![]() |
|
Aldus mijn computer is kappot.
![]() Uiteraard moeten we gewoon verder en zou er dus een nieuwe computer moeten kopen. Aangezien ik ook graag grotere spelle speel oa Tomb Rider etc, wil ik dus een computer die dit zeker af kan spelen. Momenteel heb ik dus een Acer ( type weet ik zo even niet ) en daar kan ik het dus niet op afspelen, dus dan heb je al die dure spelletjes er maar weer liggen. Ik heb net een nieuw beeldscherm, dus ik moet enkel alleen de computer zeg maar, ook wil ik daar graag een toetsenbord en een muis bij. Maar omdat ik verder geen verstand heb van computers en hier vast wel computer kenners zijn vraag ik mij dus af wat nou een goede PC is. Zelf kwam ik deze tegen: http://www.neck.nl/produkt/produkte...._view%3Ddetail Nu vraag ik mij dus af of dit een goede computer is! Ook wil ik graag een ander IP aderes, krijg je die automatisch zodra je een nieuwe computer neemt, of als je naar draadloos internet gaat, want dit wil ik echter ook veranderen. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Videokaart --> fail.
www.gistron.nl en kies bij voorkeur een ATI Radeon 48xx al naar gelang je budget. Voorts is er niets mis mee om je PC online te bestellen zolang je het maar niet bij Neckermann/Wehkamp/Otto doet maar bij een "echte" zaak (zoals bijvoorbeeld Gistron). IP --> Internetprovider. Niet je computer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke computer kan ik het best aanschaffen? KirstenR | 7 | 19-08-2009 17:31 | |
Software & Hardware |
Nieuwe behuizing computer. Verwijderd | 26 | 26-09-2008 19:59 | |
Software & Hardware |
[case fans] 80 mm vs. 120 mm Verwijderd | 5 | 08-08-2008 15:47 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Software & Hardware |
[Wireless] PCI WLAN Adapter nodig voor Asus WL-500g aap777 | 6 | 03-12-2003 14:48 | |
Software & Hardware |
[dvd recorders] welke is het beste tarekh16 | 1 | 13-10-2002 14:49 |