Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Schoolkrant is een leuk begin ![]() Ontopic: Leuk gedichtje, maar de hoofdletters zijn inderdaad een beetje storend. 'Raakt de vorig traan' zou ik van maken 'Raakt de vorige traan'. Gewoon qua spelling. Verder raakt het me niet echt, maar had je er op zich iets heel moois van kunnen maken (laatste twee regels zijn inderdaad beter dan de rest). |
![]() |
|
Precies, voor een psychiatrieblad is het heel geschikt, veel lezers zullen zich erin kunnen herkennen en het is een duidelijk gedicht, makkelijk te begrijpen. Ik vind de laatste twee regels ook goed gevonden, verder zou je inderdaad wat meer op spelling en interpunctie kunnen letten.
@Medeia: Ja, denk je? Voor een deel is dat misschien wel, dat mensen alleen dichten als ze er behoefte aan hebben, maar ik neem aan dat er voor veel mensen ook andere redenen meespelen. Ik dicht ook vaak omdat ik vind dat ik moet dichten, of omdat ik nieuwe gedichten nodig heb, zulk soort dingen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] De traan duivelaartje | 16 | 02-07-2004 09:02 | |
Verhalen & Gedichten |
De traan Timzie.nl | 4 | 13-02-2003 19:18 | |
Verhalen & Gedichten |
een traan wondersbestaan | 3 | 28-12-2002 05:18 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 1) Internationalist | 2 | 15-10-2001 14:07 |