Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja, het is vooral qua techniek en klankvorming e.d. Wat altijd handig is het maken van transcripties van nummers en het gaan analyseren. Maar ja, moet je natuurlijk wel dat als een stuk in C staat en je zit een Am voorbij komen dat je daar in VI trap(Aeolisch/Natuurlijke mineur) overheen kan soleren. Maar ja, dit is is maar een heel klein detail natuurlijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest ook bijvak piano doen. Maar uiteindelijk stond er dit op mijn verslagblad:
"wegens teveel tijd spenderen aan freelancen, en te weinig talent op de piano, is ons inzicht dat bijvak piano afgesloten kan worden". toch ben ik als trompettist niet verkeerd terechtgekomen hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is niet moeilijk met zo'n schemaatje van internet. ![]() vriend vna me lachte me helemaal uit toen hij zag dat ik de noten boven de noot op het bladmuziek schreef. xd dat was best dom. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik speel nu vier jaar basgitaar, nooit les gehad en zal ik ook nooit nemen. Het is super leuk, speel ook in een band en gaat heel goed. Ik word wel één van de beste van mijn school genoemd, en wil misschien naar een rockacademie.
Alles doe ik op gehoor, kan geen noten lezen en ik snap niks van tabs op internet. Het is leuk omdat ik van het geluid houd, ik ben niet te veel op de voorgrond bij optredens en ik voel me heel stoer ![]() Basgitaar is echt een aanradertje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote (zoete) baksels topic! Larry Flint | 500 | 25-11-2012 10:34 | |
Eten & Drinken |
Wat haal jij allemaal in huis met je verjaardag? Verwijderd | 27 | 24-08-2006 13:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borst en buik trainen met dumbells. Verwijderd | 31 | 28-06-2006 09:18 | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Eten & Drinken |
'soorten' avondeten Verwijderd | 17 | 06-11-2005 12:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #28 Mara | 478 | 10-01-2005 09:54 |