Advertentie | |
|
![]() |
|
Voorkomen kan volgens mij door verschillende soorten deo's die tegen zweten helpen
Zoals deze
||
![]() |
Citaat:
Was er net over aan het denken zoiets te kopen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook last van overmatig zweten op sommige momenten, maar gelukkig niet zo dat ik er vlekken in mijn kleren aan overhoud. Ik heb wel iets ontdekt, alleen werkte dat maar de eerste paar keren. Misschien dat het nu, na een tijdje stoppen weer helpt.
Therme Ani-transpirant Behandelspray. Dat spuit je 's avonds op je oksels als je je hebt gewassen, laat het 's nachts intrekken en een paar dagen heb je geen overmatige transpiratie meer. De eerste 2 weken was ik lyrisch, daarna leek het niet meer te helpen. Maar misschien ligt het aan mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Normale deo's bevatten een stof die zich hecht aan de vezels in je kleren, waardoor er af en toe een harde en/of verkleurde plek ontstaat. Deo's tegen witte strepen vervangen die stof voornamelijk met erg veel alcohol, wat zorgt voor een killspree die de meeste bacteriën onder je oksel doodt. Aangezien het je zweet niet is dat stinkt, maar de activiteit van die bacteriën die leven van wat jij uitscheidt (via zweet), helpt dat vrij goed. Een deo tegen witte strepen met extra veel alcohol wil dus nog weleens werken.
Deo spuiten, even laten inwerken (dus tanden poetsen, haar doen, make-up doen, etc.), dan even een washandje/handdoek ertussen (niet wrijven) en dan pas je T-shirt aan, helpt vaak ook.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|