Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
probeer toch zelf een gedicht te verzinne, ik vind 'em goed, daar niet van, maar dat is dichten nou juist. Het verwoorden wat jij voelt maar de woorden juist WEGlaten. Probeer te beginnen met een kernwoord. laat dat woord aan het einde van de 1e regel van het 1e couplet en verzin daarna een aan sluitende zin: bijv. ontsloten
daar begin je dan mee. en dan....haar ogen, voor MIJ, ontsloten en dan met de 2e regel een voortborduring op de eerste regel, als een uitleg. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. PS Dit is niet met betrekking op jou gedicht maar misschien een aanzet voor een komend gedicht. mzl
|
![]() |
Ok heej in ieder geval bedankt dat je er serieus op ingaat en ik zal er aan denken met me volgende gedicht Ik heb er al een stuk of 10 die ik zelf gemaakt hebben maar die zijn niet goed genoeg vind ik.Trouwens kan je hier ook lyrics kwijt die je zelf heb geschreven op een ander liedje ik ben er namelijk nu eentje aan het schrijven op 'Nothing to live for' van Staind
thx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Over de betekenissen van woorden Vogelvrij | 3 | 04-07-2005 19:24 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Voor de liefhebber van latijnse vertalingen :D Aléantheriël | 4 | 11-08-2004 12:52 | |
Seksualiteit |
De betekenis van seksualiteit Zwavelstokje | 22 | 30-12-2003 20:35 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 | |
ARTistiek |
de zin van het leven (versie 1) stroopwafel | 5 | 22-01-2002 19:36 |