Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2009, 17:11
LW
LW is offline
Aldus mijn computer is kappot.

Uiteraard moeten we gewoon verder en zou er dus een nieuwe computer moeten kopen.
Aangezien ik ook graag grotere spelle speel oa Tomb Rider etc, wil ik dus een computer die dit zeker af kan spelen.
Momenteel heb ik dus een Acer ( type weet ik zo even niet ) en daar kan ik het dus niet op afspelen, dus dan heb je al die dure spelletjes er maar weer liggen.

Ik heb net een nieuw beeldscherm, dus ik moet enkel alleen de computer zeg maar, ook wil ik daar graag een toetsenbord en een muis bij.

Maar omdat ik verder geen verstand heb van computers en hier vast wel computer kenners zijn vraag ik mij dus af wat nou een goede PC is.

Zelf kwam ik deze tegen: http://www.neck.nl/produkt/produkte...._view%3Ddetail

Nu vraag ik mij dus af of dit een goede computer is!

Ook wil ik graag een ander IP aderes, krijg je die automatisch zodra je een nieuwe computer neemt, of als je naar draadloos internet gaat, want dit wil ik echter ook veranderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2009, 17:35
Verwijderd
Videokaart --> fail.

www.gistron.nl en kies bij voorkeur een ATI Radeon 48xx al naar gelang je budget. Voorts is er niets mis mee om je PC online te bestellen zolang je het maar niet bij Neckermann/Wehkamp/Otto doet maar bij een "echte" zaak (zoals bijvoorbeeld Gistron).

IP --> Internetprovider. Niet je computer.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 18:15
M@rco
M@rco is offline
Een Geforce G100 is een Geforce 9400 GS met een andere naam, dat is inderdaad niet erg geschikt voor spelletjes.

Het nadeel aan online bestellen is natuurlijk wel het gezeur met dingen opsturen wanneer er iets kapot is. Als je daar geen zin in hebt is het natuurlijk handiger om gewoon naar een winkel (Mycom/Paradigit bijv.) te gaan en daar een PC te bestellen. Maar als je dat niet erg vindt en bijv. de Intel Gamers PC bij Gistron een beetje uitbreidt (4GB RAM i.p.v. 2, Radeon HD4850 erin, Vista erbij) heb je voor niet al teveel geld (~700 euro) natuurlijk wel een prima PC om mee te gamen
Oud 19-08-2009, 18:19
Verwijderd
Trouwens, regel een voucher voor een Windows 7-licentie er bij. En dan zodra de RTM vrijgegeven wordt meteen overstappen op Windows 7.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 19:59
DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
Citaat:
Ook wil ik graag een ander IP aderes, krijg je die automatisch zodra je een nieuwe computer neemt, of als je naar draadloos internet gaat, want dit wil ik echter ook veranderen.
Waarom zou je een ander IP-adres willen? Als het goed is deelt je router automatisch IP-adressen uit. Deze hebben een vervaldatum/tijd. Als zon IP-adres is vervallen is wordt automatisch een nieuwe toegekend.

Of bedoel je het IP-adres wat je van je internet provider hebt gekregen? Deze kun je niet zelf veranderen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je een ander IP-adres willen? Als het goed is deelt je router automatisch IP-adressen uit. Deze hebben een vervaldatum/tijd. Als zon IP-adres is vervallen is wordt automatisch een nieuwe toegekend.

Of bedoel je het IP-adres wat je van je internet provider hebt gekregen? Deze kun je niet zelf veranderen.
Ja, nee, het maakt namelijk voor "teh intarwebs" uit of je nou 192.168.0.10 bent of 192.168.0.11..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 20:05
DreamAboutIt
DreamAboutIt is offline
Wie zegt dat je dat bedoeld? Ik vroeg het niet aan jouw
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 22:56
Verwijderd
Wat denk je nou zélf..?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 13:41
tromort
tromort is offline
Misschien handig om even je budget te geven..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten