Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het ook onzin dat vrienden per se altijd voor alles gaan. Het hangt maar net van de situatie af. Ik laat mijn vriendinnen niet vallen voor mijn vriend, maar ik zou ook niet mijn vriend laten vallen voor mijn vriendinnen. En heel eerlijk gezegd vind ik mijn vriend belangrijker, maar het lijkt alsof je dat helemaal niet meer 'mag' vinden tegenwoordig en dat vind ik onzin.
Ik doe mijn best om mijn vriendschappen allemaal goed te houden en ik steek er heel veel energie in en met plezier. Ik zou mijn vriendinnen nooit zomaar laten vallen. Maar het wil ook niet zeggen dat ze voor alles gaan. En wie ik belangrijker vind maak ik zelf nog altijd uit. Je bent toch de baas over je eigen gedachten? Het wordt tegenwoordig bijna als incorrect gezien om je partner belangrijker te vinden, maar het gaat toch om je inzet in een vriendschap en je gedrag? En natuurlijk hoef je het niet uit te maken met je vriend. Jij moet hier zelf actie ondernemen. Het probleem ligt bij jou, niet bij hem. Zet je over die drempel heen en bel je vrienden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken het, maar bij mij ging het zo: hij had minder sociale contacten, dus had toch nix beters te doen. Ik, verliefd als ik was, zat de hele tijd bij hem.
Totdat hij er ineens genoeg van kreeg (gek genoeg op hetzelfde moment dat hij vrienden kreeg)... Je moet bedenken: stel dat het ineens uit gaat, om wat voor reden dan ook. Dan val je dus echt in een gat, nog erger dan nu waarschijnlijk. Het is ook voor je relatie beter om af en toe wat anders te gaan doen. En om bijv. samen met hem én je vrienden wat te gaan doen. Ik bedoel, het is soms beter om niet alleen maar 1 op 1 contact te hebben, maar dat je het ook leuk met hem kunt hebben in een groepje. Ik weet dat het moeilijk is, soms kun je echt uit gewoonte úren of dágen bij elkaar blijven hangen, maar ergens moet die cirkel doorbroken worden. heel veel suc6! ![]() |
![]() |
|
![]() |
heet hij toevallig G.L????????
komt namelijk prima overeen met mijn ex. ik heb de knoop doorgehakt en heb het uitgemaakt, de dag erna, ik stond op and quess what???? ik kon ademen!!!!!! heb een leuke vriendengroep weer terug gevonden en veel erbij gemaakt, waar ik nooit de kans voor heb gekregen! en ga nu veel uit, ben eindelijk weer VRIJ!!!!!!! dus denk goed na wat je wil en zeg hem dat je er meer op uit wil. het probleem als je geen vrienden ernaast hebt is nl het volgende: als het uitgaat met je vriendje (wat niet uitzondelijk is omdat je nog niet echt heel oud bent (niet ter belediging hoor!! maar als je 28 zou zijn is het gewoon een ander verhaal)) heb je niemand om op terug te vallen, dan ben je dus echt heeeeeeel erg alleen!! believe me!
|
probeer een goede balans te vinden tussen je vriendje en je vrienden..
je vriendschappen moet je niet laten lijden onder je relatie, maar je relatie ook niet onder je vriendschappen.. laat iedereen merken dat je er wel voor ze bent, maar denk bovenal ook eens aan jezelf! wat wil jij zelf.. saai met je vriendje op de bank hangen en nooit eens leuk uitgaan ed.. Of wil je af en toe met je vrienden (en vriendje) gezellig gaan stappen...?
|
Ik herken het eigenlijk helemaal niet...
als ik een vriendje heb, trek ik eigenlijk nog steeds ongeveer evenveel met mijn vrienden op als wanneer ik geen vriendje heb.. gewoon omdat ik daar behoefte aan heb. Ik vind het leuk om dingen met mijn vrienden te doen en met hen uit te gaan, of ik nou een vriendje heb of niet... mijn ex dacht hier gelukkig hetzelfde over.. Maar ehm, ik zou als ik jou was zo snel mogelijk het contact met je vrienden herstellen. In het begin wil je misschien niets liever dan bij je vriendje zijn, maar bedenk je dat je ook nog vrienden hebt en dat die even belangrijk en misschien wel belangrijker zijn...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat heel oneerlijk....
Sinds je een vriend heb ben je alleen maar bij hem en hij bij jou.... Ik neem aan dat je je vriendinnen langer kent dan hem.! Ik heb/had dus een hele goeie vriendin....Totdat 2/3 maanden geleden ze een nieuwe vriend kreeg....Dankzij mij!! En op een gegeven moment....Zag ik er steeds minder...Belde minder....En nu hebben we helemaal geen contact meer!! Ik vind dat diep triest....Eerst ben ik wel goed voor der geweest....En nu ze een vriend heeft ziet ze mij niet meer staan....Klinkt arrogant...Maar het is wel zo!! Ik kan daar dus absoluut niet tegen!!! En ze hoeft ook niet bij me aante kloppen als er iets is!! Maar wat ik dus wil zeggen....Je hebt het dus een beetje voor je eigen verknalt....Je moet je eens indenken hoe je vrienden zich voelen.... Ik heb dat nooit gedaan....Ik weet hoe het is.... En ik wil mijn vrienden niet in de steek laten!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twee studies combineren Kayleigh5 | 7 | 01-08-2011 15:45 | |
De Kantine |
Op welke gebieden ben je ambitieus? Missy | 26 | 03-03-2010 22:51 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #134! Verwijderd | 497 | 08-09-2008 07:58 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Liefde & Relatie |
Afhankelijk zijn Blackeyed | 12 | 13-01-2004 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet t ff niet meer allemaal! CoveredEyes | 14 | 11-10-2003 08:27 |