Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 20:55
Sproque
Sproque is offline
Beste scholieren,

ik blow al een half jaar en heb er eigenlijk nog nooit problemen gehad.
omdat een vriend van me vorige week 18 is geworden en nu zelf wiet kan halen blowen we de laatste tijd wat vaker dan normaal.
Laatst op school hadden we een paar tussen uren dus kwamen we op het idee om de stad in te gaan, wat wiet te kopen en daarna voor de les weer begon even een jointje te roken.
Tijdje later zaten ik in de les achter mn laptop en opeens voelde ik me heel slaperig, ik hoorde minder en werd behoorlijk misselijk, opeens schrok ik wakker met een licht gevoel in mn hoofd en een ongelovelijke buikpijn.
ik liep naar de wc en heb daar even een half uur gezeten.
die dag daarna heb ik me ziek gemeld want toen ik die dag uit bed wou stappen kreeg ik weer flauwval neigingen, ik had behoorlijke honger dus ik at maar een boterham waardoor ik weer bijna van mn stokje ging.
Die zaterdag hadden we een feestje en toen ik drie slokken van mn bier had gehad begon alles te draaien en werd ik weer duizelig
Zondag leek alles weer goed te gaan niet veel last gehad.
Maandag weer naar school in het tussen uur naar de Mac Donalds en ja hoor tijdens het eten van mijn hamburger begon alles weer te draaien en kreeg ik het ontzettend warm.
het is nu vrijdag en heb onder school tijd weer een paar keer niet echt goed gevoeld.

nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie mischien wat hier de oorzaak van kan zijn, en is het echt mogelijk dat dit alleen door die joint komt ???
want volgens mij blijft THC echt geen 5 dagen in je lichaam zitten

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2010, 22:04
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Het kan ook gewoon een griepje zijn. Voel je je niet heel de dag een beetje ziek?
En volgens mij blijft THC maar 24 uur aantoonbaar in je lichaam.

Verder weet ik het ook niet. Ik denk een weekje niet blowen, en wachten tot het overgaat.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 07:38
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
cannabis blijft bij regelmatig gebruik 2 tot 7 dagen na gebruik aantoonbaar.
maar of het in die tijd nog effect op je lichaam heeft weet ik niet. dus ik sluit me aan bij toneless advies.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 10:50
Sproque
Sproque is offline
ja ik voel me de hele dag wel een beetje moe en verkouden, maar ik heb nog nooit gehad dat ik door een griepje bijna flauwviel.
achja ik zal jullie advies maar opvolgen en kijken of het over een week over is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 14:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik denk niet dat het door de THC komt. Als het langer aanhoudt kun je het beste even naar de dokter gaan.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:54
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
ja ik voel me de hele dag wel een beetje moe en verkouden, maar ik heb nog nooit gehad dat ik door een griepje bijna flauwviel.
achja ik zal jullie advies maar opvolgen en kijken of het over een week over is.
Wil je niet gelijk overalarmeren, maar je noemt nu praktisch de symptomen van de Q-koorts op (ik heb hem zelf ook gehad). Misschien wel slim even naar de dokter te gaan als het over een week niet voorbij is
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:26
Sproque
Sproque is offline
Citaat:
Wil je niet gelijk overalarmeren, maar je noemt nu praktisch de symptomen van de Q-koorts op (ik heb hem zelf ook gehad). Misschien wel slim even naar de dokter te gaan als het over een week niet voorbij is
Ik heb op Google is wat gezocht over de Q-koorts maar ik denk dat niet de oorzaak is, ik heb namelijk geen last van hoofdpijn, keelpijn, hoesten en dat soort dingen.
Het is alleen dat ik op willekeurige momenten misselijk en duizelig word en het na 30 seconden weer over is
ik stop voorlopig maar met blowen en roken (zuurstof tekort kan ook de oorzaak zijn) en duik ook maar is wat vroeger mijn bed in (in verband met oververmoeidheid)
en ik denk dat ik verder er niet echt wat tegen kan doen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:24
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ik heb op Google is wat gezocht over de Q-koorts maar ik denk dat niet de oorzaak is, ik heb namelijk geen last van hoofdpijn, keelpijn, hoesten en dat soort dingen.
Het is alleen dat ik op willekeurige momenten misselijk en duizelig word en het na 30 seconden weer over is
ik stop voorlopig maar met blowen en roken (zuurstof tekort kan ook de oorzaak zijn) en duik ook maar is wat vroeger mijn bed in (in verband met oververmoeidheid)
en ik denk dat ik verder er niet echt wat tegen kan doen
Mjah hoofdpijn/keelpijn/hoesten versta ik onder je verkouden voelen, hoewel dat natuurlijk meer griep is als een koudje
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik heb op Google is wat gezocht over de Q-koorts maar ik denk dat niet de oorzaak is, ik heb namelijk geen last van hoofdpijn, keelpijn, hoesten en dat soort dingen.
Het is alleen dat ik op willekeurige momenten misselijk en duizelig word en het na 30 seconden weer over is
ik stop voorlopig maar met blowen en roken (zuurstof tekort kan ook de oorzaak zijn) en duik ook maar is wat vroeger mijn bed in (in verband met oververmoeidheid)
en ik denk dat ik verder er niet echt wat tegen kan doen
Proberen gezond te leven. Inderdaad op tijd naar bed gaan maar denk ook aan een regelmatig en gezond eetpatroon. Dus ontbijt, lunch en avondeten en denk ook aan vitamines. Mocht het aanhouden is het verstandig om even langs de huisarts te gaan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Wil je niet gelijk overalarmeren, maar je noemt nu praktisch de symptomen van de Q-koorts op (ik heb hem zelf ook gehad). Misschien wel slim even naar de dokter te gaan als het over een week niet voorbij is
"ik voel me moe en verkouden" zijn symptomen van verkoudheid. Als Q-koorts begint lijkt het inderdaad op een verkoudheid. Als AIDS begint lijkt het soms ook op een verkoudheid. Maar als je iets hebt dat op een verkoudheid lijkt, dan is het meestal een verkoudheid.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 16:26
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
"ik voel me moe en verkouden" zijn symptomen van verkoudheid. Als Q-koorts begint lijkt het inderdaad op een verkoudheid. Als AIDS begint lijkt het soms ook op een verkoudheid. Maar als je iets hebt dat op een verkoudheid lijkt, dan is het meestal een verkoudheid.
dankje.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
dankje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 18:51
Lichaam & Gezondheid Xtc
Mr Double-u
22 25-03-2005 19:22
Lichaam & Gezondheid Ben jij wel eens flauw gevallen?
Soezen
139 10-10-2003 08:59
De Kantine ONDERWEG NAAR FORUM: De geheimzinnige man...
Secreet
47 03-06-2003 14:07
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #11!
Snufje
277 26-05-2003 12:40
Psychologie Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer
N*A*Shezbaernon
4 22-01-2002 12:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.