Ten eerste.
Wat is precies het verschil?
Ik heb gehoord dat de rockacademie een lagere kwaliteit heeft maar ook meer prakrijkgericht is...
Is dit bovendien sowieso wel een goede keuze?
Muziek vind ik geweldig, en het lijkt me geweldig om er 24/7 mee bezig te gaan en veel erover te leren, en er zeker iets mee te gaan doen...
Ik ben verder ook nergens in geïnterresseerd, iig niet zo erg als ik ben in muziek. (nl. kunstacademie).
Bovendien speel ik nog maar 3 jaar gitaar, waarvan waarschijnlijk nog maar 1 echt intensief, en de andere twee jaar een beetje. Ik ben een band aan het opbouwen om mee samen te spelen en uiteindelijk ook optredens te geven en ervaring op te doen..
Hoewel mijn gitaarspel niet geweldig is, daar kan ik nog wat aan doen. Ik ben van plan de hele zomervakantie/andere vakanties/grootste deel van mij vrije tijd daar aan te besteden.
Muzikaal gehoor en noten lezen ed. ga ik oefenen via internet.
Is het wat van mij of kan ik beter een of andere wetenschappelijke opleiding gaan doen?
Ik doe VWO-NG (and I hate it, bèta is niet mijn ding).
Ik heb ook podiumangst en sociale angst (mag je het zo noemen? Ik kan slecht omgaan met mensen), maar als ik er voor ga zorg ik wel dat ik me daar even over heen zet. Ik denk dat het ook minder gaat worden als we meer optredens gaan doen.
Kan het alsnog een probleem zijn?