Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ok, dank
![]() de akte die is opgesteld gaat ook tussen mij en 1. maar dan de twee puntjes uit het contract. a. er staat expliciet dat ik de opdracht van 1 gekregen heb, terwijl ik hem van 2 heb (er staat letterlijk dat er géén "third party" betrokken is, wat dus niet klopt); b. ik moet verklaren dat de tekst niet gepubliceerd is voor het tekenen van het contract, terwijl ik inmiddels weet dat 1 hem zelf al gepubliceerd heeft. (als onderdeel van de hele opdracht waarvoor ik hem geschreven heb). Ik ben toch niet gek als ik vraag om die twee punten te schrappen/aan te passen? Ik vind het gewoon onzin om iets te tekenen dat niet 100% correct is. maar ik heb dus helemaal geen verstand van dit soort juridische documentjes...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
cool
![]() morgen even met mijn opdrachtgever de boel bespreken, maar als iemand moeilijk gaat doen, stuur ik dus gewoon een aangepaste versie terug en wacht ik wel af wat zij daar van vinden. laatste voor nu: heb ik het recht om mijn aanpassingen in het Nederlands toe te voegen, terwijl het oorspronkelijke contract in het Engels geschreven is? (voertaal omtrent de opdrachten is altijd Nederlands, en dan weet ik zeker dat ik 99,99% correct kan formuleren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
nog even terugkomend op deze (sorry voor de up, maar scheelt uitleg)
zowel klant als opdrachtgever hebben geen zin om een nieuw contract op te stellen. het contract staat ook op hun briefpapier en ze willen het echt graag zo terug. toch wil ik wat wijzigingen aanbrengen. 1. mijn naam staat verkeerd gespeld; 2. het contract is te laat aan mij gestuurd, zodat ik voor 1 punt niet meer in kan staan. kan ik er nu met een pen tussen gaan kriebelen? en zo ja, hoe geef ik dan aan dat dit mijn wijzigingen zijn? paraaf in de kantlijn ter hoogte van de wijziging of zo? (andere partijen hebben dit contract nog niet getekend)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl+V=? Verwijderd | 500 | 18-01-2011 15:12 | |
De Kantine |
Nieuwe politieke partij? Missy | 18 | 16-11-2010 18:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Pirate Bay moet binnen tien dagen sluiten' T_ID | 263 | 30-11-2009 15:23 | |
Werk, Geld & Recht |
mijn tekst is ongevraagd gepubliceerd in een boek stout! | 28 | 07-11-2009 20:08 | |
De Kantine |
repelsaai #714 Verwijderd | 500 | 08-10-2009 21:58 | |
Beleidszaken |
Foto's uit fotoboek... Verwijderd | 9 | 01-02-2005 13:16 |