteerd worden. En omdat het gerapporteerd is, moet er iets mee gedaan worden. Daardoor komt er een strenger beleid (althans het beleid wordt veel strenger gehanteerd) en daar ben ik geen voorstander van. Ik heb het idee dat forumbazen nu op voornoemde deelfora wel vaker topics die al zijn weggezakt, en waar een kleine overtreding wordt begaan, negeren. Of het 'stil' oplossen. Die mogelijkheid haal je nu weg, terwijl die mogelijkheid voor voornoemde deelfora zeer nuttig is. Laten we eerlijk zijn, Onzin en de Kantine zijn natuurlijk een beetje speeltuinen, schoolpleinen. Daar moet je wel eens iets laten lopen om de sfeer goed te houden.
Bovendien, zoals onder andere T_ID al aangaf, hebben we gewoon M&M voor te rapporteren misstanden. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat een onzin. Als posts ergens niet thuis horen is dat de taak van een fb om die op te merken. Ik voorzie een stortvloed aan loze rapportages van mensen die het ergens niet mee eens zijn, dan wel niet tegen een opmerking hier of daar kunnen. Anaheim heeft dit al eens geprobeerd. Of was dat raven? Een pot nat uiteraard.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is misbruik van die knop natuurlijk niet toegestaan, daar zullen we dan ook tegen optreden. |
![]() |
|
Plus dat een opmerking voor een persoon wel kwetsend kan zijn, maar voor de persoon waar voor ie is een grapje.
Als ik bijvoorbeeld tegen blaf zeg dat ie een achterlijke aidsneger is, dan kan repelsteeltje zich daar door aangevallen voelen, dan wel het kwetsend ervaren, terwijl blaf zgn over de grond rolt van het lachen. En zo kan ik nog wel 1000den voorbeelden verzinnen. En eerlijk gezegd, een forum waar ik niet meer tegen ertur kan zeggen dat ik hoop dat zijn kinderen een extra chromosoom hebben, daar wil ik niet aan deel nemen, en ik denk heel veel met mij.
|
Dat is een probleem wat hier (wat mij betreft) los van staat. Het is ook in het verleden al vaker gebeurd dat mensen zijn geband om opmerkingen die grappig bedoeld waren, maar door anderen niet zo geïnterpreteerd werden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
onzin missy, deze regeling zal er toe leiden dat er 1 of 2 mierenneukers, zeikers en ander soort tuig de rest zullen terroriseren met hun gewhine en gemeld. of een enorme versoepeling van de regels op onzin zal zo iets tegen kunnen gaan of gewoon onzin helemaal buitensluiten van dit meldingsysteem zodat alleen de erge meldingen nog gezien zullen worden en de rest weer lekker verder kan gaan
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het irritant dat hij naast het quoteknopje staat en ik denk dat ik niet de enige ben die de hele tijd verkeerd klikt. Ook omdat er minder afstand lijkt te zijn tussen die knop en de quoteknop. Kan hij niet meer naar rechts, achter het 'snel reageren op dit bericht'-gebeuren? Dat staat ook mooier, denk ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Beleidszaken |
[alg] Wanneer topic sluiten met opdracht van ts freyk | 10 | 04-07-2007 09:41 | |
Games |
World of Warcraft Part III iRoy | 500 | 22-07-2005 22:54 | |
Beleidszaken |
[ls] Enquete topics ea. Verwijderd | 8 | 26-05-2005 17:33 | |
Beleidszaken |
forum drugs & alcohol Al Murphy | 71 | 16-03-2004 11:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jong bloed Hydraul!C FunK | 11 | 26-07-2003 12:40 |