Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben laatst naar Joseph geweest, jaja. Omdat ik die musical vroeger op de middelbare school heb gedaan, toen ook met Freek in de hoofdrol. Wat ik leuk vind aan die musical is dat ze zichzelf gewoon niet zo serieus nemen. Het is allemaal zo enorm knipoog, dat het voor mij weer kan. Verder vind ik musicals namelijk bijna altijd om te huilen zo kut.
|
![]() |
|
Leuk hoor, dat je in musicals gespeeld hebt. Is vast een belevenis.
Ik ben naar 30 musicals geweest, dus het mag duidelijk zijn dat ik musicals erg leuk vind. Al zitten er enorme verschillen tussen de musicals onderling en heb ik soms ook erg slechte gezien. Net zo goed heb ik ook musicals gezien die ik geweldig vond. Ach, voor ieder wat wils ![]()
|
Verwijderd
|
Joseph, in Londen in februari. Ik had er helemaal geen zin in, mede doordat ik het alleen kende van stukjes tv met die irritante nederlandse jongen, maar de engelse versie vond ik dus best verrassend aangenaam. Ook verbaasd trouwens dat de josephrol niet zo enórm groot is, die van de lerares is vooral groot en uitdagend, moeilijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben naar de musical Aïda geweest een hele tijd geleden. Ik vond het een beetje vervreemdend. Ik wil wel graag nog een keer naar de opera, Verdi! <3
Verder heb ik vroeger auditie gedaan voor de Sound of Music, maar ik kwam niet verder bij de laatste ronde. In Februari ben ik, als verjaardagskadootje, naar Chicago geweest in Londen. Ze wilden eigenlijk Oliver Twist voor me regelen maar die was tot augustus uitverkocht ![]() Chicago was ook wel heul gaaf en sexy. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En besides that: of ze nu lovend zijn of niet: eigenlijk kunnen die kritieken me uberhaupt niet zoveel schelen. We spelen daar voor de mensen die een avond komen genieten van een musical uit hun jeugd ( toen nog met Lex Goudsmid ) en die ons dan kwamen vertellen hoe mooi ze het vonden. ( Want over het algemeen waren er heel veel bejaarden in de zaal, en heel weinig jeugd ). Dat is vele malen meer waard dan welke recensie dan ook, in de krant. |
![]() |
|
Jesus Christ Superstar en The Rocky Horror Picture Show zijn goed. JCS heeft een goed en interessant verhaal en goede muziek, TRHPS is gewoon leuk en heeft goede muziek.
Verder kunnen musicals me over het algemeen niet schelen. Misschien dat ik Cats wel leuk vind. Oh en ik ben in Londen naar die Queenmusical geweest op de middelbare school, dat was wel aardig. Queens muziek is in een musicalsetting in ieder geval een stuk beter te verdragen.
||
Citaat:
![]()
|
Ik sta meer aan de technische kant. Heb nog geen volledige tour gedaan, maar heb onlangs wel mee gewerkt aan Anatevka & High school musical.
|
Ik vind musicals vaak wel leuk, als ze echt goed zijn tenminste.
Anatevka vond ik leuk, Edith Piaf ook wel (beetje jammer van de verhaalversie)... Ik ga best vaak omdat mijn vader altijd kaartjes krijgt.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 | |
Films, TV & Radio |
Film musicals Trimm Trabb | 18 | 23-03-2004 22:14 | |
Muziek |
(Queen) the musical Fantôme | 4 | 05-06-2003 11:55 | |
Films, TV & Radio |
Buffy the musical op tv? Verwijderd | 9 | 18-09-2002 18:51 | |
Films, TV & Radio |
Buffy - the musical? (you got to be kidding me).. BillyFish | 31 | 11-03-2002 20:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CKV verslag: namen musical Grease drakootje | 1 | 09-09-2001 13:53 |