Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb 32-bit versie van Windows.
En het scrollwieltje is niet helemaal kapot. Het is meer dat hij soms harder gaat als ik juist zachter draai. Of andersom. Of dat er allemaal 'c'tjes (dus: ccccccc) in beeld komen als ik aan het wieltje draai ![]() Ik heb Windows 7 geïnstalleerd van een dvd/cd die ik goedkoop kon kopen van Toshiba omdat ik mijn laptop vlak voor de release van die windows had gekocht. Zegt dat genoeg of moet ik de dvd even opzoeken? En ik heb dus al alles geupdate via apparaatbeheer, maar er was maar één apparaat waar ook echt een nieuwe update voor werd gevonden. Terwijl dat driver detective zei dat er veel meer moest worden geupdate (maar niet betrouwbaar volgens jacobdb?).
|
Aha! Dan heb je dus inderdaad een upgrade-versie van Windows. Probleem is alleen dat je die niet "los" kan installeren zonder veel gedoe, dus als je Windows opnieuw zou willen installeren zou je éérst Vista moeten installeren en dan weer updaten naar Windows 7. Beetje veel gedoe.
Je kunt denk ik het beste de nieuwste video en audiodrivers via de Toshiba downloaden. De chipsetdrivers kun je bij Intel zelf downloaden. Als het goed is moet je deze hebben: - Videodrivers - Audiodrivers - Chipsetdrivers Andere drivers updaten zal niet zoveel zin hebben, en de mensen van Driver Detective proberen natuurlijk ook maar gewoon een programma te verkopen ![]()
|
Ik ben volledig met M@rco eens.
Offtopic: Microsoft, driver-ontwikkelaars zouden eens naar een packagemanager van een linux-distributie moeten kijken. Met 1 druk op de updateknop van de packagemanager update je alles, in plaats van alleen je windows os en ms applicaties.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Uh-oh. Ik geloof niet dat het helemaal goed was Marco, want toen ik die drivers geïnstalleerd had deden heel mijn boxen het niet meer!
Maar ik heb even herstel gedaan, dus geen blijvende schade ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Drivers updaten FREAKY_7 | 6 | 24-05-2012 10:29 | |
Software & Hardware |
Drivers updaten videokaart Racing Dutch | 6 | 03-09-2008 07:10 | |
Games |